Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

Kan iemand IMG Tool versturen via msn??

Als ik wil downloaden komt er error ding..

Is ook bij die ene van Gta Garage Mod Installer

Waar je die autos ziet ronddraaien ofso maja!

Stuur mailtje of voeg me toe naar:

***

Bedankt

En Speelse :bier:

De meest recente versie van de IMG Tool, namlijk V2.0, kan je gewoon hier downloaden. De tool is overigens bijna op elke site wel te downloaden. Als je de volgende keer dus weer iets niet kan downloaden, dan raad ik je in eerste instantie aan even te kijken op een andere site.

Het ander gedeelte van je bericht snap ik overigens niet, zoek je de San Andreas Mod Installer? Zo ja, deze kan je hier downloaden. Anders moet je dat laatste nog even wat beter uitleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey

weet iemand nog goeie modding sites?? :bier:

Mods voor de voertuigen kun je downloaden op de vele fansites. Ik raad je aan eens rond te kijken op sites zoals; GTAGarage, GTA-Downloads en GTAFileFront. Dit zijn overigens drie hele grote sites. Via Google heb je kans op nog meer zoekresultaten.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat met alleen lezen gedaan alleen ik kom niet meer verder.

>>> Door Wazuup: Zonder meer uitleg kan niemand je helpen.<<<

als je goed kijk zie je op het begin alleen lezen,en dan moet je op toepassen drukken

nou en nu is mijn probleem ik kom niet verder

Bewerkt: door joey breemer
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat met alleen lezen gedaan alleen ik kom niet meer verder.

als je goed kijk zie je op het begin alleen lezen,en dan moet je op toepassen drukken

nou en nu is mijn probleem ik kom niet verder

En wat gaat er precies fout dan? Ik snap je vraag ook niet goed. Kom je niet verder bij de volgende stap? Ik neem dat aan tenminste. Zodra je 'alleen lezen' hebt uitgevinkt krijg en je op 'toepassen' hebt klikt, krijg je een nieuw scherm. Daar moet je de optie 'Wijziginen op deze map en op alle submappen en bestanden toepassen.' Krijg je deze melding niet, dan doe je voorafgaand iets niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat met alleen lezen gedaan alleen ik kom niet meer verder.

als je goed kijk zie je op het begin alleen lezen,en dan moet je op toepassen drukken

nou en nu is mijn probleem ik kom niet verder

En wat gaat er precies fout dan? Ik snap je vraag ook niet goed. Kom je niet verder bij de volgende stap? Ik neem dat aan tenminste. Zodra je 'alleen lezen' hebt uitgevinkt krijg en je op 'toepassen' hebt klikt, krijg je een nieuw scherm. Daar moet je de optie 'Wijziginen op deze map en op alle submappen en bestanden toepassen.' Krijg je deze melding niet, dan doe je voorafgaand iets niet goed.

'Wijziginen op deze map en op alle submappen en bestanden toepassen dat is mij nu gelukt maar als ik dan weer kijk bij eigenschappen dan zie ik weer Aleen lezen

dusja

Bewerkt: door joey breemer
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat met alleen lezen gedaan alleen ik kom niet meer verder.

als je goed kijk zie je op het begin alleen lezen,en dan moet je op toepassen drukken

nou en nu is mijn probleem ik kom niet verder

En wat gaat er precies fout dan? Ik snap je vraag ook niet goed. Kom je niet verder bij de volgende stap? Ik neem dat aan tenminste. Zodra je 'alleen lezen' hebt uitgevinkt krijg en je op 'toepassen' hebt klikt, krijg je een nieuw scherm. Daar moet je de optie 'Wijziginen op deze map en op alle submappen en bestanden toepassen.' Krijg je deze melding niet, dan doe je voorafgaand iets niet goed.

