iron eagle Posted November 24, 2005 Report Posted November 24, 2005 een pinguin jep er moeten ook in het wild dieren rond lopen een beer in de bossen en dan kan je jagen lol en als er pinguins in komen dan moet je ze niet kunnen doden omg wie wil er nu een pinguin doden ze zijn zo schattig en lief
Nemean^inf Posted November 25, 2005 Report Posted November 25, 2005 Een hond lijkt me ruig voel je ej toch stuk veiliger door al die gangs
Damos Posted November 25, 2005 Report Posted November 25, 2005 anders een konijn want die zijn lekker zacht en lief ik heb er al heel veel gehad en heb er nu nog maar een. Maar is er al niet zo'n topic?
iron eagle Posted November 25, 2005 Report Posted November 25, 2005 hoe kom je aan dat plaatje in je sig zou iemand er ook zo een voor mij kunnen maken met 2 van die pinguins
XoIN Posted November 25, 2005 Report Posted November 25, 2005 hoe kom je aan dat plaatje in je sig zou iemand er ook zo een voor mij kunnen maken met 2 van die pinguins dat plaatje is mn avatar maar die past nie op dit forum en die sig heb ik ook zelf gemaakt
Gunslinger Posted November 25, 2005 Report Posted November 25, 2005 hoe kom je aan dat plaatje in je sig zou iemand er ook zo een voor mij kunnen maken met 2 van die pinguins Dat kun je het beste in dit topic vragen. Daar doen ze het gratis en voor niets. Lees wel de 1e post goed door. Je moet bij je aanvraag een lijstje gebruiken, anders wordt je sig niet gemaakt.
The Golden Fighter Posted November 26, 2005 Report Posted November 26, 2005 Ik zou geen huisdier willen hebben, eerst alle mensen afknallen en dan heel lief je cavia eten geven. Het lijkt me wel leuk dat er een Zoo in GTA staat. Dat je daar allemaal dieren kan bekijken en afknallen achter hekken enzo. Of dat mensen hun hond uitlaten. Maar kinderen lijkt me toch leuker in GTA dan huisdieren...
XboxGta Posted December 7, 2005 Report Posted December 7, 2005 Ik zou een soort aap die samen met jou kan vechten en waarmee je geld kan verdienen en in het bos mee kan spelen ...
Recommended Posts