Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zoek een leuke fps (first person shooter) die nog speelbaar is op een 800mhz pc met een ATI Radeon videokaart. Geen 2e wereld oorlog spel als call of duty. Maar andere fps games zijn goed. Het liefst ook met lekker veel bloed. Dit zijn al een aantal shooters die ik heb:

- Postal² Apocalypse weekend

- Farcry

- Quake III

- Quake 2

- Turok 1

Misschien een Unreal Tournament spel? James Bond: Nightfire is ook wel vermakelijk, maar niet geweldig (in ieder geval de PC versie, console versies van Nightfire zijn vet). Of misschien Half-Life ofzo? Of Halo, als je ook van toekomst spellen houdt. Dit zijn de spellen die me zo te binnen schoten, maar kijk anders eens hier: Klik. Genoeg keuze zou ik denken. :D

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wie weet er nog een vet spel geschikt voor de PSP, het liefst ga ik voor een actie soort.

Maar het mag een spel zijn waar wel ''Avontuur'' in zit :Y

Want ik heb nu alleen nog maar Spiderman 3

MVG, Fuffie.

Geplaatst:
Wie weet er nog een vet spel geschikt voor de PSP, het liefst ga ik voor een actie soort.

Maar het mag een spel zijn waar wel ''Avontuur'' in zit :Y

Want ik heb nu alleen nog maar Spiderman 3

MVG, Fuffie.

Hm, misschien is God of War: Chains of Olympus wel wat voor je.

Geplaatst:

God of War - Chains of Olympus

Beschrijving

God of War: Chains of Olympus is de eerste game in de God of War-reeks voor de PlayStation Portable. Net als in de andere games uit de serie speel je in deze 'hack-and-slash' game met de kale antiheld Kratos. Het verhaal speelt zich af voor de gebeurtenissen uit het eerste deel en leidt de speler naar een in duisternis gehulde wereld met plekken waar nog geen sterveling eerder geweest is.

God of War: Chains of Olympus maakt volledig gebruik van de mogelijkheden van de PSP en herbergt dezelfde epische actie die we gewend zijn van de eerdere God of War-games van de PlayStation 2. Als Kratos neem je het op tegen enorme vijanden, voltooi je moeilijke puzzels en ervaar je zo de tien jaar die hij diende onder de goden van Olympus. Dit doe je met een reeks nieuwe wapens (zoals Triton's Lance), acties, combo-mogelijkheden en magie op vele verschillende plekken zoals de poorten van Hades en de onderwereld van Tartarus

Final Fantasy 7 - Crisis Core

Beschrijving

Crisis Core: Final Fantasy VII speelt zich zeven jaar voor de gebeurtenissen uit de originele Final Fantasy VII af. De Shinra Company vergroot haar invloed op hoog tempo door de monopolie die het bedrijf heeft op mako-nergie en door militaire overmacht. Met de bloeiende stad Midgar als symbool van welvaart, staat Shinra aan de vooravond van wereldoverheersing. SOLDIER is een groep vaardige strijders binnen Shinra. De elite binnen deze groep, diegenen die sterk genoeg zijn om SOLDIER 1st Class te worden, krijgen veel respect van het volk en zijn grote idolen. Zack is een jonge SOLDIER 2nd Class die wil opklimmen naar de eerste klasse. Hij voert elke dag opdachten uit voor zijn mentor Angeal, SOLDIER 1st Class.

Tijdens een missie in Wutai, verdwijnt een grote hoeveelheid SOLDIER-leden onder leiding van de 1st Class-soldaat Genesis. Shinra besluit nog meer SOLDIERs naar Wutai te sturen om de oorlog met Wutai te beëindigen en de massale desertie te onderzoeken. De personen die deze missie krijgen toegewezen zijn Zack, Angeal en de 1st Class-held die over de hele wereld bekend is als Sephiroth. Welke leugens zitten er achter Genesis? verdwijning? Welke geheimen verbinden Genesis, Sephiroth en Angeal? Een wrede en noodlottige strijd ligt voor Zack in het verschiet.

