deagle Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik snap niet waarom jullie altijd Portugal uit zitten te kaferen. Ik denk dat jullie vergeten wie C. Ronaldo eruit heeft geschopt?! Dat daar dan tranen aan te pas komen , is toch normaal ?! BTW : Wie was na de match ook aan het wenen? Ja , Edwin Van Dr Sar[/font] Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik snap niet waarom jullie altijd Portugal uit zitten te kaferen.Ik denk dat jullie vergeten wie C. Ronaldo eruit heeft geschopt?! Dat daar dan tranen aan te pas komen , is toch normaal ?! BTW : Wie was na de match ook aan het wenen? Ja , Edwin Van Dr Sar[/font] Iedereen is gefrustreerd dat Nederland zo slecht speelde en probeert dat nu af te reageren op Portugal Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik snap niet waarom jullie altijd Portugal uit zitten te kaferen. Ik denk dat jullie vergeten wie C. Ronaldo eruit heeft geschopt?! Dat daar dan tranen aan te pas komen , is toch normaal ?! BTW : Wie was na de match ook aan het wenen? Ja , Edwin Van Dr Sar[/font] Iedereen is gefrustreerd dat Nederland zo slecht speelde en probeert dat nu af te reageren op Portugal Ze speelde slecht maar waren toch een klasse beter dan portugal, en als je dan met zo'n overtredingen je voorsprong gaat verdedigen verdien je respect wil je zeggen? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ze speelde slecht maar waren toch een klasse beter dan portugal, en als je dan met zo'n overtredingen je voorsprong gaat verdedigen verdien je respect wil je zeggen? Beide kanten maakten veel overtredingen, dus niet alleen Portugal. Kom nu niet aan met dat toneelspel van Figo, want Van Bommel zat een paar minuten daarvoor ook te janken om een 'kopstoot' van een Portugees, maar daar hoor je niemand over. Ik zeg trouwens nergens dat Portugal respect verdiend, ik vind het alleen zo laag om het Portugal kwalijk te nemen dat Nederland heeft verloren. Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Ik snap niet waarom jullie altijd Portugal uit zitten te kaferen. Ik denk dat jullie vergeten wie C. Ronaldo eruit heeft geschopt?! Dat daar dan tranen aan te pas komen , is toch normaal ?! BTW : Wie was na de match ook aan het wenen? Ja , Edwin Van Dr Sar[/font] Iedereen is gefrustreerd dat Nederland zo slecht speelde en probeert dat nu af te reageren op Portugal Dat Nederland gefrusteerd is lijkt me overduidelijk, Nederland speelde trouwens heel goed al hadden ze wat gemiste kansen, zoals Mania-92 al zecht dat Protugal zo moet winnen ook in de kranten stond toen 'wij waren beter, hun waren slimmer' Edit: oke iedereen maakte overtredingen maar als een portugees zogenaamd een vuist in ze gezicht krijgt en vervolgens met ijs en weet ik wat moest behandellen kunne ze zeer goed acteren want op de beelden was er tog iets heel anders te zien,dat vind ik toch zwaar teleurstelend dat een wedstrijd zo moet verlopen in 1 zin gezecht het was geen wedstrijd meer maar een acteer sesie Bewerkt: 4 juli 2006 door gammie Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 ook in de kranten stond toen 'wij waren beter, hun waren slimmer' Even offtopic: Dat vind ik ook weer zoiets, om als krant te zeggen dat wij beter waren. Wij hebben daar helemaal niet gespeeld, dat deed het Nederlands Elftal. Telegraaf zeker? Edit: oke iedereen maakte overtredingen maar als een portugees zogenaamd een vuist in ze gezicht krijgt en vervolgens met ijs en weet ik wat moest behandellen kunne ze zeer goed acteren want op de beelden was er tog iets heel anders te zien,dat vind ik toch zwaar teleurstelend dat een wedstrijd zo moet verlopen in 1 zin gezecht het was geen wedstrijd meer maar een acteer sesie Dat zei ik hierboven ook al: Figo zat inderdaad te acteren, maar wat deed Van Bommel toen ie even daarvoor een zogenaamde 'kopstoot' kreeg? Precies, acteren. Het kwam dus van twee kanten, dan kun je het Figo niet alleen kwalijk nemen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) ook in de kranten stond toen 'wij waren beter, hun waren slimmer' (Piet-Herr 4 jul 2006, 12:02:46 Even offtopic: Dat vind ik ook weer zoiets, om als krant te zeggen dat wij beter waren. Wij hebben daar helemaal niet gespeeld, dat deed het Nederlands Elftal. Telegraaf zeker? Met Wij word bedoeld het Nederlands elftal natuurlijk de telegraaf is niet dom hoor ff voor de duidelijkheid ( 'wij waren beter, hun waren slimmer'= Nederlands elftal was beter in het voetballen maar de Portugezen waren slimmer) Bewerkt: 4 juli 2006 door gammie Reageren
Juju Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik snap niet waarom jullie altijd Portugal uit zitten te kaferen. Ik denk dat jullie vergeten wie C. Ronaldo eruit heeft geschopt?! Dat daar dan tranen aan te pas komen , is toch normaal ?! BTW : Wie was na de match ook aan het wenen? Ja , Edwin Van Dr Sar[/font] Iedereen is gefrustreerd dat Nederland zo slecht speelde en probeert dat nu af te reageren op Portugal Dat slaat inderdaad helemaal nergens op. Portugal was gewoon beter. Mijn buurjongen (een Nederlander) kan er ook niet tegen als Italië doorgaat. Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Portugal was beter, Nederland was beter zo kunnen we nog wel eindeloos discussieren met onze meningen ik hou het er nu maar gewoon op dat het een rommelige wedstrijd was. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 vanavond om 21:00 uur gaat Duitsland tegen Italie spelen. Ik hoop dat Duitsland wint. En in de Finale komt tegen Frankrijk. Ik hoop dat Frankrijk Wereld kampioen word. Reageren
Synchro Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik hoop ook dat Frankrijk wereld kampioen word. Het is het beste voor Zizou. Na zo'n goed , lange carrière , verdient hij wel een allerlaatst leuk moment. Over Vanavond hoop ik dat Duitsland gaat winnen. Ik haat Italie echter , de voetbal toch , de rest niet zo. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 De wedstrijd is begonnen, Italie heeft nu het meeste balbezit. Daarnet een corner nog, maar hij draaide op niets uit. Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ruststand Duitsland-Italië: 0-0 1ste helft: De beste Italiaanse kans was voor Perrotta, Schneider liet de grootste Duitse mogelijkheid onbenut. 2de helft: Pas bezig: 50ste minuut: Klose schiet recht op Buffon Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Wie gaat er winnen ik denkduitsland[/font] omdat ze het verdienen en de kieper is echr goed ze maken kans om in de finale te gaan. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik gun Duitsland niet de overwinning maar Italy ook niet. Ik weet niet wat ik met deze 2 landen heb maar ze mogen beide niet winnen vindt ik. Natuurlijk kan er maar 1 door en dan zou ik met veel moeite kiezen voor Duitsland. En dan hoop ik dat Duitsland in de Finale dik word ingemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.