RTS Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Go Italie, Duitsland gun ik het echt niet meer Ik vind Klinsman ook maar een raar mannetje met zijn emoties, beetje overdreven. EDIT: SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!!!!!!!!!!!!!! 2;0 voor ITALIE!!! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 SCHADE DEUTSCHLAND ALLEZ IST VOORBEI!!!!!! 2-0 VIVA ITALIA! Prachtige goals, prachtige wissels, prachtige finale (italie-frankrijk). Reageren
Synchro Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Italie? Jij bent dus voor mongolen , die scoren en dan ALLES op verdediging leggen , en op counter scoren. Dit vind ik mieter Maar toch , Italie door.. Hopen dat frankrijk door gaat en dat Zizou kan uitblinken op de finale. ( Eerst zien dan geloven.. ) Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Dit vind ik spijtig juist op de laatste seconden scoren italie 2goalen ik vind het niet verdiend ik vind dat duitsland moest winnen maar ja die bende ******** hebben weer eens gewonnen zo gaat volgens mij wint frankrijk tegen portugal dan zullen we wel eens zien in de finale wie er zal winnen met 2-0 die bende ******** gaan er dik aan Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Italie? Jij bent dus voor mongolen , die scoren en dan ALLES op verdediging leggen , en op counter scoren. Dit vind ik mieter Maar toch , Italie door.. Hopen dat frankrijk door gaat en dat Zizou kan uitblinken op de finale. ( Eerst zien dan geloven.. ) Op het laatst werden er 2 spitsen met 2/3 zeer aanvallende middenvelders ingezet, wat nou verdedigend voetbal? PS Duisters zijn lelijk en eng. Heb je die kop van Klose wel eens gezien? Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 YES!!! Italia gewonnen en zit nu in de finale! En nog gewonnen in de laatste minuut met twee prachtige goals! Viva Italia! Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Wat jullie ook mogen zeggen. Die goalen van vanavond waren prachtig. In de eerste instantie was ik voor brazilië, maar nu hoop ik dat Italië of Portugal wereldkampioen wordt... maar ja die bende ******** hebben weer eens gewonnen Wat hebben ze dan gedaan, dat het ***** zijn? Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 maar ja die bende ******** Hé niks tegen Italia hè! Ben er zelf ook voor de helft een, dus... Ik vind gewoon dat Italia in de laatste minuut gewoon twee prachtige goals maakten, ze verdienen het gewoon om te winnen! Beter dan die m*ffen... Reageren
Yohan Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Heerlijke wedstrijd.. Italie toch wel beduidend sterker, en dan nog ff 2 doelpuntjes plaatsen meesterlijk.. Duitsland voor het eerst in Dortmund verslagen.. Final: Italie - Frankrijk... Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Bella Italia,Tegen frankrijk? weet je dat zeker? Reageren
Synchro Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Ik hoop het echt dat Frankrijk gaat winnen. En laat de magie van Zizou maar uitbreken ! Voor zijn laatste wedstrijden moet hij toch moeite doen , zijn laatste wedstrijden.. Dat moet wel hard aankomen als hij gaat stoppen. @ZOrange : Voetbal is met een T , lol Bewerkt: 5 juli 2006 door Synchro Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Mooi gedaan, laatstje 2 minuten nog 2doelpunten. Maar jah, als je kapitein altijd krampen heeft zo ik ook verliezen! Ik gun het Frankerijk, omdat ze van brasil gewonnen hebben. En ze leveren mooi voedbal! Bewerkt: 5 juli 2006 door ZOrange Reageren
Pitbull Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 En nu Duitsland winnen in kleine finale en ikke 5puntjes in sportkenners Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ook in de kranten stond toen 'wij waren beter, hun waren slimmer' (Piet-Herr 4 jul 2006, 12:02:46 Even offtopic: Dat vind ik ook weer zoiets, om als krant te zeggen dat wij beter waren. Wij hebben daar helemaal niet gespeeld, dat deed het Nederlands Elftal. Telegraaf zeker? Met Wij word bedoeld het Nederlands elftal natuurlijk de telegraaf is niet dom hoor ff voor de duidelijkheid ( 'wij waren beter, hun waren slimmer'= Nederlands elftal was beter in het voetballen maar de Portugezen waren slimmer) Dat snap ik ook wel en je zegt nu ook precies wat ik bedoelde: Dat de Telegraaf daar met 'wij' over praat. Zeg dan gewoon 'het Nederlands Elftal' of 'Oranje', maar niet 'wij' Reageren
Juju Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 YES YES YES!! . Italia in de finale!! En nu moeten ze tegen Frankrijk wraak nemen van het EK2000. Als ze zo spelen als gisteren, hebben ze de cup in hun zak. Ik heb een training gezien van Frankrijk op NOS, dat zijn echt geen mensen die een WK gaan winnen hoe ze daar voetbalden. Zidane kreeg niet eens de bal over een 1/2 meter hoog net . Ik heb de wedstrijd Duitsland - Italië gezien op een groot scherm in de Belgische stad Luik, de Little Italy van België. Heel de stad stond op zijn kop toen Italië won. Het was net een optocht, overal toeters en harde automotors en vuurwerk en noem maar op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.