In de RPG Crisis Core: Final Fantasy VII komt de speler vele bekende personages tegen uit het originele Final Fantasy VII dat in 1997 werd uitgebracht. Naast de uitgebreide verhaalmodus bevat de game driehonderd extra missies waarmee unieke accessoires, voorwerpen en vaardigheden verdiend kunnen worden. Deze zullen van pas komen tegen de vele vijanden die de speler moet bevechten. Het vechtsysteem is ?real-time?, dit betekent dat de strijders niet om de beurt een actie doen, zoals in het origineel het geval was, maar direct kunnen aanvallen. Tijdens de gevechten kunnen de spelers speciale aanvallen doen, waaronder een aantal die bekend zijn uit eerdere Final Fantasy-games.

Silent Hill Origins

Beschrijving

De speler is Travis Grady, een trucker die onderweg is met een volle vrachtwagen. Hij moet zijn spullen afleveren in Brahms, maar besluit een snellere route te nemen die hem langs het pittoreske Silent Hill zal voeren. Op die route rijdt hij een meisje aan dat vervolgens wegloopt. Grady volgt haar naar een brandend huis en treft daar een meisje aan dat over het grootste deel van haar lichaam brandwonden heeft. Het lijkt erop dat het meisje het slachtoffer is van een rituele verbranding. Eenmaal buiten met het meisje raakt Grady buiten bewustzijn. Als hij wakker wordt komt hij tot de ontdekking dat het meisje weg is, en gaat hij naar haar op zoek.

Silent Hill Origins is een compleet nieuw avontuur vol spanning en horror en speelt zich af voor de gebeurtenissen uit de eerste Silent Hill-game. De ontwikkelaars hebben nieuwe technieken toegevoegd om de spanning nog verder te doen oplopen. Bovendien is het camerasysteem verbeterd en is het nu mogelijk om kamers te barricaderen zodat vijanden niet kunnen binnenkomen

Geplaatst:

weet er misschien iemand een free roaming game (voor de duidelijkheid: een game waarin je met een personage in een stad kan rondlopen) met écht bestaande auto's, dus van echte merken?

als dat zou bestaan hoor ik het graag :D

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hello,

Ik zoek een nieuwe PC game waar ik verslaaft aan kan raken. 'T liefst geen RPG zoals WoW, en geen race game. Een leuke RTS of FPS mag dus wel. :)

Dit is mijn systeem:

Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs)

Memory: 1022MB RAM

Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GT

Sound Card: Sound Blaster Audigy

GEEN UBER ZWARE SPELLEN DIE IK NIET KAN DRAAIEN! Het mag gerust een iets oudere game zijn.

Wie helpt mij verslaaft te raken? xD

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:
Een leuke RTS of FPS mag dus wel.

Twee ijzersterke RTS titels zijn in mijn ogen Company of Heroes en Word in Conflict. Beide games spelen zich af in een WW-setting en bevatten een sterke singleplayer inclusief multiplayer. Met dat gegeven zou je haast zeggen dat het hier twee identieke games betreft, maar zowel Company of Heroes als World in Conflict kennen een originelere insteek als menig ander standaard RTS game en verschillen toch behoorlijk van elkaar. Mocht je geïnteresseerd zijn, lees dan even wat reviews en dergelijke door om te bepalen welke je als eerst aanschaft. ^_^

In het najaar verschijnt Red Alert3! :eten: Dat lijkt mij wel een leuke rts. Ik weet niet wat de specs zullen worden, maar ik denk dat het te doen moet zijn.

EDIT: Ik heb de specs gevonden. Als je twee maal 1.60 Ghz hebt dus 3.40 Ghz kan je het volgens mij makkelijk draaien...

