Jump to content

Teleurstelling


diederik

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diederik

    6

  • s.e.v.a.n.

    6

  • Velaro

    5

  • M.Toreno

    5

Wat zeg je? San Andreas een teleurstelling? SA is gewoon het allerbeste deel uit de GTA-reeks. Ik vind hem gewoon super! Ik ben het dus absoluut niet met je eens! :N

P.s. Wat vind jij er niet goed/slecht aan dan?

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

wees eens eerlijk en zeg eens of je het met me eens was dat san andreas eigenlijk een grote teleurstelling was

Ik ben het hier helemaal niet mee eens, ik vindt San Andreas de beste gta tot nu toe!

Waarvoor vindt jij het dan een teleurstelling, gebruik argumenten.

Link to comment
Delen op andere websites

wees eens eerlijk en zeg eens of je het met me eens was dat san andreas eigenlijk een grote teleurstelling was

WATH THE F*CK zegt gij nu :?:?:? ,ik vind het een heel leuk spel,je hebt veel meer mogelijkheden als in GTA VC en GTA3 !!!ik denk dat je ziek bent aan je hoofd :bonk: zeg eens wat je dan een teleurstelling vind

4 DEZELFDE POSTS ,EEN NIEUW RECORD ! :D

Bewerkt: door gtafan1221
Link to comment
Delen op andere websites

Saai landschap, soms saaie missies, rare grpfics, geen anntrekkelijke steden zoals libery city, overbodige dingen als eten en drinken

IN verschillende game magazines is hij ook als minder goed dan de vorige gta`s bestempeld bovendien heb ik het na de hoofdmissies wel gezien

Bewerkt: door diederik
Link to comment
Delen op andere websites

Dat eten en alles maakt het juist realistisch

het kan natuurlijk dat er saaie missies zijn maar er zijn duizenden leukre dingen te doen in SA

Hij is inderdaad de beste van de GTA- series :Y

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Link to comment
Delen op andere websites

Saai landschap, soms saaie missies, rare grpfics, geen anntrekkelijke steden zoals libery city, overbodige dingen als eten en drinken

Het landschap is gevarieerder dan ooit.

In elke gta zitten leuke en minder leuke missies, dus ook in sa.

De graphics hebben vooruit gang geboekt naar mijn mening, het was in het begin wel even wennen maar het is toch mooi.

De steden vindt ik wel aantrekkelijk, ze hebben het goed verdeeld, elke stad heeft z'n eigen sfeer.

Die dingen zijn niet overbodig, die maken het spel juist leuker, zo heb je meer te doen en verveel je je minder snel, het is ook realistischer om iets te eten voor health dan dat je een hartje op pakt.

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

wees eens eerlijk en zeg eens of je het met me eens was dat san andreas eigenlijk een grote teleurstelling was

WATH THE F*CK zegt gij nu :?:?:? ,ik vind het een heel leuk spel,je hebt veel meer mogelijkheden als in GTA VC en GTA3 !!!ik denk dat je ziek bent aan je hoofd :bonk: zeg eens wat je dan een teleurstelling vind

4 DEZELFDE POSTS ,EEN NIEUW RECORD ! :D

Doe rustig en gedraag je, ik zeg alleen wat ik vind, geen gescheld

Link to comment
Delen op andere websites

Saai landschap, soms saaie missies, rare grpfics, geen anntrekkelijke steden zoals libery city, overbodige dingen als eten en drinken

IN verschillende game magazines is hij ook als minder goed dan de vorige gta`s bestempeld bovendien heb ik het na de hoofdmissies wel gezien

Ik vind het een leuk landschap,leuke missie's (natuurlijk niet allemaal hé )En het ergste van wat jij zegt RARE GRAPHICHS ?!?!?! Het zijn zeer mooie graphichs,hetzelfde geld voor het geluid,maarja het is jouw mening

Alleen mensen die GTA niet leuk vinden reageren hier op (behalve om iets te zeggen zoals dat het wel leuk is )

Bewerkt: door gtafan1221
Link to comment
Delen op andere websites

Saai landschap, soms saaie missies, rare grpfics, geen anntrekkelijke steden zoals libery city, overbodige dingen als eten en drinken

Het landschap is gevarieerder dan ooit.

In elke gta zitten leuke en minder leuke missies, dus ook in sa.

De graphics hebben vooruit gang geboekt naar mijn mening, het was in het begin wel even wennen maar het is toch mooi.

De steden vindt ik wel aantrekkelijk, ze hebben het goed verdeeld, elke stad heeft z'n eigen sfeer.

Die dingen zijn niet overbodig, die maken het spel juist leuker, zo heb je meer te doen en verveel je je minder snel, het is ook realistischer om iets te eten voor health dan dat je een hartje op pakt.

Waarom denk je dat die dingen in gta lcs niet meer terugkomen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Saai landschap, soms saaie missies, rare grpfics, geen anntrekkelijke steden zoals libery city, overbodige dingen als eten en drinken

Het landschap is gevarieerder dan ooit.

In elke gta zitten leuke en minder leuke missies, dus ook in sa.

De graphics hebben vooruit gang geboekt naar mijn mening, het was in het begin wel even wennen maar het is toch mooi.

De steden vindt ik wel aantrekkelijk, ze hebben het goed verdeeld, elke stad heeft z'n eigen sfeer.

Die dingen zijn niet overbodig, die maken het spel juist leuker, zo heb je meer te doen en verveel je je minder snel, het is ook realistischer om iets te eten voor health dan dat je een hartje op pakt.

Waarom denk je dat die dingen in gta lcs niet meer terugkomen ?

Als ze precies hetzelfde spel in LCS zouden zetten zou er niks aan zijn.

Bovendien kan een HandHeld zoveel mogelijkheden nooit aan.

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Saai landschap, soms saaie missies, rare grpfics, geen anntrekkelijke steden zoals libery city, overbodige dingen als eten en drinken

IN verschillende game magazines is hij ook als minder goed dan de vorige gta`s bestempeld bovendien heb ik het na de hoofdmissies wel gezien

Ik ben het wel met hem eens, ik moet eerlijk zeggen dat ook ik minder plezier aan sa heb beleefd

Ik vond het typische onderwereld sfeertje in lc en het tropische vakantiegevoel in vc gewoon goed, ik vind het gewoon niet zoon sfeervol spel

Dus ik ben het met je eens

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...