BoerTijger Geplaatst: 16 april 2013 Rapport Geplaatst: 16 april 2013 Warioland! Die ken ik nog wel, En specifiek een gerne.. freeroam gewoon het liefst. GTA achtig, ETS2 achtig, zulk stijl Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 april 2013 Rapport Geplaatst: 16 april 2013 18 Wheels on steel is een truckspel, ik weet niet als je die al hebt? Voor free roam heb je bijvoorbeeld nog Saints Row of True Crime: New York city. Als ik dat onder old school kan verstaan. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 april 2013 Rapport Geplaatst: 16 april 2013 Saints Row en 18 WoS allebei gespeeld, 18 WoS helemaal kapot en Saints Row vond ik niet zo heel tof :$ Reageren
Mrkwark Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Ik heb ooit een spel gespeelt dat je op een scooter Pizza ofzo moet rond rijden En dan moet je telkens terug naar je baas je moet ook op letten voor politie En dan kom je op een moment bij een man en daar kan je een pakketje van mee nemen maar je baas zei niet doen ! en als je het pakte dan kwam de politie en alles. Sorry voor geen punten en comma's Ik heb echt even in mijn geheugen ziten wroeten voor dit spel Deze toevallig? \ja dat is hem.. maar het spel doet het niet Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Geplaatst: 19 mei 2013 Ik zoek een oud spel dat ik zo'n 10 à 15 jaar geleden gespeeld heb, zal zo rond 2000 zijn uitgekomen. Het was een soort strategie-oorlogsspel à la Command and Conquer maar dan met verschillende fracties zoals politie (SWAT?), trailer park lui, bikers en nog wat (rare..) lui. Het speelde zich af in een soort stad met een woestijn eromheen of een post-apocalyptische wereld. Kan me herinneren dat je voertuigen kon kopen en upgraden. Ook kon je ervoor kiezen om het gebied van een vijand (dat je op een kaart koos) aan te vallen om het over te nemen voor je fractie. Heb het destijds gekocht maar heb werkelijk geen flauw idee meer hoe het heette, en het cdtje is al eeuwen zoek.. Iemand die enig idee heeft welk spel ik bedoel? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Geplaatst: 20 mei 2013 Iemand die enig idee heeft welk spel ik bedoel? Urban Assault is tot nu toe de enige game die ik tegengekomen ben die redelijk overeen komt met wat je hier allemaal beschrijft. Is dat 'm? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Geplaatst: 20 mei 2013 (bewerkt) Iemand die enig idee heeft welk spel ik bedoel? Urban Assault is tot nu toe de enige game die ik tegengekomen ben die redelijk overeen komt met wat je hier allemaal beschrijft. Is dat 'm? Hmm nee, het is überhaupt geen 3D spel. Het is een spel met een typisch strategygameoverzicht, zoals bij spellen als Command and Conquer. Zoiets bedoel ik dus: Met vergelijkbare graphics, misschien ietsjes mooier. Verder was het een PC-spel. En om één of andere reden staat de kleur oranje me nogal bij, misschien was het menu of het CD-doosje oranje. Bedankt voor het zoeken in ieder geval! Bewerkt: 20 mei 2013 door $NeoSyp$ Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Ik weet niet of dit hier ook hoort- maar Ik zoek een game die me zoet kan houden op een überslechte laptop. Het mag een RTS (games als C&C), actie, enwatniet. Alvast bedankt, Dipsie8 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Red alert (2) Worms Carmageddon Simcity (oude versies) Moar to come, als ik t niet vergeet. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Ik wil je toch World of Tanks aan te raden, het is een gratis game met oneindig vermaak. Het heeft goede graphics, maar het is zo gebouwd dat de slechtere PC's laptops ze ook aan kunnen. Anders heb je nog Age of Empires, Cossacks Back to War of de Anno-series. Reageren
Basssss Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 (bewerkt) De originele Half Life geeft je ook zo een 16 uur lang durende campaign, misschien ook leuk om uit te proberen. Daarnaast zijn er nog twee extra story lines (Opposing Force en Blue Shift) uit hetzelfde universum, die ook elk flink wat tijd kosten om uit te spelen. Bewerkt: 4 juni 2013 door Basssss Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Nog een leuke recente indie game: Don't Starve! Verder raad ik je de eerste Fable en Mafia I aan. Dat zijn al redelijk gedateerde games (maar daarom zeker niet minder leuk!), dus die zullen waarschijnlijk wel goed speelbaar zijn op een oude laptop. Reageren
Dotz Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 (bewerkt) Battlefield Heroes, Retro City Rampage, Rollercoaster Tycoon 2, Driver, Sims Verhalen, Battlefield 1942, Battlevield Vietnam, Battlefield P4F, Battlefield 2, Doom, Wolfenstein 3D, The Walking Dead Bewerkt: 4 juni 2013 door Dotz Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 juni 2013 Rapport Geplaatst: 5 juni 2013 (bewerkt) Al die reacties. Ik heb er zelf al eentje gevonden, maar ik zal, van de zomervakantie, wel wat tips van jullie proberen. @Dotz lol, deel van die games ben ik allang beu @nextpagedotz "een deel" Bewerkt: 8 juni 2013 door Dipsie8 Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 De originele Half Life geeft je ook zo een 16 uur lang durende campaign, misschien ook leuk om uit te proberen. Daarnaast zijn er nog twee extra story lines (Opposing Force en Blue Shift) uit hetzelfde universum, die ook elk flink wat tijd kosten om uit te spelen. Enig idee waar Half Life nog te halen is? De Game Mania bied me geen uitkomst :C. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.