Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Mijn mol is:

• Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Jammer, de afvaller kon je wel raden... Vond het wel de leukste kandidaat in tijden...!

Hij was echt heerlijk fanatiek, al met al de deelnemers die verantwoordelijk is voor het meeste geld in de pot. Misschien niet altijd direct, maar dan zeker indirect.

• Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

40

• Dutchy3010

33

• Bassieboy35

29

• aron24

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Grrrrrrrrrr!! Zwaar gefrustreerd nu :puh:

Maar had tijdens de aflevering al verwacht dat we niet al zouden horen zoals in het verleden wie de verliezer was. Het werd namelijk zo duidelijk weergegeven waar iedereen op zat, dat het redelijk duidelijk is wie de mol is zodra bekend is wie de afvaller was...

Geplaatst:

Ik gok dat het Klaas is omdat hij alleen 'opkomt' bij het einde van de aflevering en Tim en Annemiek samen, al kan dat ook een d waalspoor zijn.

Geplaatst:

Jep, had het eigenlijk ook wel verwacht. Tim en Annemieke zitten op Klaas en Klaas op Tim. Lijkt mij vrij duidelijk dat Klaas de mol is nu. :puh:

Geplaatst:

Naja, Annemieke is natuurlijk door die vrijstelling in de finale gekomen. Maar Klaas is inderdaad wel het meest logisch.

Geplaatst:

Ik denk ook Klaas nog steeds al kwam er wel een mooie hint voorbij in de moltalk.

In de eerste aflevering was Art met de mol aan het praten, en zei hij dat hij hem/haar pas weer zou spreken op het einde. Art heeft nog niet één op één met Tim gesproken werd verteld en wel met Annemiek en Klaas :puh:.

Geplaatst:

Je weet niet of het Klaas of Tim is. Taeke zat namelijk ook op Klaas. Maar meest waarschijnlijk is het wel. Hoop van niet overigens.

Geplaatst:

Ik vind het jammer dat de politie woordgever er uit is. Nu geen deutsche videofucks meer :x WidM kan me verder niet echt wat boeien maar die videofucks waren wel grappig :7

Geplaatst:

Na het zien van dit plaatje vorige week had ik ook geen twijfels meer, al was ik op basis van wat ik zelf zag meer overtuigd dat Annemieke de mol was.

CbSJHocWwAIj-_q.jpg

Geplaatst:

Hoe is dat plaatje gemaakt? Is iemand heel nauwkeurig alle beelden bij langs gegaan en, wanneer de achterkanten van de biljetten in beeld kwamen, er een screenshot van maken?

Geplaatst:

Vind het spijtig dat Klaas zo overdreven vaak nog probeerde de aandacht naar Tim te schuiven in de tussenstukjes. Leek wel een wanhoopsdaad van de regisseurs, om toch de verdenkingen nog wat te verspreiden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...