Esther Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Zo die mag er wel zijn , alleen moeilijk door die kleine voorruit te kijken.... Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 ik denk als ik daar in zit dat ik helemaal niet op de weg kan kijken hahaha Reageren
Savage Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) dat is een hotrod, opgefokte oldtimer. Waarschijnlijk is er weinig origineels nog onder de kap, zelfs bodykit is niet origneel. Maar wel heel netjes gedaan! Die '58 chevy impala heeft m'n pa ook. Deze staat in LA en is helemaal opgeknapt, alleen rijdt hij hier in de zomermaanden zo nu en dan mee. Bewerkt: 20 januari 2005 door Savage Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 oke cut the crap :lol: , kom op zie dat is mooi maar dat heeft geen klasse. deze porsche wel: klasse, styl, uitstraling, dat vind ik die hotrod echt niet hebben, oke alleen wat daar onder de motorkap zit natuurlijk :lol: 159772.jpe Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 ik vind zo'n hotrod er wel erg mooi uitzien en er zit vaak een dikke motor in die zuipt als een tierelier. En ik moet zeggen dat zo'n porsche ook wel erg stoer is Reageren
Sander Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Nu maar iets zonder motor een catamaran. Ik vind het zelf super gaafe dingen die best hard gaan. Een vriend van mij heeft zelf een catamaran en dat is echt lache vooral als het hardwaaid en lekker schuin gaat(op een drijver). Voordelen Geen gezeik met de politie dat je te hard gaat. Geen bezine nodig. Geen vaarbewijs nodig. Je kan achter een grote catamaran waterskien. Geen uitlaatgassen. Nadelen Als er geen wind staat kan je niet zeilen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) 1 voertuig voor Sander zonder motor. en nog wat voertuigen met motor :lol: Bewerkt: 20 januari 2005 door Mazzeltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 nee, kom op vinden jullie dat echt mooi <_< nee toch deze mercedes is naar mijn mening echt 1 van heden mooiste mooi gestroomlijnd cls_carlsson_600.jpe Reageren
Savage Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met mercedes, dan vind ik de mercedes mclaren toch ietsie gestroomlijnder maar nog steeds niet mooi. nou ik vertrek voor zo'n 10 dagen naar LA dus ik zal d'r niet zijn (m'n Charger ophalen!! B) ) Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 En hier de mclaren mercedes slr Reageren
RTS Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Golf V Variant VW Beetle Ragster VW Jetta VW Concept C En de nieuwe VW GOLF V PLUS, kvind hem niet zo mooi. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) correctie: Bora. jetta, is de amerikaanse benaming van de bora, er zijn duidelijke verschillen. dit is een volkswagen Vento CL 1.8t, zo eentje hebben wij in het echt ook. jetta.jpe Bewerkt: 22 januari 2005 door Romero Reageren
RTS Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 correctie: Bora.jetta, is de amerikaanse benaming van de bora, er zijn duidelijke verschillen. dit is een volkswagen Vento CL 1.8t, zo eentje hebben wij in het echt ook. Ja dat weet ik ook wel, en er staat jetta bij. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Hier zijn nog een paar voertuigen. Ik vindt die Hummer als een Monster truck wel vet. :lol: :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik heb de perfecte 2 zitter voor Melchior en mij gevonden: een Stutz Blackhawk uit het jaar 1975, en ik moet zeggen dit is pas "heaven" op aarde :wub: :iloveyou: bh75ra3.jpe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.