Jump to content

diertjes


Jozz

ALS je een huisdier kan nemen,welke zou je dan nemen?  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. ALS je een huisdier kan nemen,welke zou je dan nemen?

    • 1. kat
      17
    • 2. hond
      47
    • 3. vissen
      1
    • 4. parkiet
      0
    • 5. papagaai
      3
    • 6. slang
      8
    • 7. schildpad
      2
    • 8. anders,namelijk....(vul hieronder in)
      15
    • 9. Geen
      18


Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jozz

    5

  • Damos

    4

  • Gunslinger

    3

  • Flitskikker

    2

Ja, doe dan maar gewoon een hond, ofzo, dat je iemand 's ochtend de hond uit ziet laten, maar niet van dat het krioelt van de dieren. Maar als je een keer een vreemd dier in de bossen tegen komt lijkt me ook wel vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Oude vrouwtjes die met een zielig klein hondje lopen en je knalt die oma dood en dat hondje rent weg lijkt me nog wel fun maar zelf huisdieren :N

dat sux gewoon

Of beren in het bos(n iet te veel maar gewoon 1 spawn plaats ofzo)

en waarom zouden dieren de sfeer verpesten je hebt ook dolfijnen vissen (schildpad had je al)-en wat andere troep :puh:

maar veel (dieren)boeien me niet

Link to comment
Delen op andere websites

Oude vrouwtjes die met een zielig klein hondje lopen en je knalt die oma dood en dat hondje rent weg lijkt me nog wel fun maar zelf huisdieren :N

dat sux gewoon

Of beren in het bos(n iet te veel maar gewoon 1 spawn plaats ofzo)

en waarom zouden dieren de sfeer verpesten je hebt ook dolfijnen vissen (schildpad had je al)-en wat andere troep :puh:

maar veel (dieren)boeien me niet

oke dat er een paar dieren zijn is oke(is al gezegt) maar het was maar een ideetje hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

een huisdier zou niet passend zijn, maar mss wel dieren in de natuur vb. haaien in het water, als je dan van een brug valt ofzo dan schuiren ze je aan stukken ofwel kan je nog wegzwemmen(3%kans dat het lukt) :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker dieren afslachten :puh:

kvind t niet zo erg t is toch maar een game... in t echt vind ik het wel zielig op een paar dieren na want ik moet ook lekker kunnen eten.... :Y

Maar kijk, als je dat doet, denk ik wel dat je Greenpeace ofzo aan je broek krijgt, GTA is ontzetten polulair, als ze dat doen, zal dat hard aankomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...