rockcompany Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Wielrennen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) 1) Voetbal (Ongeveer 5 uur in de week (School meegeteld) Vereniging : Avanti Wilskracht (Glanergrug, OV)) 2) Honkbal (Doe ik voor de fun, zit niet bij een vereniging) Bewerkt: 19 mei 2010 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic30 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 ik voetbal en Freerun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Korfbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2010 Tot zo'n vijf jaar geleden gekorfbald (tot in de junioren hoofdklasse aan toe) Sindsdien zwemmen, fitness en skeeleren, allemaal in vrije tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 1 voetbal 2 kick-boxen 3 fitness Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Karate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2010 Ik doe breakdance, naar school fietsen (14km) en schoolgym (3 uur per week) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) ik zat eerst op voetbal maar ben ermee gestopt en nu doe ikaan geen sport :$ daar schaam ik me wel een beetje voor ik wil misschien gaan - tenissen - een vechtsport doen - weerop voetbal gaan - of op fitness wat vinden jullie? ik zou ook een van deze sporten en fitness kunnen doen ik wil mn buikspieren beter trainen ik fiets naar school heen en terug 16 kilometer ik gym 3 uur per week Bewerkt: 26 februari 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2010 Volleybal & Mountainbiken! Prachtig! We staan 2e dit seizoen, met 3 punten achterstand op de koploper. Komende zaterdag tegen de koploper; dus het wordt nog spannend! Maar we zijn al verzekerd van regionaal spelen!! Supervet ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Op-de-bank-hangen-of-achter-de-pc-gaan. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Ik doe aan freerunnen en volleybal, deed aan Aikido en zwemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Ik "zit" op voetbal, maar wil eigenlijk op Tafeltennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marv666 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 Judo, ben nu aan het trainen voor de zwarte band Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 Fietsen. (van huis naar school en vice versa, heb 14 tussenuren..) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.