Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Mijn mol is:

• Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Sowieso waren er twee die die opdracht in de kabelbaan zaten te verstieren: Tim en Rop. Ik zou nog steeds op Rop kiezen. Tim vond ik eerst niet verdacht, maar nu ineens zo erg dat ik het idee heb dat hij maar alsof doet. Taeke zou ook nog kunnen, maar dan speelt hij zijn rol wel erg goed. Als één van de anderen de mol zou zijn, heeft hij of zij het hele programma niets hoeven te doen omdat de rest dan gewoon idioten zijn.

Wat ik al zei, het gebrek aan motivatie van de deelnemers, viel me in deze uitzending ook weer op. Ze hebben ongeveer alles verkloot maar doen er ontzettend luchtig over. Dat haalt wel een beetje de spanning weg vind ik.

• Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

40

• Dutchy3010

33

• Bassieboy35

29

• aron24

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgens mij is de Mol toch de enige overblijvende vrouw in dit spel, Annemieke. Hier en daar wat saboteren en dan toch weer eens een beetje geld in de pot brengen, bijvoorbeeld bij de kabelbaan, ondertussen Rop er slecht uit doen komen en waarschijnlijk volgende aflevering toch weer geld uit de pot spelen, nu ze de penningmeester is.

Rop saboteert me af en toe ietwat te duidelijk om de Mol echt te zijn, Taeke is teveel kandidaat, Tim probeert zich wat over te laten komen als de Mol, maar is eigenlijk ook nog kandidaat. Klaas vind ik moeilijker te schatten.

Was weer een leuke aflevering met leuke opdrachten. Vind het niet erg dat Cécile eruit is, vond het absoluut geen leuke kandidate.

Geplaatst:

Ik sluit me volkomen aan bij thebig. Al voordat de eerste aflevering op tv was, had ik Annemieke als mol (^^), dus nu kan ik eindelijk mijn helderziendheid bewijzen.

Geplaatst:

Wat mij opviel bij de twee kamers die ze "precies gelijk" moesten maken, was dat ze sowieso een grote fout maakten, die niet eens genoemd werd door Art; ze werkten in spiegelbeeld!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar alle hints, ik zie dat soort dingen namelijk nooit tijdens het spel bloos.gif terwijl ze na afloop altijd enorm duidelijk zijn.

Geplaatst:

Klopt dat moest inderdaad, anders zei Art direct wel dat het niet klopte. Nu zei hij alleen dat het de details verkeerd waren.

Geplaatst:

Ik ben nu ook wel benieuwd naar alle hints, ik zie dat soort dingen namelijk nooit tijdens het spel bloos.gif terwijl ze na afloop altijd enorm duidelijk zijn.

Ik las online een eventuele hint die ik zelf wel erg goed vind. Namelijk dat precies de helft van de voorstelduo's tot nu toe is afgevallen.

12670005_1011339185603796_1952076162_o.jpg

Het kan toeval zijn, maar als Klaas er volgende aflevering uitvliegt, zou er zomaar een patroon in kunnen zitten, wat dan waarschijnlijk zou betekenen dat Rop uiteindelijk de mol blijkt te zijn. Wat mij zeker geen onrealistisch scenario lijkt, aangezien Klaas in de vorige aflevering op Annemieke en Tim heeft gestemd. Daarna zou dan Annemieke moeten afvallen die dan waarschijnlijk op Tim stemt. Tim zou dan in de finale van Taeke winnen, wat ook kan omdat Taeke nu op Rop stemde en Tim dat dan waarschijnlijk beter doet.

Ik ga er niet vanuit dat dit daadwerkelijk blijkt te kloppen, maar het is toch een leuke om in het achterhoofd te houden.

Ik zal maar even de bron vermelden waar ik al die informatie vandaan pluk: klik.

Geplaatst:

Klaas die probeerde dealtje te maken met Annemieke... :7 Ik had het het in haar geval ook nooit gedaan. Zes jokers en een vrijstelling, met nog twee afleveringen om hem in te zetten. Ene aflevering 6 jokers, andere aflevering een vrijstelling: beiden nagenoeg zeker dat je door gaat en één keer valt af ivm de zwarte vrijstelling. Nu zit ze waarschijnlijk in de finale, of ze nu mol is of niet. Ze moest sowieso één aflevering "overleven". Of dat nu is of de volgende keer maakt dan in zekere zin niets uit. Klaas had haar niets te bieden. :N

Geplaatst:

Als kandidaat en mol had ik geprobeerd wat Klaas had gedaan, ik denk dat de finale Klaas-Annemieke-Tim wordt, Teake heeft namelijk bij zijn verdachten Klaas niet benoemd.

Klaas is de mol, overal kruizen(hint) en er is gepuzzeld met het geld door molotten, daar kwam Klaas uit en dan nog die geweldige letterhint, in aflevering 2(zo uit mijn hoofd).

Geplaatst:

Als kandidaat en mol had ik geprobeerd wat Klaas had gedaan

Tuurlijk moest hij dat doen. Hij zou wel gek zijn om het niet te proberen. Maar ik zou ook nóóit de deal gemaakt hebben als ik Annemieke was. :puh:

Geplaatst:

Als kandidaat en mol had ik geprobeerd wat Klaas had gedaan

Tuurlijk moest hij dat doen. Hij zou wel gek zijn om het niet te proberen. Maar ik zou ook nóóit de deal gemaakt hebben als ik Annemieke was. puh2.gif

Zeker, ze heeft de juiste keuze gemaakt. De afvallers waren wel easy om te gokken afgelopen drie afleveringen.

Geplaatst:

Het was weer een leuke aflevering om te zien, wel jammer dat Rop eruit is. Vond het toch wel een leuke kandidaat. Het spuug van Klaas in het eten... man man man. :7 Volgende week lijkt mij ook weer een leuke uitzending, sowieso met die TV-opdracht.

Geplaatst:

Inderdaad erg jammer dat Rop er uit ligt, maar dat had ik in dit stadium van alle deelnemers gevonden. De opdracht in het verlaten hotel was echt creepy, enkel wanneer deze in het donker had plaatsgevonden was er nog meer spanning, het was net het scenario van een thriller/horrorfilm. In de restaurant-opdracht zou Taeke natuurlijk perfect gemold kunnen hebben; gewoon afspreken met de leveranciers dat ze heel traag zouden zijn met leveren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...