Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik leid hieruit af dat je op PS3 speelt, en dan raad ik het volgende aan:

• Heavy Rain
  • The Last Of Us
  • GTA IV 5 (+ Episodes)
  • LA Noire (absolute topper)
  • Red Dead Redemption
  • Walking Dead (van telltale)
  • Assassin's Creed serie

Stuk voor stuk games waarvan ik genoten heb / aan het genieten ben.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heavy Rain, L.A. Noire en Walking Dead zijn beslist aanraders! Wellicht dat je daar ook de Deus Ex-serie aan toe kan voegen!

Horen dit soort dingen trouwens niet gewoon in dit topic?

Geplaatst:

Ik leid hieruit af dat je op PS3 speelt, en dan raad ik het volgende aan:

• Heavy Rain
  • The Last Of Us
  • GTA IV 5 (+ Episodes)
  • LA Noire (absolute topper)
  • Red Dead Redemption
  • Walking Dead (van telltale)
  • Assassin's Creed serie

Stuk voor stuk games waarvan ik genoten heb / aan het genieten ben.

Indd speel op PS3.

Walking dead telltall staat hoog op mijn lijstje, maar wil nu niet meer dan 20,- uitgeven.

Heavy Rain ga ik waarschijnlijk kopen dus!

Assasins Creed heb ik alleen 1 gespeeld, heb het gevoel dat ik verplicht ben om alle series te spelen, omdat je er anders niks van snapt. Mara je keuzes beïnvloedt het verhaal toch niet?

Voor de rest heb ik die andere al, bedankt voor de suggesties!

Heavy Rain, L.A. Noire en Walking Dead zijn beslist aanraders! Wellicht dat je daar ook de Deus Ex-serie aan toe kan voegen!

Horen dit soort dingen trouwens niet gewoon in dit topic?

Excuses, ben niet op het forum, dus moet nog een beetje de weg vinden.

>>> Door Bassieboy35: Dubbelpost samengevoegd en het topic ook. ;)<<<

Geplaatst:
Assasins Creed heb ik alleen 1 gespeeld, heb het gevoel dat ik verplicht ben om alle series te spelen, omdat je er anders niks van snapt. Mara je keuzes beïnvloedt het verhaal toch niet?

Ik raad je aan eens wat videomateriaal van AC4 te bekijken! Ik heb net als jij ook alleen deel 1 gespeeld, en dat vond ik echt grote bagger, maar AC4 heb ik al maanden gepre-orderd! :D Zo zijn er ook twee verschillende gameplayvideos van hetzelfde stuk van het spel uitgebracht, maar in allebei de videos verloopt de game heel anders! Ik zal eens een linkje posten hier zodra ik tijd/zin heb en ze heb gevonden!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik raad je aan eens wat videomateriaal van AC4 te bekijken! Ik heb net als jij ook alleen deel 1 gespeeld, en dat vond ik echt grote bagger, maar AC4 heb ik al maanden gepre-orderd! :D Zo zijn er ook twee verschillende gameplayvideos van hetzelfde stuk van het spel uitgebracht, maar in allebei de videos verloopt de game heel anders! Ik zal eens een linkje posten hier zodra ik tijd/zin heb en ze heb gevonden!

Zou top zijn! Is zeker een game die mij aantrekt en baal er ook van dat ik die serie nooit heb gespeeld. Maarja was toen een CoD fan boy haha.

Bewerkt: door GtaApd
Geplaatst:

Bekijk deze video maar eens! Dit zijn misschien niet de keuzes waar je in eerste instantie aan dacht, maar ze zijn zeker heel interessant!

[/url[/media]

Nadat je die video hebt bekeken zou je eens naar onderstaande video moeten kijken!

[/url[/media]
Geplaatst:

Ik zoek een game was qua manier van spelen lijkt op Batman:Arkham Asylum/City. Beide al uitgespeeld maar blijf ze leuk vinden. Assassin's Creed kan, lijkt er grofweg op, je kunt over daken en het is free-roam, maar daar stoppen de overeenkomsten ook..

Dus eigenlijk iets wat lijkt op AC en op Batman, als iemand ideeën heeft hoor ik het wel :)

Geplaatst:

Misschien is infamous wat voor je? Volgens mij is dat ook een free roam game waarin je over daken e.d. kunt rennen.

• 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

ben op zoek naar een leuk vechtspelletje voor op de 360.

ik heb "mma" (niet helemaal mijn ding die besturing) verder heb ik streetfighter 4 wel leuk voor ff maar zoek wel iets waar je beetje combo's en/of grab's kan doen,

"def jam" op de oude xbox vond ik bijv. ook altijd wel leuk.

wou zo'n 10-15 eu besteden

ben benieuwd of iemand wat leuks weet :)

>>> Door Bassieboy35: Topic samengevoegd met 'Het grote 'Ik zoek een game topic'. ;)<<<

Bewerkt: door Bassieboy35
Geplaatst:

Mortal Kombat kun je vast wel ergens goedkoop op de kop tikken! Dat is een van mijn favorieten, ''Google eens'' zou ik zeggen! Daaarnaast kun je vast ook wel een oude Street Fighter IV op de kop tikken :puh:

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik zoek een game op PS4 die een beetje lijkt op de Forza-reeks van op Xbox. Gran Turismo is een mogelijkheid, maar daar moet je rijbewijzen halen ofzo en daar heb ik niet zo'n zin in. DriveClub en The Crew komen er aan, maar welke lijkt nu het meest op Forza?

Geplaatst:

The Crew komt 't dichtst in de buurt van Forza, anders moet je maar ff wat trailers opzoeken van de game er staan genoeg online.

Geplaatst:

Net wat bekeken van The Crew, maar dat komt eigenlijk niet in de buurt van Forza. Ik denk dat ik toch in de richting van Gran Turismo zal moeten gaan. DriveClub ziet er ook niet echt overtuigend uit, om eerlijk te zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...