Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

@jouk3 :

Eigenlijk deze 2 kunnen wel tippen aan die suzuki RG5X

Yamaha YZF-R1

526913_1.jpg

Yamaha YZF-R6

2008_Yamaha_R6_d5-037.jpg

R6 is ook zeker snel, ik weet zo niet hoe het zit met sprintjes/bochten maar ze zijn beide 600cc en gaan "vrijwel" even snel DENK IK.

R1 is 1000cc en gaat volgens mij wat moeizamer door de bochten maar is denk ik wel mooi om even door te trekken op de snelweg.

Alleen als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Suzuki GSX-600R gaan of een ZX'je.

Volgens mij ben jij meer een Yamaha fan 0_0

Ik heb geloof ik nog nooit fotos van mijn boot hier geplaatst.

Hier wat pics van mijn boot Shakespeare mini sportsman & Suzuki DT9.9C

i5zlp1.jpg

wbrs5g.jpg

Die gaat er volgende week uit :(

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

R6 is ook zeker snel, ik weet zo niet hoe het zit met sprintjes/bochten maar ze zijn beide 600cc en gaan "vrijwel" even snel DENK IK.

R1 is 1000cc en gaat volgens mij wat moeizamer door de bochten maar is denk ik wel mooi om even door te trekken op de snelweg.

Alleen als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Suzuki GSX-600R gaan of een ZX'je.

Volgens mij ben jij meer een Yamaha fan 0_0

Ik heb geloof ik nog nooit fotos van mijn boot hier geplaatst.

Hier wat pics van mijn boot Shakespeare mini sportsman & Suzuki DT9.9C

i5zlp1.jpg

wbrs5g.jpg

Die gaat er volgende week uit :(

Mooie boot, varen blijft een mooie ervaring, mijn vader had vroeger boten, alleen dan wel waar je in kon slapen enzo, dus heb het ook in mijn genen :Y

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

R6 is ook zeker snel, ik weet zo niet hoe het zit met sprintjes/bochten maar ze zijn beide 600cc en gaan "vrijwel" even snel DENK IK.

R1 is 1000cc en gaat volgens mij wat moeizamer door de bochten maar is denk ik wel mooi om even door te trekken op de snelweg.

Alleen als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Suzuki GSX-600R gaan of een ZX'je.

Volgens mij ben jij meer een Yamaha fan 0_0

Ik heb geloof ik nog nooit fotos van mijn boot hier geplaatst.

Hier wat pics van mijn boot Shakespeare mini sportsman & Suzuki DT9.9C

Die gaat er volgende week uit :(

Mooie boot, varen blijft een mooie ervaring, mijn vader had vroeger boten, alleen dan wel waar je in kon slapen enzo, dus heb het ook in mijn genen :Y

Ja idd, mijn vader ook :puh:

Ik wil deze eigenlijk verkopen :( en dan een mayland nemen daar kan je in slapen,

want ik ken iemand die heeft een Mayland 5.7m met 20pk johnson (1963) die gaat nog harder dan de mijne maar daar kan je ook in slapen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als we het over boten gaan hebbem, kom ik er ook bij :7

Dikke Zodiac 310 Rib met een Yamaha F6 die opgevoert is d.m.v ander spruitstuk, andere schroef, vorige was 8½x6½, en nu is ie 8½x8½ :tu:, en nog een schroefje aandraaien. En dankzij die dingen kan hij een snelheid halen van 40,7 km/p.

post-33844-129055326883.jpg

post-33844-129055335426.jpg

Mening?:$

Link to comment
Delen op andere websites

Als we het over boten gaan hebbem, kom ik er ook bij :7

Dikke Zodiac 310 Rib met een Yamaha F6 die opgevoert is d.m.v ander spruitstuk, andere schroef, vorige was 8½x6½, en nu is ie 8½x8½ :tu:, en nog een schroefje aandraaien. En dankzij die dingen kan hij een snelheid halen van 40,7 km/p.

post-33844-129055326883.jpg

post-33844-129055335426.jpg

Mening?:$

Strontlelijk.

Nee grapje, best wel mooie boot maar ik heb echt een hekel aan 4 takt moderne troep. :N

Ik heb een 9½x9 schroef, Standaard :engel: maar ik heb gehoord dat er ook wel een 10x9½ op kan. Maar mijn boot is wel wat zwaarder dan een rubberboot xD dus dan komt hij met 4 lui niet meer in plané, laat staan met 2 :tu:

Ik zit er wel aan te denken om een placom aan te schaffen, en dan proberen de max uit mijn motor te krijgen. Maar dat zal hij niet zo leuk vinden denk ik :bonk: En mijn banksaldo ook niet.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Altijd van die Sport (/race) auto's hier :cry:

Oude Fiat 500, vind ik echt cool ( alleen ik pas er niet goed in en met crashtests loopt ie ook niet zo lekker ^_^ )

Daar heb je gelijk in!

Dit vind ik de mooiste Italiaanse auto!

Ik heb ook liever een Trabi dan een Murcielago ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Heel gaaf, zo'n eigen bootje! :bier:

Enkel met storm zou ik er de zenuwen van krijgen, maar ik neem aan dat jullie dan niet varen. ^_^

Gaan jullie ook weleens helemaal alleen er op uit met de boot? :tu:

Met storm is het juist super leuk :D heb met de wind mee al de 38 km/h kunnen aantikken :D

Vooral de golfen zijn vet leuk, hoger dan 50 cm anders is het saai. Dan ga ik altijd stationair varen en dan duikt mijn punt onderwater, en als het water dan bij mijn raam komt schiet het allemaal recht omhoog:P Maar dan klettert het wel in mijn boot :7 en zo is mijn mobiel al 2 keer stuk gegaan evenals mijn radio en licht xD

En alleen varen doe ik liever dan met anderen, je komt echt tot rust. En ik kan tenminste zonder gluurders is mijn boot pissen (WC) Muziek teringluid en lekker stoned in je boot zitten :)

Ben trouwens ook aal aangehouden: (IK )

Jongeman, hoeveel pk is dat? (ik heb er geen PK stikker op :puh:)

10 pk

Is dat niet wat te veel?

Nee hoor hij planeert net niet en hij is begrensd :D

Oh mogen wij dat even bekijken?

Ja hoor is geen probleem.

* Agenten gaan ff kijken *

Nou, zo te zien is alles in order, hier nog wat boekjes. En niet te hard varen.

Ik kan niet harder dan 13km dus dat is niet erg.

* Allemaal gelul hoe hard je maar mocht (9km) *

Nou een prettige dag nog verder! "en vang maar wat GELD! JUTEN"

Hetzelfde dag!

Mijn motor WAS idd begrenzt, maar als je aan de hendel draait komt hij volgas :puh: (Heel goed begrensd dus :7)

@ Hierboven,

Vroeger toen woonde er hier in het dorp iemand op een boerderij, en die hadden een oude Fiat 500 ergens staan. Dat ding wou niet rollen en helemaal niks :7

Heb ik nog heel vaak in gezeten en dan net doen of ik aan het rijden was, en dan schakelen met de handrem xD

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...