mrwhoopy Geplaatst: 11 juli 2016 Rapport Geplaatst: 11 juli 2016 Hoi Tommie, Ik speel op de ps4, ik had al een setting gevonden dat ik mijn ps4 op de WiFi moest zetten, en dan bij MTU moet wijzigen naar 800. Maar soms joint er gewoon vrolijk een onbekende, of wordt mijn internet eruit gegooid Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2016 Rapport Geplaatst: 11 juli 2016 Waar staat je aim op? En ik gebruik zelf 927 voor de MTU. Reageren
Hobbybop Geplaatst: 21 juli 2016 Rapport Geplaatst: 21 juli 2016 Hallo allemaal. Hallo :-) Weet iemand of je je Mazebank kan verkopen als je een tweede koopt (net als met huizen zeg maar) Groetjes, Rob. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 juli 2016 Rapport Geplaatst: 21 juli 2016 Ja, je kan kantoren net zoals huizen inruilen. Reageren
Hobbybop Geplaatst: 22 juli 2016 Rapport Geplaatst: 22 juli 2016 Ja, je kan kantoren net zoals huizen inruilen. Hartstikke bedankt voor je snelle reactie Tommy!! Top!! Reageren
WhySoSerious. Geplaatst: 13 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2016 Kan je je gta Gender veranderen? , enzo ja hoe? - of moet ik het proberen aan te vragen? Reageren
Niked Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2016 Via het menu kan je een 2de character aanmaken. Moest je echt met hetzelfde character willen blijven spelen zul je inderdaad Rockstar Games moeten contacteren via de Support. Dat kan hier. Rechtsboven kan je op 'New post' klikken, en vervolgens moet je enkel aan Rockstar uitleggen waarom je hun contacteert (in het Engels, uiteraard). En ja, ze reageren vrij snel normaal gezien op dit soort zaken. Heb zelf m'n character al 2x aangepast. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2016 Ze zijn ermee gestopt om je karakter op aanvraag te veranderen. :/ Reageren
Muarkk Geplaatst: 4 september 2016 Rapport Geplaatst: 4 september 2016 Vraagje over de kantoren: Als je een duurder kantoor koopt, verdien je dan ook meer geld? Of is het puur voor de looks? Reageren
nolms Geplaatst: 4 september 2016 Rapport Geplaatst: 4 september 2016 Het enige wat veranderd is de locatie, je gaat er niet meer geld mee verdienen. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2016 (bewerkt) Een vraagje, wat mij opvalt is dat als ik klaar ben met een missie/race en ik ga verder met rijden ofzo dan sta ik mijlenver verwijderd van mijn auto/huis. Is dat iets vd instellingen of moet ik daarvoor eerst een auto kopen? Als ik een auto koop en ik doe modificaties blijft dan zo op het moment dat ik dood ga? Bewerkt: 15 oktober 2016 door Gijs1983 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2016 (bewerkt) Een vraagje, wat mij opvalt is dat als ik klaar ben met een missie/race en ik ga verder met rijden ofzo dan sta ik mijlenver verwijderd van mijn auto/huis. Is dat iets vd instellingen of moet ik daarvoor eerst een auto kopen? Als ik een auto koop en ik doe modificaties blijft dan zo op het moment dat ik dood ga? 1. Als je uit een race/missie komt sta je op de plaats van de trigger van die missie/race. Dit kan je niet veranderen. 2. Ja, modificaties zijn voor altijd, deze blijven er dus op zitten als je dood gaat. Bewerkt: 15 oktober 2016 door Ezra24rct3 Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2016 Mooi dat de auto's niet veranderen. Als je met de auto naar een trigger gaat voor een race en die is afgelopen zou je zeggen dat je auto er nog staat Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2016 Mooi dat de auto's niet veranderen. Als je met de auto naar een trigger gaat voor een race en die is afgelopen zou je zeggen dat je auto er nog staat Als het goed is staat jouw Personal Vehicle aan de rand van de weg geparkeerd. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 17 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2016 Ik heb inmiddels meerdere races/missies gedaan en mijn Personal Vehicle staat totaal NIET in de buurt. Ik weet niet of ik iemand kan bellen om een voertuig tevoorschijn 'te toveren'. Ik heb Lester al es gebeld voor een voertuig te 'locate' maar ook dan staat ie niet in de buurt. Weet niet of ik dit in de 'settings' kan veranderen. Ook als ik door een medespeler gedood word sta ik regelmatig in 'the middle of nowhere'. Ik game op de PS4 en ik kan het geouwehoer van andere gamers zeker niet dempen/uitzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.