KoningJesper Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2016 Poule E [table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt Belgie|0|0|0|0|0|0|0 Ierland|0|0|0|0|0|0|0 Italie|0|0|0|0|0|0|0 Zweden|0|0|0|0|0|0|0[/table] [table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stad 13 juni|18.00u|Ierland - Zweden|0-0|Saint-Denis 13 juni|21.00u|Belgie - Italie|0-0|Lyon 17 juni|15.00u|Italie - Zweden|0-0|Toulouse 18 juni|15.00u|Belgie - Ierland|0-0|Bordeaux 22 juni|21.00u|Italie - Ierland|0-0|Villeneuve-d'Asq 22 juni|21.00u|Zweden - Belgie|0-0|Nice[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2016 Eeeeeen out was onze centrale verdediging. Het wordt waarschijnlijk Vermaelen - Denayer centraal, onbegrijpelijk. Ik zou spelen met Vertonghen - Alderweireld, op de linkerflank gooi ik Jordan Lukaku en op de rechterflank gooien we Ciman/Denayer of we gooien er zelfs een Meunier tegenaan. Alleszins beter dan spelen met 2 backs die geen backs zijn en met 2 centrale verdedigers die niet veel speelminuten gehad hebben dit seizoen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2016 Kompany - out Lombaerts - out Vermalen - staakt vandaag training na 15 minuten Fucking kidding me... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2016 Ook wel een beetje naïef dat je verwacht dat Kompany en Vermaelen een heel EK fit kunnen blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2016 Vermalen - staakt vandaag training na 15 minuten Fucking kidding me... .Je moet blij zijn, wordt jouw verdedigingskeuze van hierboven waarschijnlijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2016 Ook wel een beetje naïef dat je verwacht dat Kompany en Vermaelen een heel EK fit kunnen blijven. Kompany is blessuregevoelig, maar was het vorige WK toch gewoon fit? Tevens is Kompany vaak geblesseerd, klopt, maar dan is ie weer voor een wedstrijd of 10-15 fit.En zo'n EK is maximum 7 wedstrijden.. Je moet blij zijn, wordt jouw verdedigingskeuze van hierboven waarschijnlijker. Vraag is of Wilmots er de ballen voor heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pizzaman Geplaatst: 6 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2016 Ik hoop dat Belgie het goed gaat doen op het EK, hebben we toch nog iets om voor te juichen nu Nederland niet mee doet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 6 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2016 Ja, Belgen, nu Nederland niet meedoet, is dit jullie kans. Het is nu of nooit. Haal die beker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 EURO-monday deel twee dadelijk. Hopelijk doet Zlatan gewoon verder zoals het hele seizoen al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Denk dat we een niet al te aanvallend België zullen zien met deze opstelling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Snap de logica van Wilmots opstelling niet echt. Waarom De Bruyne aan de zijkant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Ik snap niet hoe België met zo een elftal zo ongelooflijk kut speelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Snap de logica van Wilmots opstelling niet echt. Waarom De Bruyne aan de zijkant? Speelt daar vaak dijken van matchen. Zie onderaan voor verdere uitleg. Ik snap niet hoe België met zo een elftal zo ongelooflijk kut speelt Achteraan geen organisatie zonder Lombaerts en Kompany, Wilmots koos voor een veilige opstelling met Witsel en Fellaini, waardoor KDB/Hazard niet op de 10 kan spelen, hierdoor missen we een Carrasco/Mertens wat het gebrek aan creativiteit vooraan verklaart.Valt de opstelling te begrijpen? Ja. Is ze slecht? Jazeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Ja zoiets dacht ik al Maar ik snap t niet. De Bruyne speelt vaak bij City op de zijkant geweldig, maar is nu zo verschrikkelijk dramatisch. Zo slecht, levert alles, maar dan ook alles in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Kevin De Bruyne is echt reteslecht vandaag. Doet amper iets goed, behalve die pass op Lukaku, dat moest er gewon in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.