Jump to content

diertjes


Jozz

ALS je een huisdier kan nemen,welke zou je dan nemen?  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. ALS je een huisdier kan nemen,welke zou je dan nemen?

    • 1. kat
      17
    • 2. hond
      47
    • 3. vissen
      1
    • 4. parkiet
      0
    • 5. papagaai
      3
    • 6. slang
      8
    • 7. schildpad
      2
    • 8. anders,namelijk....(vul hieronder in)
      15
    • 9. Geen
      18


Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jozz

    5

  • Damos

    4

  • Gunslinger

    3

  • Flitskikker

    2

Hoe meer dieren er in het spel zitten des te beter het is.

Ik vind het ook echt niet erg dat je dieren in het spel dan dood kan schieten.

In het echt ben ik een grote dieren-vriend, dus het is niet zo dat ik dieren haat.

Maar het is gewoon een spel en daar moet gewoon alles in kunnen vind ik.

Spelletjes moet je niet zo serieus opvatten.

Dus ik vind het alleen maar leuk als je koeien, varkens, honden, katten enz enz dood kan maken op verschillende manieren.

En vooral Schapen dood schieten vind ik leuk. :clown: :D (In het spel dan hé.)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zitten toch raar in elkaar (mezelf inclusief): hoeren doodrijden? prachtig! onschuldige voorbijgangers in elkaar rammen? heerlijk. Met een brandweerwagen over een drugsdealer heen sjezen? geweldig! Maar een hondje doodschieten? Euh...liever niet. Wel grappig. Er mogen van mij best dieren in de volgende GTA zitten en ik zal niet schromen ze naar een andere wereld te helpen. Ben overtuigd dierenliefhebber in het echt, maar het is maar een spel. Rij met mijn auto in het dagelijks leven ook niet over voetgangers heen. Eén ding vind ik wel prettig en dat is dat Mazzeltje in de post hierboven 1 boerderijdier over het hoofd ziet :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zitten toch raar in elkaar (mezelf inclusief): hoeren doodrijden? prachtig! onschuldige voorbijgangers in elkaar rammen? heerlijk. Met een brandweerwagen over een drugsdealer heen sjezen? geweldig! Maar een hondje doodschieten? Euh...liever niet. Wel grappig. Er mogen van mij best dieren in de volgende GTA zitten en ik zal niet schromen ze naar een andere wereld te helpen. Ben overtuigd dierenliefhebber in het echt, maar het is maar een spel. Rij met mijn auto in het dagelijks leven ook niet over voetgangers heen. Eén ding vind ik wel prettig en dat is dat Mazzeltje in de post hierboven 1 boerderijdier over het hoofd ziet :Y

Een schaapje rijdt ik in real life niet dood (wees gerust GTA-Sheep :puh:). Maar in een game is dat wel grappig naar mijn mening, zolang het maar niet centraal staat. Deer Hunter vind ik bijvoorbeeld een wat minder spel. Maar bij Far Cry bijvoorbeeld, kun je in het 1e level (en misschien ook wel verder in het spel), twee dieren in een hok vol met lood stoppen. Bij Hitman kun je een paar vissen doodschieten in een vijver. En volgels uit de lucht schieten. Dat vind ik niet erg. Dus ik zou het ook niet erg vinden om een koe met een mesje leeg te prikken met een hakmes in GTA Next. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In iedere gangsta schuilt een echte dierenvriend!!! :sigaar::bier:

Ik zelf heb een heel lief konijntje, maar dat is nou niet echt het beest dat ik graag in de volgende GTA terug wil zijn... Liever een paard die je op kan laten voeren en er dan mee door de stad kan racen!! :schater::schater:

EDIT: Er zitten trouwens wel dieren in GTA San Andreas: Vogels. :schater:

Wie van jullie heeft wel eens geprobeerd een vogel neer te knallen? Ikke wel. :Y

Is wel dom wat er dan gebeurd: De vogel verdwijnt gewoon, inplaatst van dat ie neerstort en een bloedende vleugel krijgt ofzo...

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

waar gaat dit over????? :slotje:

dit heeft tog niks met GTA te maken!!

een gangster met en schoothondje?? en dan elke dag uitlaten??? :?

dan krijg ook de dieren bescherming op je dak omdat die beesten dan waarschijnlijk ook dood kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dieren op het platteland willen zoals koeien en schapen. Maar dan zal gta waarschijnlijk nog meer tegenstanders krijgen, dus ik denk niet dat Rockstar dieren gaat steken in gta4.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op een kat gestemd! Maar een hond is ook wel leuk dan zie je hem zo leuk rondrennen door de stad of een drolletje op de weg. Eignelijk zouden ze ook dingen moeten inbrengen van van Need for Speed die km/uur meter sneldheid uitgebreide tuning shop!

Ruurd31.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

jullie dromen allemaal wel heel erg veel he? :bonk:

Kan tog neit zodra je dieren af kan maken staat de dierenbescherming voor de deur bij R* en dan kan het spel niet eens worden uitgebracht waardoor alle dieren der weer uit moeten en is vertraging en ik vind het gewoon zielig als je een hond heel rustig met een mesje af slacht!

Link to comment
Delen op andere websites

jullie dromen allemaal wel heel erg veel he? :bonk:

Kan tog neit zodra je dieren af kan maken staat de dierenbescherming voor de deur bij R* en dan kan het spel niet eens worden uitgebracht waardoor alle dieren der weer uit moeten en is vertraging en ik vind het gewoon zielig als je een hond heel rustig met een mesje af slacht!

Mensen vermoorden mag ook niet volgens de wet hoor, dit is even erg als dieren vermoorden maar toch kan je dit doen in GTA, en het is ook even zielig. :)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...