JasonStatham Geplaatst: 30 december 2016 Rapport Geplaatst: 30 december 2016 Thanks Dex! Ziet er interessant uit en voor een 1 en een half kan ik 'm moeilijk laten liggen! Als men nog meer suggestief heeft, hoor ik het graag! >>> Door NickOwnage: Topics samengevoegd! Graag in het vervolg even de zoekfunctie gebruiken a.u.b. <<< Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 december 2016 Rapport Geplaatst: 30 december 2016 Weet iemand wat voor game dit is, lijkt me leuk. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2016 Rapport Geplaatst: 30 december 2016 (bewerkt) The Mean Greens - Plastic Warfare Bewerkt: 30 december 2016 door Ezra24rct3 Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 december 2016 Rapport Geplaatst: 30 december 2016 The Mean Greens - Plastic Warfare Thanks! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Net Steam tegeod van 20 binnengehaald, voor welke combinatie zouden jullie gaan? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 januari 2017 Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 (bewerkt) Dus.... Ik zoek de laatste tijd naar een spelletje die ik vroeger vaak op de computer speelde rond 2002 ofzo. Het is een counter terrorist vs terrorist spel en het heeft veel weg van Counter Strike maar is waarschijnlijk geen Counter strike of Rainbow Six spel. Wel kon je net als in CS wapens kopen voordat de ronde begon. Delta Force? Nope. Je kon ook gijzelaars redden en dat waren mannen in pakken. Volgensmij in een bank map. EdIT@ Got it. Het was Tactical Ops: Assault on Terror. Bewerkt: 5 januari 2017 door Dr.Oppai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.