Bassieboy35 Geplaatst: 7 juli 2017 Rapport Geplaatst: 7 juli 2017 Ja klopt. Bij CEO ben je eigenlijk gewoon onderdeel van de organisatie en is het de bedoeling dat je de organisatie in zijn geheel helpt. Daar valt het beschermen van de CEO ook onder. En bij MC heb je de rollen President, Vice President, Road Captain, Sergeant at arms, Enforcer. (op volgorde van meeste macht naar minste macht) Maar iedere rol heeft weer zijn functies, die er dus bij CEO niet zijn. Reageren
rudyk Geplaatst: 30 juli 2017 Rapport Geplaatst: 30 juli 2017 ik heb een vraagje ik ben van lvl 36 naar 1 gezet hoe kan dit ik kan niet via rockstar een bericht plaatsen dan moet je een maand lid zijn en speel het spel net 2 dagen Reageren
PrioX Geplaatst: 30 juli 2017 Rapport Geplaatst: 30 juli 2017 Hallo @rudyk welkom op het forum, Ik heb je post even verplaatst naar het GTA Online-forum. Op welk platform speel je GTA Online? Heb je toevallig niet een nieuw karakter aangemaakt/geselecteerd? Misschien moet je even op 'Swap Character' klikken in het menu. Dit is te vinden onder het tab 'Online'. Reageren
Windhoos1982 Geplaatst: 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2017 Sorry, ben nog een beetje een GTA forum noob. Heb voor mijn vraag al een topic gestart, maar zal het in het vervolg hier plaatsen. 😉 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2017 (bewerkt) Zojuist voor het eerst GTA Online opgestart maar de laadtijden tussen freeroam en race jobs is nogal ergerlijk. Is er iets zoals de MTA Servers met een mode waar je automatisch van race naar race gaat? Of moet je na iedere race opnieuw naar de ingame locatie gaan om te verzamelen of met je telefoon een race job starten? Bewerkt: 9 oktober 2017 door Bierbuikje Reageren
PrioX Geplaatst: 9 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2017 1 minuut geleden, Bierbuikje zei: Zojuist voor het eerst GTA Online opgestart en ik denk ook meteen genezen. Is er iets zoals de MTA Servers met een mode waar je automatisch van race naar race gaat? Of moet je na iedere race opnieuw naar de ingame locatie gaan om te verzamelen of met je telefoon een race job starten? Als het goed is komt er na zo'n race een stemscherm waarin allemaal verschillende races staan. De race met de meeste stemmen zal dan gespeeld worden. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2017 2 uur geleden, Bierbuikje zei: Zojuist voor het eerst GTA Online opgestart maar de laadtijden tussen freeroam en race jobs is nogal ergerlijk. Is er iets zoals de MTA Servers met een mode waar je automatisch van race naar race gaat? Of moet je na iedere race opnieuw naar de ingame locatie gaan om te verzamelen of met je telefoon een race job starten? Start > jobs > Rockstar created > races > maak je keuze Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2017 Ik heb hem gevonden, gaat nu wat sneller van race naar race. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2017 Klein vraagje: wat gebeurd er als je met 8 personen een playlist speelt met een paar 8 player jobs en een 4 player job. Wat als je bij die 4p job aan komt? Word je dan opgesplitst of word de playlist gestopt? Reageren
PrioX Geplaatst: 12 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2017 7 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Klein vraagje: wat gebeurd er als je met 8 personen een playlist speelt met een paar 8 player jobs en een 4 player job. Wat als je bij die 4p job aan komt? Word je dan opgesplitst of word de playlist gestopt? Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar als ik het me goed herinner worden er vier spelers gekickt. Reageren
Windhoos1982 Geplaatst: 12 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2017 Zijn er de laatste tijd veel problemen met rockstar of ligt dat aan mij... 🤔 Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2017 1 uur geleden, Windhoos1982 zei: Zijn er de laatste tijd veel problemen met rockstar of ligt dat aan mij... 🤔 Betreft? Reageren
Windhoos1982 Geplaatst: 13 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2017 Het vast zitten met laden bij jobs, het lange vast zitten bij waves bij survival enz... Het niet laden van de volgende wave bedoel ik dan, heel irritant Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2017 1 uur geleden, Windhoos1982 zei: Het vast zitten met laden bij jobs, het lange vast zitten bij waves bij survival enz... Het niet laden van de volgende wave bedoel ik dan, heel irritant Ik snap je, ik heb het ook soms. Wel zijn de servers stabieler geworden sinds het begin, moet ik zeggen. Reageren
PrioX Geplaatst: 13 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2017 1 uur geleden, Windhoos1982 zei: Het niet laden van de volgende wave bedoel ik dan, heel irritant Het kan ook voorkomen dat de laatste vijand gewond op de grond ligt. Een nieuwe wave start pas wanneer deze vijand is overleden. Hierdoor zit er vaak een paar seconde vertraging in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.