Jump to content

Teleurstelling


diederik

Recommended Posts

Ja waarom vind 99% van het forum het dan wel een goed spel ?

Jij begrijpt het niet helemaal.

De mening van 99 procent van dit forum ( niet waar trouwens ) Hoeft toch niet te beteken dat mensen als diederik en ik dombo`s zijn, wij vinden sa gewoon slecht en wij zijn lang n iet de enige

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diederik

    6

  • s.e.v.a.n.

    6

  • Velaro

    5

  • M.Toreno

    5

Ja waarom vind 99% van het forum het dan wel een goed spel ?

Jij begrijpt het niet helemaal.

De mening van 99 procent van dit forum ( niet waar trouwens ) Hoeft toch niet te beteken dat mensen als diederik en ik dombo`s zijn, wij vinden sa gewoon slecht en wij zijn lang n iet de enige

En de meeste die op een Gtaforum zijn aangemeld zoals deze, zijn gta fans.

Dus weet ik wel 100% zeker dat meer mensen Gta Sa geen teleurstelling vinden.

Iedereen geeft hier zijn mening, de gene die het geen teleurstelling vinden en de gene die het wel vinden, dus laten we het hier gezellig houden, niet dat het uit de hand gaat lopen.

----------------

De sfeer in Gta San Andreas vind ik geweldig. Moet je eens kijken naar dat precies nagemaakte ghetto sfeertje, 1 woord prachtig.

Landschap vrijheid alles heb je zo'n beetje.

En natuurlijk zijn er mensen die Gta 3 of VC nog beter vinden omdat Gta 3 dat grouwe sfeertje gaf en VC dat zonnige met de beach etc. Maar ik vind dat Gta Sa het wel goed heeft uitgepakt door dat een beetje te mengen.

Omdat ik merk dat op sommige momenten die sfeertjes terug komen in Gta San Andreas, bv in de avond en langs het strand. Maar zoals ik al zei iedereen heeft zijn eigen mening.

@The Truth

:
Gta fans hoeven nog geen gta sa fans te zijn , ik denk dat je op de forums van de andere gta s genoeg mensen vind die het ook niet zo op sa hebben

Maar de meeste hebben toch wel Gta anders zouden ze nooit echt op een gta forum terecht komen, want ze zochten namelijk iets over de Gta delen, maar weinigen komen er toevallig op.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe je t ook went of keert, GTA San Andreas blijft een van de best verkochte spellen. oftewel het is een populair spel, dus zullen veel mensen het wel leuk vinden( en dan heb je nog degene die de Warez versie hebben ), tuurlijk heb je ook mensen die t niet leuk vinden.

en dan heb ik t nog niet eens over de meerdere nominaties van diverse game awards. de enige grote klap die miljoenen heeft gekost was in de VS, vanwege die hot coffee mod en al dat gedoe kreeg GTA San Andreas tijdelijk een adult only rating waardoor diverse winkels het niet meer mochten verkopen.

Bewerkt: door M.Toreno
Link to comment
Delen op andere websites

geen idee, in ieder geval verkoopt ie (bijv. bij de free record shop) erg goed; zowel op pc(ondanks de warez), ps2 als xbox. GTA (SA) is een goudmijn.

en dan heb je nog t feit dat er een aantal mensen zijn die een multiplayer project hebben opgezet voor GTA San Andreas. het zijn er veel meer dan voorheen(ok de meerderheid gaat weer in rook op, maar er heerst een groot optimisme, en er zijn toch een paar teams die alpha/beta versies hebben uitgebracht/zullen uitbrengen).

komt zelden voor dat dit voor een singleplayer spel wordt gemaakt, laat staan dat t ook daadwerkelijk tot een alpha/beta versie komt.

Bewerkt: door M.Toreno
Link to comment
Delen op andere websites

@fastgamer: niet triple posten... :t

Maar ik vind de sfeer in San Andreas ook heerlijk... Vooral in de Country Side.

En ik vond hem ook een beetje tegenvallen. Waarom? Omdat we er gewoon veel te veel van verwacht hadden! Rockstar liet ons een JAAR wachten! Intussen ga je steeds meer van de game verwachten. San Andreas is gewoon top, maar gaat mijn fantasie niet te boven. Waarom niet? Omdat mijn fantasie gewoon niet haalbaar was!

Al bij al blijf ik San Andreas echt een mega game vinden, en heb echt respect voor R* dat ze zo'n goed werk hebben geleverd!

Props Rockstar! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...