Gijsso Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2009 Judo al 8 jaar, en nooit iets hier gepost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 ik doe graag, voetbal, tennis, zwemmen, altlethiek, maar me favoriete sport is voetbal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 Trial biking... Ben niet echt een pro... Maar verder wel lijp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Ben sinds afgelopen vakantie begonnen met skydiving:) Erg leuk om te doen! Hier zijn btw de filmpjes van mijn opleiding: (Deel 1) (Deel 2) Bewerkt: 5 oktober 2009 door peter-de-gekste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik doe aan wakeboarden, seizoen is helaas afgelopen Ik kijk uit naar April Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Ben sinds afgelopen vakantie begonnen met skydiving:)Erg leuk om te doen! Hier zijn btw de filmpjes van mijn opleiding: (Deel 1) (Deel 2) leuk man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 Danku ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik doe nu vaak aan mountainbiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DesertStorm Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 De sporten die ik beoefen zijn: zwemmen, hardlopen, fitniss en thaiboksen. Ook doe ik regelmatig BASE-jumpen. Allemaal mooie sporten die gericht zijn voor mijn beroep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 De sporten die ik beoefen zijn: zwemmen, hardlopen, fitniss en thaiboksen. Ook doe ik regelmatig BASE-jumpen. Allemaal mooie sporten die gericht zijn voor mijn beroep. De logische volgende vraag: wat is je beroep? Waar BASE-jump je trouwens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DesertStorm Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 De sporten die ik beoefen zijn: zwemmen, hardlopen, fitniss en thaiboksen. Ook doe ik regelmatig BASE-jumpen. Allemaal mooie sporten die gericht zijn voor mijn beroep. De logische volgende vraag: wat is je beroep? Waar BASE-jump je trouwens? Ik ben beroepsmilitair zoals je ook al kon lezen in het voorsteltopic. BASE-jumpen doe ik overal waar het mogelijk is. Ik denk wel dat je weet dat het illigaal is in Nederland en veel andere landen. Dus ik ga geen plaatsen noemen aangezien veel van mijn collega's daar ook te vinden zijn. Maar mijn mooiste BASE-jump tot nu toen was van het hotel Burj al Arab in Dubai. Ook de gevaarlijkste trouwens aangezien de bewaking van het hotel me tot 10 km landinwaarts is gevolgd.. Zulke dingen maken het BASE-jumpen tot een van de mooiste sporten die je kan beoefenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 De sporten die ik beoefen zijn: zwemmen, hardlopen, fitniss en thaiboksen. Ook doe ik regelmatig BASE-jumpen. Allemaal mooie sporten die gericht zijn voor mijn beroep. De logische volgende vraag: wat is je beroep? Waar BASE-jump je trouwens? Ik ben beroepsmilitair zoals je ook al kon lezen in het voorsteltopic. BASE-jumpen doe ik overal waar het mogelijk is. Ik denk wel dat je weet dat het illigaal is in Nederland en veel andere landen. Dus ik ga geen plaatsen noemen aangezien veel van mijn collega's daar ook te vinden zijn. Maar mijn mooiste BASE-jump tot nu toen was van het hotel Burj al Arab in Dubai. Ook de gevaarlijkste trouwens aangezien de bewaking van het hotel me tot 10 km landinwaarts is gevolgd.. Zulke dingen maken het BASE-jumpen tot een van de mooiste sporten die je kan beoefenen Voorsteltopic heb ik eerlijk gezegd niet gelezen(A). Maar dat weet ik ja, en achteraf gezien is het ook inderdaad logisch om dan geen plaatsten gaat benoemen:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 Taekwondo en ik zwem. Ik sport 4 keer per week. Taekwondo per weeK: 2 uur Zwemmen per weerk : 3½ uur ------------------------------------- Samen: 5½ uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Louis19 Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) Wat voor sport doe jij? 1é) Boksen 2é) Mountainbiken 3é) Voetbal (AFCA) maar daar ben ik niet zo'n superster in..... Bewerkt: 24 november 2009 door Louis19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 Ik heb aan american football gedaan maar daar ben ik mee gestopt doe nu alleen nog maar aan gym Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.