Jump to content

Teleurstelling


diederik

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • diederik

    6

  • s.e.v.a.n.

    6

  • Velaro

    5

  • M.Toreno

    5

Ik kan wel begrijpen dat iemand San Andreas een teleurstelling vind als hij de trailers heeft gezien, daarin wordt het spel namelijk altijd mooier voorgesteld dan dat het is. Bekijk de trailers nog maar eens, je krijgt allemaal verwachtingen van dingen die in het spel maar één keer of alleen in scènes kunnen, het viel me ook mee dat in de trailer geen stuk te zien was dat je met de missie Up, Up and Away bezig bent. Door andere cameraposities en mooie scène's te laten zien en alleen de mooie gebouwen/gebieden te laten zien kan een spel wel veel mooier worden gemaakt dan het in werkelijkheid is. Maar ik vind San Andreas absoluut geen teleurstelling, al had ik door de trailers er wel nog nét iets meer van verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel begrijpen dat iemand San Andreas een teleurstelling vind als hij de trailers heeft gezien, daarin wordt het spel namelijk altijd mooier voorgesteld dan dat het is. Bekijk de trailers nog maar eens, je krijgt allemaal verwachtingen van dingen die in het spel maar één keer of alleen in scènes kunnen, het viel me ook mee dat in de trailer geen stuk te zien was dat je met de missie Up, Up and Away bezig bent. Door andere cameraposities en mooie scène's te laten zien en alleen de mooie gebouwen/gebieden te laten zien kan een spel wel veel mooier worden gemaakt dan het in werkelijkheid is. Maar ik vind San Andreas absoluut geen teleurstelling, al had ik door de trailers er wel nog nét iets meer van verwacht.

Idd in de trailers ziet het er meestal Spannender uit dan echt zelf

En ik denk ook dat ze mss een andere Camerahoek hebben gebruikt die niet in SA zit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...