Talietje Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 geef niet, misschien weet iemand anders het wel Reageren
killerfist Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) geef niet, misschien weet iemand anders het wel Met gun kan je geen andere kleren kopen, alleen wel wapenupgrades, scalpel mesjes en wat andere zooi Je kan ook kaartspelletjes spelen heb ik zelf niet gedaan, ik snapte er niks van Bewerkt: 2 september 2006 door killerfist Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik zoek eigenlijk een goede Shooter weet er iemand een. Het liefst niet zo vreselijk duur.en leeftijd boeit me niet.Rinaldootje Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik zoek eigenlijk een goede Shooter weet er iemand een. Het liefst niet zo vreselijk duur.en leeftijd boeit me niet.Rinaldootje Je hebt best wel veel keus qua shooters. Ik ben voor je wezen zoeken. Ik kwam uit op Call of Duty, Half Life 2, Battlefield 2142 en Brothers in Arms 2. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik zoek een Firts person shooter met multyplayer,Team deatchmatch , dead match,capture the flag etc. het mag eng zijn,realistish maar nie te,al la gnre Doom.Voor ps2 Reageren
j0ry Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Bully canis canem edit zou ik je aanraden Reageren
SamShine Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Bully canis canem edit zou ik je aanraden CCE kan een hele leuke game zijn hoor, maar zit niet in het genre wat ICE BANANA zoekt . Hij zoekt games zoals Battlefield 2: Modern Combat en Call of Duty: The big red one. Maar Socom III kan ik hem ook zeer aanraden . Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik zoek een niet al te dure, wel grafisch mooie shooter voor XboX of PSP. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Je kunt kijken voor Gears Of War of Medal of Honor: Heroes op de PSP. Op de PSP kun je ook Scarface:The World Is Yours kopen, die is een beetje Free Roam-achtig, maar bijna alle missies zijn schieten! Het ligt eraan welke Xbox je heb. Heb je de Xbox360 of de gewone? Je kunt de serie Residence Evil bekijken, een goeie shooter. Er zijn ook Shooters zoals Splintercell, Destroy all Humans, F.E.A.R., Battlefield, Medal Of Honor, Call Of Duty, Ghost Recon en vele meer. Veel succes met je keuze, er zijn er heel erg veel..... Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) bumpetiebump... Nee ik zoek nog een andere,al die spellen die jij SamShine aanrade hab ik al gespeeld.Ik zoek iets meer recenters zoals een schoter zoals Black© Hopelijk genoeg info? IB @ hieronder Piet-Herr: Ik heb m al uitgespeeld Bewerkt: 14 december 2006 door ICE BANANA Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik kan je Timesplitters: Future Perfect aanraden. Ik heb deze game zelf ook en hij is erg leuk. Er zit een uitgebreide multiplayer in, online en offline, en een goede singleplayer, die je ook in co-opmode kunt spelen. Hij is ook zeker niet duur; De prijs ligt tussen de 10 en 20 euro Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hey, Ik zoek een goed multiplayerspel voor de PS2, het lieft in het genre vecht/schieten. Weet iemand een goeie? JelleVD Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hey,Ik zoek een goed multiplayerspel voor de PS2, het lieft in het genre vecht/schieten. Weet iemand een goeie? JelleVD Schieten: BattlefieldMC aan of Socom III Vechten: Tekken 5 of DBZ Budokai Tenkaichi 2 Reageren
Yohan Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Of een pareltje onder de Fighting games, Soul Calibur III.. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Of de Diamant "Mortal Kombat Armageddon" als je wel echt goed kan Button-Bashen... maak je eigen karakter,voeg speciale aanvallen uit,doe de Conquest etc... Aanrader Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.