RTS Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Portugal door! na strafschoppenserie, wat een keeper die Ricardo!!! Haalt 3 ballen van de lijn! Reageren
Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Inderdaad, erg goed gekeept moet ik zeggen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Nu Brazilie tegen Frankrijk. Het is 1-0 voor Frankrijk. Ik hoop dat Frankrijk wint. Dan liggen Brazilie en Argentinie er uit. Maarja je weet maar nooit. In de laatste minuut kan er een doel punt vallen. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Nu Brazilie tegen Frankrijk.Het is 1-0 voor Frankrijk. Ik hoop dat Frankrijk wint. Dan liggen Brazilie en Argentinie er uit. Maarja je weet maar nooit. In de laatste minuut kan er een doel punt vallen. Brazilië ligt er uit. Och och, Ronaldo is hem direct gepeert. Ik gunde het Frankrijk echt en het was bijna 2-0! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Op zich was ik voor Brazilie maar halverwege de wedstrijd sloeg het ook bij mij om in het voordeel van Frankrijk. Die werkten harder, liepen harder, waren meer gedreven en uiteindelijk ook gewoon beter. Wat heeft die Ronaldo zich inderdaad laten kennen zeg door direct als een ontevreden (stevige) kleuter naar de kleedkamer te rennen. Hopelijk zien we hem nooit meer terug op een groot tournooi, want het is een hele slechte verliezer. Hij kan een voorbeeld nemen aan Ronaldinho, die wél weet hoe het hoort..... Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Maar jah. denk je dat dat hun wat doet verliezen. Ze kregen gewoon niet genoeg geld naar hun mening, dus ze dachten: we zijn hier weg vakantie! Ze verdienen €21/minuut. en ronaldiniho €43/min. Wat doen zo'n WK'tje hun dan. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ja, morgen hebben we duitsland-italië. Ik ben voor Italië, wat jullie? Reageren
Juju Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ja, morgen hebben we duitsland-italië. Ik ben voor Italië, wat jullie? Ik ben zeker ook voor Italië . Die Duitsers gun ik het niet omdat ze thuis spelen. Dit WK gaat wel spannend worden nu Argentinië en Brazilië eruit zijn. Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Ik ben ook voor Italie eerlijkgezecht gun ik het de Duitsers niet helemaal meer hoe ze ons Nederlanders hebben staan uit julen(of hoe je het woord ook schrijft) toen wij verloren! Bewerkt: 3 juli 2006 door gammie Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Duitsland, is een buurland, ben altijd voor het dichtste land. Behalve Portugal, komedie! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik ben ook voor Italie eerlijkgezecht gun ik het de Duitsers niet helemaal meer hoe ze ons Nederlanders hebben staan uit julen(of hoe je het woord ook schrijft) toen wij verloren! Nederlandse fans zouden precies hetzelfde hebben gedaan als Duitsland eruit zou liggen. Het zijn trouwens de Duitse fans die dat hebben gedaan, niet de spelers zelf. Reageren
demontventoux Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Het is vanaf nu geen WK meer, maar wel een EK 4 Europese ploegen blijven er over, ondanks dat velen gedacht hadden op een volledige Zuid-Amerikaanse finale: Brazilië-Duitsland. Ik ben voor Duitsland. Portugal en Italië zijn de meest on-faire ploegen nog in de running, vooral Portugal dan met z'n show-Ronaldo'ke. Ik hoop op Duitsland-Frankrijk, en dan...2-1 Reageren
Samurai Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 volledige Zuid-Amerikaanse finale: Brazilië-Duitsland. Als het volledig is, dan zijn beide ploegen Zuid-Amerikaans, en naar mijn weten ligt duitsland nog altijd in Europa. :-) Reageren
RTS Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Vanaf nu ben ik voor Frankrijk. Ten eerste mag je als Nederland niet voor Duitsland zijn . Voor Italie ben ik ook niet, spelen totaal geen mooi voetbal, en die Gattuso mag ik al helemaal niet. Voor Portugal ben ik daarnaast ook niet meer sinds er van die aanstellers in zitten (zie wedstrijd tegen Nederland). BTW, eigenlijk is het WK al weer bijna afgelopen . Reageren
demontventoux Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 volledige Zuid-Amerikaanse finale: Brazilië-Duitsland. Als het volledig is, dan zijn beide ploegen Zuid-Amerikaans, en naar mijn weten ligt duitsland nog altijd in Europa. :-) Euh ja, foutje van me, ik bedoelde volledig Zuid-Amerikaans: Brazilië-Argentinië Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.