Jump to content

Teleurstelling


diederik

Recommended Posts

wil nog ff een kleine toevoeging geven aan me andere posts:

diederik, omdat een paar tijdschriften het een lager cijfer geven, betekent niet dat GTA San Andreas door de "massa" als minder leuk wordt ervaren ten opzichte van de voorgaande delen.

degenen die namelijk dat cijfer hebben gegeven; hebben ook een mening, en die hoeft niet representatief te zijn. ook kan t zijn dat diegenen kritischer zijn gaan kijken(GTA3 was het eerste GTA deel in 3D; na loop van tijd stijgen de verwachtingen ook mee met de technologie).

het kan ook zijn dat bij die bladen er door iemand anders beoordeeld is(in vergelijking met de voorgaande delen).

dus diederik, als je iets beweert onderbouw het dan ook goed; tenzij je graag onzin wilt verkopen natuurlijk :clown:

Bewerkt: door M.Toreno
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diederik

    6

  • s.e.v.a.n.

    6

  • Velaro

    5

  • M.Toreno

    5

Saai landschap, soms saaie missies, rare grpfics, geen anntrekkelijke steden zoals libery city, overbodige dingen als eten en drinken

Dus jij vindt Liberty City aantrekkelijk?!

Even kijken hoor,

het kan zijn dat jij GTA San Andreas niet hebt. Want het is een tof spel! Veel toffer dan GTA 1, Londen, 2, 3, Vice City!

Ik ben hier helemaal niet mee eens!

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals inmiddels wel duidelijk is, zijn Diederik en The Truth (Wat overigens één persoon was) alleen maar uit op het posten van onzin. Al zijn topics zijn verwijderd, op deze na, gezien de kwaliteit van de reacties van de rest van de leden.

Dus diegenen die de discussie voort willen zetten zonder Diederik: Ga je gang. :)

(Svp. geen reacties op de ban van Diederik in dit topic. Ik denk dat iedereen het wel met elkaar eens is dat hij weinig zinnigs te melden had.)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind t vooral opvallend dat diederik beweert dat hij het landschap van San Andreas saai vind. terwijl hij GTA3 en VC leuker vond dan GTA San Andreas;

in GTA3 was t landschap nog een beetje gevarieerd, maar juist in VC was alles zo n beetje helemaal vlak.

Ik denk dat juist het lanschap van San Andreas juist gevarieerd is door de 3 verschillende steden( er zijn immers bergen; er is platteland; er is een woestijn etc.)

ik gok dat ie San Andreas niet goed heeft gespeeld(laat staan uitgespeeld).

Bewerkt: door M.Toreno
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind t vooral opvallend dat diederik beweert dat hij het landschap van San Andreas saai vind. terwijl hij GTA3 en VC leuker vond dan GTA San Andreas;

in GTA3 was t landschap nog een beetje gevarieerd, maar juist in VC was alles zo n beetje helemaal vlak.

Ik denk dat juist het lanschap van San Andreas juist gevarieerd is door de 3 verschillende steden( er zijn immers bergen; er is platteland; er is een woestijn etc.)

ik gok dat ie San Andreas niet goed heeft gespeeld(laat staan uitgespeeld).

mee eens, ik vindt gta sa zelf persoonlijk fantastisch. allerlei nieuwe voertuigen, gigantisch landschap, gevarieerd landschap etc. dus ik begrijp niet waarom hij het niet leuk zou vinden... en ik ben het met toreno eens, dat hij zegt van: dat hij het nieteens heeft uitgespeeld. ik vindt het onzin van die diederik.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gelooft nou dat hij hem uitgespeeld heeft :bonk: ,hij vindt het toch een saai spel,waarom speelt hij het dan uit :? Hoe komt hij op het gta forum terecht,zoekmachine gebruikt :sst: ,waarom wordt hij dan lid van het gtaforum??? :bonk: ,San Andreas heeft een gavarieerder landschap dan ooit :Y ,maarja het is jouw mening.

Link to comment
Delen op andere websites

gtasanandreas is over het algemeen de beste gtaspel tot nu toe en ik vindt zelf dat het spel ook de beste sfeer heeft met de steden enzo dus ik snap niet waarom

diederik gtasanandreas speelt. ik denk dat het door die tijdschriften komt waar de score van erg laag is en dat hij die tijdschriften gelooft maar bijna iedereen op het gtaforum houdt van gtasanandreas behalve mijn zus :D en als hij niet van gta houd waarom is hij dan op gtaforum gekomen? als hij sanandreas saai vindt?

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik ben in het geheel NIET teleurgesteld in GTA SA;de opmerkingen die over de graphix gemaakt worden zijn m.i. onterecht,ik heb al heel wat pr8-ige vergezichten,architectuur,straatmeubilair en verkeer aanschouwd in San Fierro e.o.

Maar ja;ik heb nog de Commodore64-games meegemaakt dus....

Evengoed ben ik wel onder indruk van de grootte van het speelveld en de variatie in activiteiten.Ik heb uiteraard ook Vice City en Liberty City maar ik ben het eens met gamers die deze versie op 1 zetten (van de reeks).Briljante game wat my betreft :cya:

Hail to tha rockstar !! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...