Jump to content

Wat voor sport doe jij?


Rik LeE!

Recommended Posts

  • Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    15

  • Pete-R

    9

  • Eros

    8

  • commando

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
...en fiets elke dag 34 km :rolleyes:

soms word je ook helemaal gek

en ga ik chill met de bus :)...

Hartelijk gefeliciteerd met de zeer korte afstand die jij moet fietsen, ík moet elke dag 20 km heen naar school + 20 km terug naar school + 10 km kranten is ELKE dag 50 km per dag. Dus, je hoef nog niet eens zo heel hard te klagen. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje wel ja. Het allererste komt nog, ik zit nu in de 3e VWO. Ik moet dus elke dag 20 km heen en 20 km terug. Heeft die goede school het wijze plan gekregen om een nevenlocatie te gaan bouwen in de plaats waar ik woon en ook nog zeer dichtbij bij mijn huis. Zou mij dus 40 km op een dag schelen ALS ik in de onderbouw zit. Die is dus alleen voor de leerjaren 1, 2 en 3. Maar het ALLeRALlerAllerergste is dat ik dus Elke dag langs die school in m'n woonplaats fiets, daar niet heen kan gaan en dús 40 km extra fietsen :angry: :angry: :angry: :ph34r: :alien2: :bah: :ahhh: :crying: :exclamation: :sick: , sorry voor overdaad aan smilies, maar dáár wordt je écht kwaad van!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...