Flitskikker Posted July 30, 2005 Report Posted July 30, 2005 Als je een huisdier koopt en hij is vervelend.... BAZOOKA!!! En als je 's ochtends iemand de hond ziet uit laten is ook leuk, ja! Ik wil wel een aapje of een beer
MarcN Posted July 31, 2005 Report Posted July 31, 2005 Ja, doe dan maar gewoon een hond, ofzo, dat je iemand 's ochtend de hond uit ziet laten, maar niet van dat het krioelt van de dieren. Maar als je een keer een vreemd dier in de bossen tegen komt lijkt me ook wel vet.
BeatboxGamer Posted July 31, 2005 Report Posted July 31, 2005 Topcrimineel met een kat die pluisje heet. Wat is dit nou voor topic?
De Gta Master Posted July 31, 2005 Report Posted July 31, 2005 Oude vrouwtjes die met een zielig klein hondje lopen en je knalt die oma dood en dat hondje rent weg lijkt me nog wel fun maar zelf huisdieren dat sux gewoon Of beren in het bos(n iet te veel maar gewoon 1 spawn plaats ofzo) en waarom zouden dieren de sfeer verpesten je hebt ook dolfijnen vissen (schildpad had je al)-en wat andere troep maar veel (dieren)boeien me niet
Jozz Posted August 1, 2005 Author Report Posted August 1, 2005 Oude vrouwtjes die met een zielig klein hondje lopen en je knalt die oma dood en dat hondje rent weg lijkt me nog wel fun maar zelf huisdieren dat sux gewoon Of beren in het bos(n iet te veel maar gewoon 1 spawn plaats ofzo) en waarom zouden dieren de sfeer verpesten je hebt ook dolfijnen vissen (schildpad had je al)-en wat andere troep maar veel (dieren)boeien me niet oke dat er een paar dieren zijn is oke(is al gezegt) maar het was maar een ideetje hoor.
Pitbull Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 een huisdier zou niet passend zijn, maar mss wel dieren in de natuur vb. haaien in het water, als je dan van een brug valt ofzo dan schuiren ze je aan stukken ofwel kan je nog wegzwemmen(3%kans dat het lukt)
Jon-asses Posted August 4, 2005 Report Posted August 4, 2005 een papegaai! dat hij kan prate bv als je binnekomt dat ij zo zegt "hello hello hello" en "whats up dude"" :'D
Freestyle Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 mieren Grapjas Dieren passen niet bij GTA, dan kan je ze denk ik ook dood maken, en dan gaat een beetje te ver vind ik
Gino Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 Geef mij maar vissen Hoef je niet uit te laten enzo lekker makkelijk
Blalien Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 Lekker dieren afslachten kvind t niet zo erg t is toch maar een game... in t echt vind ik het wel zielig op een paar dieren na want ik moet ook lekker kunnen eten....
Damos Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 een papegaai omdat die kan praten altijd wel geinig.
Freestyle Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Lekker dieren afslachten kvind t niet zo erg t is toch maar een game... in t echt vind ik het wel zielig op een paar dieren na want ik moet ook lekker kunnen eten.... Maar kijk, als je dat doet, denk ik wel dat je Greenpeace ofzo aan je broek krijgt, GTA is ontzetten polulair, als ze dat doen, zal dat hard aankomen.
Recommended Posts