Scarface92 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Weet iemand nog een leuke game voor de Nintendo DS (Heb helaas geen PSP, teweinig geld voor)?Groetjes van mijzelf Het is net je smaak bij de (nintendo DS)games. Of je gaat voor Mario,Zelda enz.. En als je die cartoon games niet leuk vind kan je voor Call Of Duty of pes6 bijvoorbeeld gaan. Een leuke aanrader is Super Paper Mario als je van Mario Games houd Reageren
Velaro Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik zoek een leuke shooter voor de PSP,het moet tot en met 30 euro kosten en het moet niet direct vervelen.Ik had gedacht aan Socom US Navy Seals,maar die kost 44 euro.Bij voorbaat dank, MVG Seva. Edit:Bestaat er een Hitman spel voor de PSP en kost die 30 euro? Een opvulling van me post,liefst een online Shooter Of bestaat er een leuk spel die geen shooter is,maar een ander genre? LocoRoco? Het ziet er wel een kinderachtig spel uit, maar het is echt wel leuk hoor! De soundtrack is geweldig, de graphics zitten goed (veel kleuren) en het zit vol met geheime gangen die je kan ontdekken. Je moet maar eens kijken op een gamesite voor info. Zie ook mijn vorige post. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik zoek een leuke shooter voor de PSP,het moet tot en met 30 euro kosten en het moet niet direct vervelen.Ik had gedacht aan Socom US Navy Seals,maar die kost 44 euro.Bij voorbaat dank, MVG Seva. Edit:Bestaat er een Hitman spel voor de PSP en kost die 30 euro? Een opvulling van me post,liefst een online Shooter Of bestaat er een leuk spel die geen shooter is,maar een ander genre? LocoRoco? Het ziet er wel een kinderachtig spel uit, maar het is echt wel leuk hoor! De soundtrack is geweldig, de graphics zitten goed (veel kleuren) en het zit vol met geheime gangen die je kan ontdekken. Je moet maar eens kijken op een gamesite voor info. Zie ook mijn vorige post. Ik heb Brothers in Arms DS, maar die heb ik al uitgespeelt. Welke Call of Duty bedoel je eigenlijk precies? Reageren
Kakaroth Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Mario And Luigi: Partners In Time @Seva: Ik zou Killzone:Liberation kopen, die is gewoon erg goed. Anders zou ik Fifa 07/Pes6 kopen, want die zijn allebei maar 20 euro per stuk. Als je meer van Racen houdt, zou ik Formule 1 06 aanraden, 20 euro, of NFS Carbon, ook 20 euro. Bewerkt: 2 augustus 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
sevaboy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Welke zou ik kiezen voor me PSP?Brothers in Arm:D-Day,Medal Of Honor:Heroes of Killzone Liberation? Reageren
[Xplode] Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Weet iemand misschien een leuke game voor de Xbox 360? Het maakt me niet uit hoeveel die kost, ik heb er genoeg geld voor. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Weet iemand misschien een leuke game voor de Xbox 360? Het maakt me niet uit hoeveel die kost, ik heb er genoeg geld voor. Ik raad je the darkness aan Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik zoek een game een beetje zoals Midtown Madness en Test Drive Unlimited. Dus dat je gewoon lekker kan free roamen in een auto. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Weet iemand misschien een leuke game voor de Xbox 360? Het maakt me niet uit hoeveel die kost, ik heb er genoeg geld voor. Ik zou Bioshock kopen , dat is een hele goede Shooter en is alleen voor Xbox 360 en PC te koop. Hij komt 24 Augustus uit en kost 50 euro. Succes met je keuze! Reageren
ArticLight Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) @ Galiorix: in Need For Speed: Most Wanted kan je vrij door de stad scheuren. Volgens mij kun je in Midnight Club 3: Dub Edition Remix ook vrij rondrijden, maar dit weet ik niet zeker. Ik heb trouwens een vraag over Call Of Duty 3 voor de PS2. Zijn de Graphics daar een beetje oké? Want op de screens vind ik sommige textures wel erg pixelig. @ Henk: Bedankt voor de reactie. Maar los van alle andere consoles waarop CoD3 verschenen is en puur even over de graphics op de Playstation 2? Bewerkt: 8 augustus 2007 door ArticLight Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 De graphics van Call of Duty 3 op de PS2 vind ik eerlijk gezegt niet zo mooi , als je de graphics van Call of Duty 3 vergelijkt met de graphics van Call of Duty 3 op de Xbox 360 vind ik de graphics van Call of Duty 3 op de Xbox 360 beter. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 @Artic: Ik heb de hele NFS Collectie al zo'n beetje maar bedankt. ik zal nog even MidnightClub 3 Dub checken Reageren
Jericho Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Een goede psp game die niet te veel kost. Liefst Shooter of Racing. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 @Artic: Ik heb de hele NFS Collectie al zo'n beetje maar bedankt. ik zal nog even MidnightClub 3 Dub checken Midnight club 3 DUB erg leuk spel en van R* komt je dat bekend voor ? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Hallo allemaal, Ik zoek een shooter voor de Xbox 360 waarbij je in multiplayer tegen bots vecht in plaats van tegen vrienden of online. Het liestse FPS... IB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.