Flying Dutchman Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ik heb een probleempje met de honda prelude. ik heb de manana vervangen door de prelude en nu schuurt de prelude steeds met z'n bodemplaat over de grond, net alsof z'n vering te laag is. weet iemand waar dat aan ligt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ik heb een probleempje met de honda prelude. ik heb de manana vervangen door de prelude en nu schuurt de prelude steeds met z'n bodemplaat over de grond, net alsof z'n vering te laag is. weet iemand waar dat aan ligt? dan zijn de wielen te laag afgestelt, je kan een van de tutorials lezen in het "master tutorial topic" of gewoon een andere auto vervangen, de bug zit immers niet in de auto maar in de afstelling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 bij mij komt er i/o error 32. te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 GTA3 als ik vb bus tuning vervangt door "bus" gaat spel vastlopen of garagedeur gaat nooit open :s en als ik naar ander eiland wil naartoe dan gaat gta3 vastlopen by het laden naar ander eiland :s GTA VC een autotje vervangt en al vast bij het laden van nieuwe spel of oude spel <_< waaraan zou dat liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) ik heb een grote dumptruck gedownload die de trashmaster vervangt. alles werkt maar de col-file blijfthet zelfde, dus in feite heeft hij de afmetingen van de trashmaster. er zit een nieuwe trash.col bij de download, ik denk dat ik de oude trash.col moet vervangen door de nieuwe, maar ik weet niet waar alle col-files van de voertuigen staan. kan iemand mij zeggen waar ze staan? moet ik dit op een ander topic zetten? ik krijg geen antwoord. Bewerkt: 1 juli 2005 door flying dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik ben besig ff een tutorial nabouwen voor San Andreas, helemaal gemaakt en dan krijg ook een error als ik die replace, moet ik dit ook doen Bij GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robgamer Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Bij mij kan ik bij IMGTool find niet aan klikken.De letters zijn helemaal grijs. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 heb je wel een .IMG bestand geopend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robgamer Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Bedankt dat was ik vergeten. Maar hoort het zo dat hij het alleen doet bij new game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Bedankt dat was ik vergeten.Maar hoort het zo dat hij het alleen doet bij new game? Je hoeft geen new game te doen als je een auto vervangt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robgamer Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ja maar als ik gowoon op laden druk krijg ik een foutmelding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dnndion Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 hi, ja, ik heb een vraagje. ik heb de enzo met succes gemod. Hij doet het en hij rijdt. Nu stond op de site dat de enzo de infernus zou vervangen. Die heb ik dus uit de lijst gegooid. Stom genoeg heb ik echter alleen het infernus.txd bestand gebackupt. Achteraf bleek de enzo de banshee te vervangen, maar nu heb ik de infernus.dff dus niet meer. Heeft iemand die voor mij of weet iemand waar die staat?? BVD, DonD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robgamer Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 http://gta.gamigo.de/news.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3.r.1.K Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Als ik mijn map verander in alleen lezen, dat dan toepas, staat hij daarna weer gwoon op alleen lezen hoe kan dit??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 heb ik om 1 of andere reden ook last van dat komt omdat de submaps nog steeds op alleen lezen staan (terwijl je wel aangeeft dat ze ook die moeten aanpassen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.