Jozz Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 nu: Le parkour Volleybal Voetbal (niet bij een club) fietsen krachttraining Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik zit op Kickboxen Waarom vind ik het zo leuk, Omdat ik me dan even af kan reageren, En omdat ik gewoon leuk vind om goed in conditie te zijn. Reageren
Busenitz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik doe aan skateboarden, gewoon het extreme, en alles is anders Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik zit op Teakwondo. Dat is een vecht/verdedigings sport. Ik vind het alleen saai worden, dus ik ga er binnekort van af. Reageren
claam Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 WHAA..ik turn..! En ik doe aan sportaerobic, en ik zit op de dansacademie, dus zal ook wel dansen... Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 WHAA..ik turn..! En ik doe aan sportaerobic, en ik zit op de dansacademie, dus zal ook wel dansen... voetbal is de tofste Reageren
Disturbed Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 WHAA..ik turn..! En ik doe aan sportaerobic, en ik zit op de dansacademie, dus zal ook wel dansen... voetbal is de tofste Bodybuilding is de tofste Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Bodybuilding is de tofste Ja! En dat is algemeen bekend + wetenschappelijk bewezen! Reageren
Berrus Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Mijn sport is bier drinken. Ik beoefen het dagelijks en hou het goed bij Maar serieus: Ik heb een aantal maanden fitness gedaan (en dan vooral conditietraining) en heel vroeger zat ik op judo. Ik zit nu al jaren niet meer bij een sport. Heb een periode elke donderdag met een kameraad gezwommen, baantjes trekken, maar dat is ook wat verwaterd. Maar ik denk dat ik binnenkort wel weer naar de sportschool ga. Mijn conditie is net zo goed als die van een man die al 40 jaar dood is dus het word wel tijd. Bewerkt: 1 augustus 2008 door Berrus Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Chearleaden! Nee handbal! Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) *Verbeterde post op pagina 28* Bewerkt: 23 augustus 2008 door thegtaman Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mijn sports zijn. Freerunning/Le Parkour Turnen Hardlopen Verspringen Van alles en nog wat Reageren
Arthis Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik zit op voetbal en dat vind ik verreweg de leukste sport. Op vakantie ben ik ook wel te porren voor een potje tafeltennis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.