Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Mijn mol is:

• Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1

Recommended Posts

• Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

40

• Dutchy3010

33

• Bassieboy35

29

• aron24

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ze heeft wel wat mannelijks over zich eh :D

Nja en orde, tucht en discipline kunnen heel belangrijk zijn natuurlijk in bepaalde (groeps-)situaties (skill-based behaviour in tijden van situaties onder druk); dan moet je op elkaar kunnen rekenen en niet gaan klooien.

Daar houden de vergelijkingen, los van het werk, (hopelijk XD) wel mee op.

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Net ook maar de laatste aflevering bekeken. Ik had blijkbaar vorige week Marjolein aangeduid als mogelijke Mol, naast Annemieke. Geen idee meer waarom eigenlijk. Ik zit voorlopig op Annemieke en Rop. De rest lijkt me toch net iets teveel kandidaat te zijn.

Geplaatst:

En ik klik perongeluk op de link van marjolein.. http://www.widm.nl/d...in-keuning.html

"Marjolein is afgevallen in aflevering 5." Thanks voor de waarschuwing..

Wie gaat dan ook dat soort pagina's lezen als die niet bij is emo.gif Dom, dom, peteroliedom.

Nou het ging eigenlijk zo:

Ik wist ff niet of het Marjolijn was of Marjolein, dus ik klikte ff op dr foto.. xd

Geplaatst:

GBEDQEH.png

Marjolein is weg, en de overige verdenkingen zijn nog redelijk het zelfde, zitten we nog steeds op het juiste spoor?

Is Annemiek, Klaas of Rop de mol? Of blijkt het straks toch nog die Cecile te zijn? Wie weet. Ben benieuwd naar vanavond!

Geplaatst:

Ik heb inmiddels ook seizoen 1 en een groot deel van seizoen 2 gekeken. Nu vind ik het eigenlijk wel jammer dat ze in nieuwere seizoenen op bekende Nederlanders zijn overgestapt, want ik mis nu wel een beetje de groepsvorming, de oprechte reacties van de kandidaten en de motivatie bij de deelnemers om daadwerkelijk geld te willen winnen. Niet dat die veranderingen per se negatief hoeven te zijn, want de meer doordachte regie zorgt er nu misschien wat meer voor dat het tot het einde toe spannend blijft en ik denk dat het meer mensen wel aanspreekt, maar als ik zo'n Klaas, Tim, Annemiek of Rop voor de biecht zie zitten, heb ik toch het gevoel dat ze gewoon een beetje interessant proberen te doen. Daarom ben ik wel blij dat er ook mensen als Ellie, Taeke en Remy tussen zitten, die zijn in mijn ogen wat meer down to earth.

Trouwens, bij dat Moltalk zeggen ze ook steeds van "ja, de afvaller van deze aflevering is morgen te horen in het radioprogramma van Annemieke Schollaardt", heeft iemand daar wel eens een uitzending van beluisterd?

Geplaatst:

Taeke en Annemiek geloof ik niet dat de mol zijn. Dus finale is voor mij tussen Rop, Tim en Klaas. Rop is zo duidelijk aan het mollen, dat het me zou teleurstellen. Tim zou ik wel geestig vinden. Klaas is al vaak genoeg op een "slimme" molactie betrapt.

Begin toch echt uit te kijken naar die finale aflevering met alle hints; kijken welke hints goed geïnterpreteerd en welke eigenlijk onzin zijn, en ook of ze nog tips hebben verstopt die niemand gezien heeft ondanks dat het wel op

Tv kwam.

Geplaatst:

Heb de uitzending teruggekeken, niet echt een uitzending waar super veel gebeurd is. Wel grappig dat Cecille eruit is gegaan ondanks dat ze zei dat ze wat op de achterkant van het geld had gezien. Mijn mol blijft nog steeds Klaas. Ik heb er zelf niet echt opgelet, maar bij de reconstructieopdracht zou Klaas de fout hebben gemaakt en zorgde hij ook voor de omleiding. In combinatie met de titel 'Misplaatst' zou dat weer een hint kunnen zijn naar hem als mol.

Overigens veel zin in volgende week, als ik zo het voorstukje zag zijn dat echt typische Wie is de Mol? opdrachten.

Geplaatst:

Klaas maakte een fout ja, maar dat was lang niet de enige fout volgens Art, ook Cecile stond bijv verkeerd. Vervolgens ligt de nadruk op dat Klaas het fout deed, maar er waren er dus wel meer.

Geplaatst: (bewerkt)

Klaas maakte een fout ja, maar dat was lang niet de enige fout volgens Art, ook Cecile stond bijv verkeerd. Vervolgens ligt de nadruk op dat Klaas het fout deed, maar er waren er dus wel meer.

Volgens mij stond niemand precies goed, Annemiek stond ook heel ergens anders.

Was het Rop die Klaas direct beschuldigde waarna iedereen op Klaas zat?

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Ja Rop begon met Klaas te beschuldigen. Het kan best zijn dat ze allemaal niet goed stonden. Dat ze het als team niet goed doen is in ieder geval wel duidelijk met maar €400,- te verdienen in een aflevering. :puh:

Geplaatst:

Was het Rop die Klaas direct beschuldigde waarna iedereen op Klaas zat?

Volgens mij wel ja. Rop wijst sowieso veel met zijn handje. Een speler heeft daar toch geen baat bij? Als het inderdaad zo is, dan moet de speler er niets van zeggen want heeft hij een molactie door. Hoe minder die door hebben, hoe beter. Als het niet zo is, heeft een speler er nog minder nut van, want dan wil je juist niet de "heat" op een ander hebben. Een mol heeft hier uiteraard wel baat bij.

Als Rop de mol is ben ik toch wel zo teleurgesteld :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...