Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Mijn mol is:

• Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

De meeste hints op die pagina vind ik wat vergezocht, maar die hints van het laatste woord letterlijk bijvoorbeeld, dat kan gewoon geen toeval zijn. En die verspreking in Moltalk was ook wel opvallend. Zonder die hints zou ik het echter niet hebben gedacht, voor mij was het ook een verrassing dat Rop niet de mol bleek te zijn.

• Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

40

• Dutchy3010

33

• Bassieboy35

29

• aron24

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die van de kist met EUR 1000 vond ik een sterke, net als die woorden. Die verspreking alleen niet, ik bedoel, dat is zo obvious... Verder hoop ik gewoon dat Klaas het niet is, maar Tim of zo. Beetje de bengel, komt daardoor met veel weg :puh:

Geplaatst:

Die van de kist met EUR 1000 vond ik een sterke.

I don't know, zou wel erg gewaagd zijn... Als de andere kandidaten een beetje slim waren hadden ze ook wel een kijkje genomen. En als dan had gebleken dat er meer in de kist lag dan Klaas pakte, dan zou hij daar voor ieder's neus volledig door de mand vallen.

Geplaatst:

Wel een mooie aflevering, het bedrag is ook bijna(of meer dan?) verdubbeld in korte tijd :puh:

Ben benieuwd wie de winnaar gaat zijn, Annemiek óf Tim? We zullen zien. Duurt iig nog wel twee weken voordat we dat weten :7

Geplaatst:

Wel een mooie aflevering, het bedrag is ook bijna(of meer dan?) verdubbeld in korte tijd :puh:

Ben benieuwd wie de winnaar gaat zijn, Annemiek óf Tim? We zullen zien. Duurt iig nog wel twee weken voordat we dat weten :7

Nee toch? Volgende week horen we al wie niet de mol is en niet de winnaar?

Geplaatst: (bewerkt)

Mjah, je weet wie net helemaal niks heeft gewonnen en ook geen mol is. Dan zijn de twee die overblijven de winnaar of de mol, en dan weten we pas een week later wie wie is, als Art zegt: "wie is de mol.....", bam einde aflevering "dat zie je volgende week"

Als we even er van uit gaan dat Klaas gewoon de mol is, dan weten we het wel komende aflevering puh2.gif.

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Het erge is dat Klaas verdomd weinig fout heeft gedaan als mol, om hem te verdenken. De grootste verdenkingen zijn obv door productie verstopte aanwijzingen. Hoop nog altijd dat hij het niet is. Tim als een soort kwajongen dat de mol is... :puh: Ik zou het veel leuker vinden iig. Geniaal als nu Klaas de verliezend finalist gaat zijn xD

Geplaatst:

Is er eigenlijk geweten wat de mol krijgt op het einde van het spel? In de Belgische versie wordt hierover met geen woord gerept.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...