dat is mij nu gelukt maar als ik dan weer kijk dan zie ik weer Aleen lezen

dusja

Tja. Volgens mij is het niet 'verplicht' om hem aan te vinken, ik kan me herinneren dat ik dat ik deze stap niet eens heb gedaan. Je zou eens kunnen proberen de stap over te slaan, en dan maar hopen dat je de 'GTA3.img' kan openen. Anders kun je er ook gewoon voor kiezen het betreffende voertuig met SAMI te installeren, daar gaan deze stappen helemaal automatisch.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat met alleen lezen gedaan alleen ik kom niet meer verder.

als je goed kijk zie je op het begin alleen lezen,en dan moet je op toepassen drukken

nou en nu is mijn probleem ik kom niet verder

En wat gaat er precies fout dan? Ik snap je vraag ook niet goed. Kom je niet verder bij de volgende stap? Ik neem dat aan tenminste. Zodra je 'alleen lezen' hebt uitgevinkt krijg en je op 'toepassen' hebt klikt, krijg je een nieuw scherm. Daar moet je de optie 'Wijziginen op deze map en op alle submappen en bestanden toepassen.' Krijg je deze melding niet, dan doe je voorafgaand iets niet goed.

dat is mij nu gelukt maar als ik dan weer kijk dan zie ik weer Aleen lezen

dusja

Tja. Volgens mij is het niet 'verplicht' om hem aan te vinken, ik kan me herinneren dat ik dat ik deze stap niet eens heb gedaan. Je zou eens kunnen proberen de stap over te slaan, en dan maar hopen dat je de 'GTA3.img' kan openen. Anders kun je er ook gewoon voor kiezen het betreffende voertuig met SAMI te installeren, daar gaan deze stappen helemaal automatisch.

die heb ik geinstalleerd en die doet het ook niet die crasht iedere keer

Link to comment
Delen op andere websites

die heb ik geinstalleerd en die doet het ook niet die crasht iedere keer

Dat kan aan twee dingen liggen. Punt één, het ligt gewoon aan de mod zelf. Om daar achter te komen moet je gewoon even een ander voertuig installeren. Doet die het wel, dan ligt het puur aan de mod op zich. Punt twee is een verkeerde versie. Je hebt namelijk V1 nodig om te kunnen modden, jij hebt in dit geval dan waarschijnlijk V2. Met die versie is de mogelijkheid om te modden erg klein, dus doen veel mods het niet op de versie. Je kan het probleem simpel verhelpen door even te downgraden naar V1, doormiddel van deze patch.

Link to comment
Delen op andere websites

die heb ik geinstalleerd en die doet het ook niet die crasht iedere keer

Dat kan aan twee dingen liggen. Punt één, het ligt gewoon aan de mod zelf. Om daar achter te komen moet je gewoon even een ander voertuig installeren. Doet die het wel, dan ligt het puur aan de mod op zich. Punt twee is een verkeerde versie. Je hebt namelijk V1 nodig om te kunnen modden, jij hebt in dit geval dan waarschijnlijk V2. Met die versie is de mogelijkheid om te modden erg klein, dus doen veel mods het niet op de versie. Je kan het probleem simpel verhelpen door even te downgraden naar V1, doormiddel van deze patch.

bedankt :klap::engel::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hij doet het nog niet

Het spel doet het nog niet? Het kan zijn dat ik je net verkeerd begrepen heb. Misschien bedoelde je net dat SAMI het niet deed, en ik dacht dat SA het niet deed. Als het wel over Sa gaat, dan zou die het sowieso nu moeten doen, tenzij er gewoon iets met de mod aan de hand is.

In ieder geval, krijg je ook een foutmelding of iets dergelijks? Heb je overigens al geprobeerd gewoon de 'GTA3.img' te openen? Het is volgens mij niet per definitie 'verplicht' om 'alleen lezen' uit te vinken. Nooit geschoten is altijd mis, immers.

Overigens, nog even een huishoudelijk verzoekje. Het is voor ons allemaal beter als je de 'edit' knop gebruikt in plaats van twee keer achter elkaar een bericht te plaatsen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...