Tim14 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 ja dat bedoelde ik ook maar als je voetbalt maar je moet tegen een club met veel rellende toeschouwers dan is de kans groot dat er een steen op je hoofd krijgt dus ik ga nooit op voetbal. Hahahhahahahaha, zeer grappig wat je nu zegt... Ik bezoek minsten 15 wedstrijden per jaar bij voetbal en ik heb nog niet eens ooit een baksteen zien rondvliegen in een stadion Je kunt natuurlijk ook overdrijven.. + je hebt een vooroordeel. Reageren
jack456 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 ja dat bedoelde ik ook maar als je voetbalt maar je moet tegen een club met veel rellende toeschouwers dan is de kans groot dat er een steen op je hoofd krijgt dus ik ga nooit op voetbal. Hahahhahahahaha, zeer grappig wat je nu zegt... Ik bezoek minsten 15 wedstrijden per jaar bij voetbal en ik heb nog niet eens ooit een baksteen zien rondvliegen in een stadion Je kunt natuurlijk ook overdrijven.. + je hebt een vooroordeel. dan ga jij nooit tegen een club met veel rellers bijvoorbeeld adodenhaag. Reageren
.Maze. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 ik voetbal (zonder rellen) ik vis en ik ga vaak mountainbiken in de bossen Reageren
jack456 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 ik voetbal (zonder rellen) ik bedoel dat bijvoorbeeld als je naar ajax-adodenhaag gaat dan kan het best dat zijn je een steen tegen je hoofd krijgt. Reageren
Ruben414 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) Ik voetbal, wielren en mountainbike Bewerkt: 13 mei 2005 door Ruben414 Reageren
Synchro Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Ik doe aan voetbal!!!! En in mijn vrije tijd tennis,bowling,....Gewoon van die stuff. Reageren
.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 ik voetbal (zonder rellen) ik bedoel dat bijvoorbeeld als je naar ajax-adodenhaag gaat dan kan het best dat zijn je een steen tegen je hoofd krijgt. die krijgen ze heus niet het stadion binnen hoor :blink: Reageren
jack456 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 ik voetbal (zonder rellen) ik bedoel dat bijvoorbeeld als je naar ajax-adodenhaag gaat dan kan het best dat zijn je een steen tegen je hoofd krijgt. die krijgen ze heus niet het stadion binnen hoor :blink: ik ben zelfs naar de wedstrijd adodenhaag-ajax geweest hoor want ik ben voor adodenhaag dus en ik wel eens gezien dat ze gingen rellen maar dat vond ik wel lauw. Reageren
Invisible_M Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ik zit op honkbal en ik zit er nu een jaar op maar ik blijf er ckers op want et is egt gruwelijk Reageren
JaSzA Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Voetbal, dit jaar kampioen geworden in de 1e klasse. Zit in de B1, volgend jaar naar de A1. Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Ik zit op badminton, super leuke sport . Vrijdag laatste keer van dit seizoen Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: VET man waar doe jij Free Running? Ik wou dat ook gaan doen maar zag alleen in Amsterdam dat je daar opkon. Ken je David Belle? Hij is de beste B) . Free Running ownt Bewerkt: 7 juni 2005 door Simsfan88 Reageren
RedArrow Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 wat zijn mijn sports ehh. computers slopen. gta SA spelen Op gtagame's surfen Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Volleybal!Windsurfen B) Windsurfen? Masterlijk!! Op dit moment doe ik effe niks,beetje joggen en intensief voetballen,lekker die calorieen verbranden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.