Guardian1980 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ziet er bijzonder aangenaam uit. Ik heb er al best wel zin in om deze game te gaan spelen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Bron:http://www.rockstargames.com/newswire/article/19611/coming-tomorrow-max-payne-3-design-and-technology-series-video.html Ben benieuwd wat we van deze video kunnen verwachten, de techniek achter Max Payne 3 lijkt me zeer interessant. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 18 november 2011 Rapport Geplaatst: 18 november 2011 (bewerkt) http://www.rockstargames.com/videos/video/8191 Bron : Klik Bewerkt: 18 november 2011 door MostWantedKid Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Moet je Max Payne 1 & 2 ook hebben gespeeld als je het verhaal wilt begrijpen of is dat niet bekend? Ik zit te twijfelen om Max Payne 3 te gaan kopen. Ik ga morgen misschien Battlefield 3 halen. En heb de eerste tijd nog andere dingen die ik moet kopen. Maar Max Payne ziet er ook erg vet uit! Reageren
PrioX Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Er zullen vast en zeker wel flashbacks zijn. Ik geloof dat je ook nog een stukje in het verleden speelt, dus wanneer je nog een agent in New York bent. Dus ik denk dat het wel handig is als je een beetje weet waar het overgaat. Bewerkt: 3 januari 2012 door PrioXCoMBo Reageren
thebig Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Er zijn nieuwe screenshots van Max Payne 3 vrijgegeven. Verder vind ik Max Payne wel een fantastische game, maar ik ben niet zo voor pure shooters. GTA is de enige game die mij echt kan bekoren. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Er zullen vast en zeker wel flashbacks zijn. Ik geloof dat je ook nog een stukje in het verleden speelt, dus wanneer je nog een agent in New York bent. Dus ik denk dat het wel handig is als je een beetje weet waar het overgaat. Dat is het begin van de game, die zich nog gewoon in de oude vertrouwde Max Payne stijl afspeelt in een nieuw jasje. Wat de rest van de game breng kwa sfeer in onder andere zuid-amerika moet ik nog zien, maar aangezien Rockstar de game weer ontwikkelt heb ik goede hoop. Bewerkt: 5 januari 2012 door Sjaakswabber Reageren
Flokkert Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Ik ga voor Max Payne en niet voor Battlefield 3. Ik heb wel zin om deze game te spelen. Wel jammer dat hier niet zoveel leven in dit Topic is. Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik heb de eerste max payne voor de ps2 die vond ik wel (in die tijd) 3 ziet er erg goed uit denk wel dat ik hem ga halen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Nieuwe trailer: http://www.youtube.com/watch?v=aD5CeNgsycw&feature=player_embedded Reageren
xoex23 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Lol is niet meer langer beschikbaar wegens auteurs rechten claim van take 2 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Lol is niet meer langer beschikbaar wegens auteurs rechten claim van take 2 Dan bekijk je het toch gewoon op GTAGames.nl! Klik. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 De nieuwe website van Max Payne 3 is gister gelanceerd! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ik kocht altijd alleen GTA's van Rockstar Games. Maar nu ik ook L.A Noire , RDR en Bully Scholarship edition heb, ga ik deze waarschijnlijk ook kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.