Limbolander Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 alleen "esport", counter-strike, voor de rest heb ik het druk genoeg met school en werk. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik doe aan tennis Ook zou ik graag bij een kartclub willen. Greetzz GTAgangsta Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Voetbal natuurlijk... En Basketball vind ik wel leuk. Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik doe Freerun en Kickboxen. En in me vrije tijd vind ik Voetbal ook wel leuk. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik doe eigenlijk vele sporten, maar ik voetbal het meest, en op nummer 2 staat natuurlijk Basketbal Voetbal zit ik op, speel in de B1 en train 2 keer per week, 's zaterdags meestal wedstrijden Basketbal speel ik meer als tussendoor en dan doe ik het gewoon met vrienden Reageren
moechy Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik doe aan fitness. Kga elke dag van half 8 tot 10 fzo. En dan achteraf een sauna, hamam en een douche... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik doe nu badminton. Maar dat begint wat te vervelen. Dus waarschijnlijk ga ik binnenkort squashen. Reageren
Wesley Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik zelf doe aan,- Kickboxen - Bodybuilding - Hardlopen / Marsen Om zelf nog maar even een beter beeld te geven, hier is mijn wekelijkse-schema: Maandag -> 10km hardlopen/marsen(+10kg) + 's avonds conditietraining(@ sportschool) Dinsdag -> Krachttraining/bodybuilding + Kickboxen/Jiu Jitsu/Judo (@ Sportschool) Woensdag -> 4 uur gym(school) + Krachttraining/bodybuilding + Kickboxen/Jiu Jitsu/Judo (@ Sportschool) Donderdag -> 1 uur gym(school) + Conditietraining (@sportschool) Vrijdag -> 2 uur gym(school) + Kickboxen/Jiu Jitsu/Judo + 's avonds conditietraining + nog een keer kickboxen(@Sportschool). Weekend -> Rust Kost veel energie, en veel mensen zeggen dat het gevaarlijk is, maar zolang je alles met beleid trained.. is er niks aan de hand. Reageren
RobbieB Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik speel in een basketploeg, een competitie van ploegen uit onze school, we doen het niet erg goed, we staan 3de van 4 ploegen. Reageren
viccie211 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Korfbal!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Hannes82 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Windsurfen.(beginnend) Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Kickboksen Beetje Voetbal. En trainen en ga mischien beginnen met worstelen. Reageren
moechy Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Ben terug begonnen met leren skaten. Het was al 2jaar geleden dat ik het nog is gedaan heb dus dat word weer oefenen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 ik voetbal...........meer eigenlijk niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.