Jump to content

Teleurstelling


diederik

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diederik

    6

  • s.e.v.a.n.

    6

  • Velaro

    5

  • M.Toreno

    5

Ik vind het echt een top spel, alleen ben ik het wel eens met de graphix. Want die zijn helemaal niet zo goed. Ik vind het ook jammer dat er veel dingen zijn uitgehaald, want zou het echt een stuk leuker voor mij maken. Maar voor de rest is hij echt goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag voor jou. Heb je San Andreas al uitgespeeld?

Het is normaal dat de eerste missies op niets trekt, maar het verbeterd in der loop van de verhaallijn.

Dat is een domme vraag, ik kan jou namelijk tog niet bewijzen dat ik het heb uitgespeeld, maar ja het is wel zo, ik heb hem zelfs 2 maal uitgespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het in San Andreas veel beter dat je nu ook op het platteland kunt i.p.v. alleen in de stad. (kijk maar naar de vorige gta's) maar ik vind dat dat eten en die relaties enzo niet echt leuk, als je dat wilt kun je beter de Sims gaan doen. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het gedeeltelijk met je eens..

Ik vind juist het landschap in SA zeer mooi op sommige plaatsen en ook alle extras zoals eten, kleren kiezen zorgt dat het spel alleen maar realisticher word :) .

Wat ik wel minder vind is de sfeer in het spel. Ik heb GTA III niet, dus ik kan weinig zeggen over de sfeer in dat spel, maar iik vind dat VC een hele leuke sfeer heeft. Het geeft wel een soort "Miami" sfeertje en daarom vind ik dat spel ook erg leuk :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met GTA3 aan het spelen voor de eerste keer

en ik vind het echt niet zo leuk als GTA Sa. Dit komt vooral door de sfeer

In GTA3 heb je zo een donkere sfeer en ik vind dat de missies zo erg op elkaar

gelijken. GTA SA heeft veel meer gevarieerde missies en je hebt een open, leuke sfeer.

En het heeft natuurlijk ook meer dingen dat je kunt doen, zoals zwemmen

wat ik echt goed vind dat je dit nu kunt.

Moet wel zeggen dat GTA SA een stuk makkelijker is dan vorige spellen.

*edit* VC heeft de beste sfeer van allemaal, moet ik wel toegeven.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een domme vraag, ik kan jou namelijk tog niet bewijzen dat ik het heb uitgespeeld, maar ja het is wel zo, ik heb hem zelfs 2 maal uitgespeeld

Als je de game echt helemaal hebt uitgespeeld, dan is het voor mij allemaal 'zever' wat je verteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens hoe verklaren jullie dan toch dat inde playstation magazine in amerika sa ruim een punt lager kreeg dan vc

Van cijfers in boekjes trek ik me niks aan.

Zo kan ik jou ook een vraag stellen:

Hoe komt dat hij dan toch nog steeds zo goed verkoopt?

Link to comment
Delen op andere websites

eerst kocht ik vice city vond ik helemaal te gek toen 1,london en 2 vond ik gewoon leuk toen kocht ik San andreas dta sloeg ech talles Top GAme. als laatste kocht ik GTa:liberty city mara die vind ik minder als 2/VC/SA.

maar dat is mijn mening

Groeten Ikkes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel erg opvallend dat ook in de nederlandse opm het spel als een teleurstelling werd ervaren, het stond bij hun game awards (door lezers) zelfs bij de grootste teleurstellingen, ook kreeg hij 0,5 punt lager dan vc

Dus Diederik ik ben het nogmaals met je eens

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...