Besturingssysteem – Windows XP of Vista (32-Bit)

Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)

Geheugen – XP/Vista: 1 GB

Harde schijf – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB

DVD Drive - 8x

VGrafische kaart – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 of snellere DirectX 9.0c kaart

Geluidskaart - DirectX 9.0c compatibel (Creative Sound Blaster Audigy kaarten vereisen een Intel P4 2.6 GHz of soortgelijk onder Vista, Yamaha Xwave-512 niet ondersteund)

Online Multiplayer – 512 Kbps of sneller, 2 - 8 spelers

Input - Keyboard, Mouse

Optioneel – VoIP Headset

Bewerkt: door IV trailer

de battlefield series aanraader is battlefield 2 en battlefield 2142

Battlefield 2142 heb ik al, net officieel mijn verslaving afgesloten. En sta eigenlijk niet te wachten op nog zo'n zelfde game (Battlefield 2 dus) omdat ik net met 2142 klaar ben. Wel bedankt voor je reactie. :)

Een leuke RTS of FPS mag dus wel.

Twee ijzersterke RTS titels zijn in mijn ogen Company of Heroes en Word in Conflict. Beide games spelen zich af in een WW-setting en bevatten een sterke singleplayer inclusief multiplayer. Met dat gegeven zou je haast zeggen dat het hier twee identieke games betreft, maar zowel Company of Heroes als World in Conflict kennen een originelere insteek als menig ander standaard RTS game en verschillen toch behoorlijk van elkaar. Mocht je geïnteresseerd zijn, lees dan even wat reviews en dergelijke door om te bepalen welke je als eerst aanschaft. ^_^

World in Conflict lijkt me idd wel vet, alleen weet ik niet zeker of die wel soepel draait, want klopt het wel wat IV trailer zei, dat ik dan een 3.40 Ghz processor heb? Dit feestje gaat niet door, mijn processor is te sloom. :-( Het zijn gewoon 2 CPU's van 1.60 Ghz en dus geen 3.20Ghz. :erm:

In het najaar verschijnt Red Alert3! :eten: Dat lijkt mij wel een leuke rts. Ik weet niet wat de specs zullen worden, maar ik denk dat het te doen moet zijn.

EDIT: Ik heb de specs gevonden. Als je twee maal 1.60 Ghz hebt dus 3.40 Ghz kan je het volgens mij makkelijk draaien...

Besturingssysteem – Windows XP of Vista (32-Bit)

Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)

Geheugen – XP/Vista: 1 GB

Harde schijf – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB

DVD Drive - 8x

VGrafische kaart – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 of snellere DirectX 9.0c kaart

Geluidskaart - DirectX 9.0c compatibel (Creative Sound Blaster Audigy kaarten vereisen een Intel P4 2.6 GHz of soortgelijk onder Vista, Yamaha Xwave-512 niet ondersteund)

Online Multiplayer – 512 Kbps of sneller, 2 - 8 spelers

Input - Keyboard, Mouse

Optioneel – VoIP Headset

Bedankt voor je reactie! :)Maar nogmaals, klopt het wel dat ik dan een 3.40Ghz processor heb? :? Dat klopt dus niet :7 Ik heb dus gewoon 2 cpu's van 1.60 Ghz.... andere aanraders?

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Groot-Duimpje zoekt een leuke PS2 spel, een Shooter denk ikzelf, zoals COD, maar iemand ideeën ^_^ ?

Groot-Duimpje zoekt een leuke PS2 spel, een Shooter denk ikzelf, zoals COD, maar iemand ideeën ^_^ ?

Cod 1 t/m 3 en battlefield2 modern warfare. Maar het meeste raad ik je COD 3 aan. Die is echt echt vet!

Ik zoek een game met een geweldige multiplayer. (PS3 graag) Battlefield bad company of gta heb ik al. Weet iemand iets voor mij?

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:

Call of duty 4 modern warfire.

Ik zoek een leuke shooter wat in de toekomst afspeelt of in het verrleden met modernere dingen.

Geplaatst:

Cod 1 t/m 3 en battlefield2 modern warfare. Maar het meeste raad ik je COD 3 aan. Die is echt echt vet!

Ik zoek een game met een geweldige multiplayer. (PS3 graag) Battlefield bad company of gta heb ik al. Weet iemand iets voor mij?

Groeten,

Bedankt,

Iemand nog ideeën ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...