Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik zoek een spel zoals COD: World At War(ook wel COD 5 genaamd). Het spel moet plaatsvinden in de 2de wereldoorlog(of eerste, maar zoiets vind je precies niet.. :N ) en moet voor de PC beschikbaar zijn. Alvast bedankt!

PS: COD 3 is een mogelijkheid, maar de graphics vallen best tegen op screens..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben ook al jaren weer op zoek naar goede ww2-shooters.. Ze zijn helaas dungezaaid tegenwoordig. Vroeger, toen het shootergenre nog niet verpest was had je ze in overvloed, tegenwoordig speel ik nooit meer shooters omdat ze zo afgetrokken zijn.. Vroeger waren alle shooters beter.

Maar kijk hier eens :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, DTM Race Driver 3 is -in mijn mening- de beste simulator voor de consoles, uitgebreide gameplay, set-up en schademodel. Alleen wat ouder, dus de physics zijn lichtjes aan de gedateerde kant, net als de graphics, maar als je een goede race-simulator zoekt dan ben je daar wel mee gezet. Natuurlijk heb je ook nog rFactor (2) en iRacing voor de PC, maar die zijn dan weer eens elk gigantisch duur en echt, echt ingewikkeld en uitgebreid. Het is maar wat je wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is BO misschien wat voor je?

https://itunes.apple...530221719?mt=12

Draait vanaf jouw Mac versie.

Er zijn verschillende soorte shooters voor mac, van Duke Nukem tot COD, dus wat dat betreft is er keuze genoeg.

Mag het spel duur zijn, of het liefst gewoon gratis?

Edit: we hebben dus precies de zelfde link geplaatst :schater:

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Prijs maakt mij niet uit, ik heb de volgende games al op mac (gespeeld):

Black ops

Duke Nukem Forever (flopspel)

CoD 2, 4, mw2 (wine), Cod 5 (wine),

Deus Ex HR

Spore

Borderlands 2

CS:S

CS:GO

HL2 series

TF2

Minecrap

Alle gta's voor mac

Doom 3

Sims 3

Tom clancy's conviction

Garry's mod

binding of isaac

Starwars force unleashed 1

Portal 1 & 2

L4D2

Iemand nog een shooter voor mac :3?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een spel zoals COD: World At War(ook wel COD 5 genaamd). Het spel moet plaatsvinden in de 2de wereldoorlog(of eerste, maar zoiets vind je precies niet.. :N ) en moet voor de PC beschikbaar zijn. Alvast bedankt!

PS: COD 3 is een mogelijkheid, maar de graphics vallen best tegen op screens..

Ik ben ook al jaren weer op zoek naar goede ww2-shooters.. Ze zijn helaas dungezaaid tegenwoordig. Vroeger, toen het shootergenre nog niet verpest was had je ze in overvloed, tegenwoordig speel ik nooit meer shooters omdat ze zo afgetrokken zijn.. Vroeger waren alle shooters beter.

Maar kijk hier eens :)

Ik kan denk ik in jullie gevallen misschien ook een Game mod aanraden

De 'Forgotten Hope' mod voor Battlefield 2.

In tegenstelling tot Cod 3 graphics zijn deze wat beter. Wordt tot op hedendaags nog altijd ge-update, waardoor er nog altijd meer content voor zal komen.

De singleplayer AI is.... achja ik ga er niet echt over beginnen, Het is leuk om eens te doen, Waar het loopt niet soepel.

Maar de multiplayer hiervan is subliem, Er zijn nooit zo heel veel servers online, maar de community die online is vind ik altijd prettig om tegen te spelen

BF2: Forgotten Hope Mod

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik zoek een browsergame, die ik al een tijdje niet meer gespeelt heb. Alleen deze kan ik maar niet vinden, heb al een uur er naar lopen zoeken, maar helaas, het gaat om een bussiness game (je moet je eigen bedrijf runnen) van de makers van Online Soccer Manager, iemand die weet over welke game ik het heb?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...