Sir_Ballas Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 is killzone nog steeds alien/mens gerelateerd? want dat vond ik altijd wel een sterk punt :3 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 is killzone nog steeds alien/mens gerelateerd? want dat vond ik altijd wel een sterk punt :3 Nu gaat het over Robots... Maar dit is echt een sterke verhaallijn! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 en hij komt naar de XBOX ONE. dat is een game die ik aan mijn lijst ga toevoegen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Ik weet niet hoe jij erbij komt dat Killzone naar de Xbox One komt maar dat is dus gewoon echt niet waar. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 en hij komt naar de XBOX ONE. dat is een game die ik aan mijn lijst ga toevoegen Het is een Playstation exclusive hoor.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Nee, ik neem niet aan dat SONY hun eigen games nu ook naar een Xbox gaan doen. Zoals Uncharted, die zou ik niet verwachten op Xbox, want dat is SONY EXCLUSIVE zoals hierboven is vermeld. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 oh. kutinternet ook altijd Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Volgensmij heeft Microsoft wel eens een poging gedaan om The Last Of Us ook op de Xbox te laten komen... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Wat eerst exclusive is moet van mijn part exclusive blijven. Kijk nou naar de Episodes from Liberty City.. Eerst zogezegd exclusief op Xbox 360 Kijk nu eens op welke platformen die is. Voel me nog steeds genaaid over het feit dat ik een Xbox 360 ben gaan kopen voor deze 'zogezegde' exclusive.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Een exclusieve game die is geproduceerd voor een PlayStation console blijft in principe exclusief. Games die geproduceerd zijn door een ontwikkelaar die ook games voor de andere consoles uitbrengen zullen hun kans grijpen als ze hem uit kunnen brengen voor een andere console. Daarom hecht ik niet zoveel waarde aan die vorm van exclusiviteit. Vaak komt het toch wel ooit. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Dit is waarschijnlijk al eerder gepost maar heb je op de PS4 wel een "party-chat", of groepschat? ? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Faal Console & Netwerk.. Heel veel mensen kunnen niet connecten met online.. Reageren
Woody268 Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Faal Console & Netwerk.. Heel veel mensen kunnen niet connecten met online.. Waarom snappen sommige niet dat niet alles van de eerste keer perfect kan, als je het beter kan, kan je altijd een vacature zoeken bij Sony. De mensen daar doen ook hun best, meer kan je niet verwachten van hun. Reageren
Kloep Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Dit is waarschijnlijk al eerder gepost maar heb je op de PS4 wel een "party-chat", of groepschat? ? Ja, dat heb je. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Dan zie ik niet in waarom ik geen PS4 moet halen. Bedankt Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.