Jump to content

Teleurstelling


diederik

Recommended Posts

Nou ik ben in het geheel NIET teleurgesteld in GTA SA;de opmerkingen die over de graphix gemaakt

inderdaad, na 2 jaar is GTA San Andreas grafisch gezien flink opgepoetst; zeker ten opzichte van GTA VC( ik vond GTA VC grafisch gezien een beetje tegenvallen ten opzichte van GTA3; met name de autolak); er zijn ook veel grafische opties bijgekomen.

GTA is vooral een spel waarbij t draait om de gameplay, grafisch is t nooit perfect geweest; maar is ook in dit geval niet nodig(laat staan dat t een goed idee zou zijn; veel hogere systeemeisen).

dus ik ben wel blij dat GTA San Andreas toch best wel mooi is geworden 8)

misschien heeft die diederik amper GTA San Andreas gespeeld, en heeft zn conclusie gebaseerd op een mening van slechts enkele tijdschriften; oftewel een te snel getrokken conclusie ;)

Bewerkt: door M.Toreno
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diederik

    6

  • s.e.v.a.n.

    6

  • Velaro

    5

  • M.Toreno

    5

sanandreas is geen teleurstelling maar ik vind een deel van sanandreas een leugen

- ik had gelezen op gta sites volgens mij ook bij gtagames dat er een koffer was waar je spullen in kon doen.

- de verwijderde dingen waarom nou ze konnen toch geen kwaad de skate bord zou wel in de plaats van de bike gezet worden.

- je zou de boeren kunnen helpen met hun werk GELEZEN OP GTAGAMES

- er stond dat mensen hun eigen leven hadden dat ze uit huis zullen stappen en naar de pizza gaan maar dat is ook niet waar OOK GELEZEN OP GTAGAMES

Link to comment
Delen op andere websites

Gelekt is bv. dat er iemand zegt de volgende GTa noemt GTa:Bolgota en hier is een screen terwijl dat nep is dus sommige webmasters zetten ''het uitgelekte nieuwes' dan op hun site en dat is uitgelekt iets verzonnen kortom.

Ik denk dat het uitgehaald is omdat SA te laat was dus ze hebben maar snel doorgewerkt want normaal gingen de mensen ook gewone handen hebben maar de vingers kleven nog bij elkaar. dus het ligt hieraan R* had er de tijd niet meer voor.

-------------

Giorgo

Link to comment
Delen op andere websites

Gelekt is bv. dat er iemand zegt de volgende GTa noemt GTa:Bolgota en hier is een screen terwijl dat nep is dus sommige webmasters zetten ''het uitgelekte nieuwes' dan op hun site en dat is uitgelekt iets verzonnen kortom.

Ik denk dat het uitgehaald is omdat SA te laat was dus ze hebben maar snel doorgewerkt want normaal gingen de mensen ook gewone handen hebben maar de vingers kleven nog bij elkaar. dus het ligt hieraan R* had er de tijd niet meer voor.

-------------

Giorgo

Nu moet ik je toch echt verbeteren Giorgio.

Gelekt zou je beter kunnen vertalen voor iets wat eigenlijk niet voor de buitenwereld bestemt was, een soort van geheim ofzo.

Als bijvoorbeeld het mariad island lekt. Wil dat niet zeggen dat hij fake is, dat wil zeggen dat iemand hem zonder toestemming te downloaden heeft gezet voor de werkelijke release.

Maarjah, het is nogal een raar woord

--------

BTW, ik vindt SA beter als de volgende GTA, want die is waarschijnlijk op een andere engine.

Link to comment
Delen op andere websites

sanandreas is geen teleurstelling maar ik vind een deel van sanandreas een leugen

- ik had gelezen op gta sites volgens mij ook bij gtagames dat er een koffer was waar je spullen in kon doen.

- de verwijderde dingen waarom nou ze konnen toch geen kwaad de skate bord zou wel in de plaats van de bike gezet worden.

- je zou de boeren kunnen helpen met hun werk GELEZEN OP GTAGAMES

- er stond dat mensen hun eigen leven hadden dat ze uit huis zullen stappen en naar de pizza gaan maar dat is ook niet waar OOK GELEZEN OP GTAGAMES

ik had het ook op een andere gta site gelezen :duh:

er stonden nog meer leugens op Bv dat er koeien zouden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wrom mensen vinden dat de graphics zo goed moeten zijn.

Dit is helemaal niet belangrijk vind ik. De gameplay en de variaties die in

het spel zitten maken dit spel een topper!

Bovendien moet ik bij mijn PC alles zo laag mogelijk zetten anders trek hij het niet.

Maar dat maakt me niks uit.

Geweldig allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewl het spel SA veel uitgebreider en leuker is, vind ik wel de personages in VC een stukje leuker, met name Tommy zelf, ik vindt CJ maar een schreeuwlelijk, als jij keihard in een andere auto ramt gaat ie schreeuwen, "How are you able to drive when you're blind" oid. Net iets over de top. Maar het is met name een vervelend spel omdat het zo verschrikkelijk verslavend is !! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas is overduidelijk de beste game ooit (voor mij)

Ik heb aan geen één spel zoveel lol gehad..

Ik heb het al paar keer overnieuw gedaan is gwn geweldig spel...

Als je het daar niet mee eens bent dan is dat jou mening.

En ik stel het ook erg op prijs dat Joriz deze site aan GTA toegewijd heeft!

Respect, Joriz _O_:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is voor mij ook een SUPER topper. Alleen naast GTA speel ik nog BF 1942 & COD (UO). Maar toch geeft SA weer een ander sfeertje, echt vrijheid. Je kan doen wat je wilt en al dat soort dingen, dat maakt het spel echt hartstikke leuk, in GTA is naar mijn idee de meeste vrijheid die je maar kunt krijgen. En dat maakt GTA ook zo leuk, we moeten niet alleen aan vrijheid denken, naast veel vrijheid zijn er ook talloze leuke missies. het echte straatleven komt in je op.

Dus ik heb 3 woorden voor.

BESTE TOPPER OOIT. :D

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook top is aan deze game is dat je hier door de vliegschool, wat ik een geweldige feature vind, echt goed kunt leren vliegen.

Een voorbeeldje, ik speel enkele dagen weer VC en de rc baron race, wat ik vroeger een hatelijke missie vond, vloog ik gewoon in 1 keer uit.

Vliegen vond ik één van de moeilijkste dingen, nu geniet ik er gewoon heel erg van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...