Destructionn Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Kan mijn pc gta v aan? 20 mensen en 1 forum zeggen van wel. Windows 10 Intel® Core™ i5-3230M 260 Ghz Radeon graphics 6GB ram 64 bit Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Niet slecht, maar qua CPU en RAM houdt het niet echt over. Maar het belangrijkste: wélke Radeon graphics? Reageren
Destructionn Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Niet slecht, maar qua CPU en RAM houdt het niet echt over. Maar het belangrijkste: wélke Radeon graphics? AMD High-Definition (HD) Graphics Driver Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Dan zal ik Trevor eens bellen voor een missie Reageren
PrioX Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Dan zal ik Trevor eens bellen voor een missie Je kunt deze missies, als je ze hebt vrijgespeeld, ook starten via het menu. Pauzemenu > GTA Online > Jobs > Host Job > Rockstar Created > Contact Missions Daar zie je vervolgens een lijst met missies die je vrijgespeeld hebt. Reageren
Robbytjes1990 Geplaatst: 28 november 2016 Rapport Geplaatst: 28 november 2016 Waar kan je een overzicht zien waar staat hoeveel alles kost wat je kan kopen? Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 28 november 2016 Rapport Geplaatst: 28 november 2016 Waar kan je een overzicht zien waar staat hoeveel alles kost wat je kan kopen? Hier in elk geval de prijzen van alle vehicles, planes en boats: https://docs.google....#gid=1868604557 Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Ik doe gta5 op ps4. Als ik een adventure missie doe zeg maar en ik gooi mezelf eruit om andere dingen te kunnen doen, duurt het soms erg lang voordat ik weer kan gamen. Vaak blijft er dan zon schermpje van reclame in beeld. Komt dit bij iemand bekent voor? Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 25 december 2016 Rapport Geplaatst: 25 december 2016 Ik doe gta5 op ps4. Als ik een adventure missie doe zeg maar en ik gooi mezelf eruit om andere dingen te kunnen doen, duurt het soms erg lang voordat ik weer kan gamen. Vaak blijft er dan zon schermpje van reclame in beeld. Komt dit bij iemand bekent voor? Op de xbox one ook wel eens last van. Komt het als je van Story mode naar Online gaat of van Jobs/Missies naar Freedmode (online)? Het beste is om het spel dan even opnieuw op te starten. Je kan ook het spel online laten opstarten. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 30 december 2016 Rapport Geplaatst: 30 december 2016 Is niet perse van Story Mode naar Online. Hie krijg je dan de Online versie opnieuw opgestart, dan moet je het spel toch opnieuw opstarten? Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 (bewerkt) Het is al opgelost Bewerkt: 2 januari 2017 door Spoon0612 Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ik wilde weer es de Story Mode spelen. Nu krijg ik de 2e man die ik naar Maud moet brengen voor geld en hij in de cel, niet vinden. Ik dacht dat ik hem moest vinden OF achteraf bij een boerderij waar ze wiet kweken OF langs de snelweg, waar je komt om onder het spoor door te rijdenen dan kom je op een soort binnenplaats terecht met tenten enzo. Iemand? Reageren
PrioX Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ik wilde weer es de Story Mode spelen. Nu krijg ik de 2e man die ik naar Maud moet brengen voor geld en hij in de cel, niet vinden. Ik dacht dat ik hem moest vinden OF achteraf bij een boerderij waar ze wiet kweken OF langs de snelweg, waar je komt om onder het spoor door te rijdenen dan kom je op een soort binnenplaats terecht met tenten enzo. Iemand? Wat is de naam van de persoon? Op WikiGTA staat een beschrijving waar je de mannen kunt vinden. Reageren
nolms Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Hier zijn alle lokaties: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Bail_Bonds_Missions Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Dat zal Larry Tupper zijn en die kan je hier vinden: http://nl.wikigta.org/wiki/Bestand:BailBondsLarry1.jpg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.