Flokkert Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ik zat eerst op voetbal maar ben ermee gestopt en nu doe ikaan geen sport :$ daar schaam ik me wel een beetje voor ik wil misschien gaan - tenissen - een vechtsport doen - weerop voetbal gaan - of op fitness wat vinden jullie? ik zou ook een van deze sporten en fitness kunnen doen ik wil mn buikspieren beter trainen ik fiets naar school heen en terug 16 kilometer ik gym 3 uur per week Jij hoeft niet perse op een sport, je beweegt voldoende. Ik moest vorig jaar elke dag ongeveer 35 KM fietsen, en toen had ik 4 uur in de week gym(erg vermoeiend) Reageren
s.evans Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Tennis, Wielrennen en bier drinken Reageren
j0uk3 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Mountainbiking, en wielrennen ik heb vooral een goede conditie en kracht in mijn benen. Maar ik ben echt waardeloos in balsporten ik kan zo'n voetbal wel meters ver trappen maar hij komt niet daar neer waar ik wou. Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik deed eerst ook kick-boxen en fitness, maar dat doe ik nu niet meer, ik richt me nu helemaal op voetbal! Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik doe aan Ijshockey, mooie sport. Reageren
Cylas Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Windsurfen en ik fiets elke dag ongeveer 12KM Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Zwemmen,skaten en worstelen met mijn vrienden Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Flatland. Da's toch gewoon bmx'en? Reageren
MaxVito Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 ik doe ,, vingersport (computeren) Grtzz, Max Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Flatland. Da's toch gewoon bmx'en? Dat is een vorm van BMX. Je hebt street, park, vert, dirt, race.. Check wikipedia voor de details. Ik kan je zeggen dat flatland het moeilijkste is. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 (bewerkt) ik zat eerst op voetbal maar ben ermee gestopt en nu doe ikaan geen sport :$ daar schaam ik me wel een beetje voor ik wil misschien gaan - tenissen - een vechtsport doen - weerop voetbal gaan - of op fitness wat vinden jullie? ik zou ook een van deze sporten en fitness kunnen doen ik wil mn buikspieren beter trainen ik fiets naar school heen en terug 16 kilometer ik gym 3 uur per week Jij hoeft niet perse op een sport, je beweegt voldoende. Ik moest vorig jaar elke dag ongeveer 35 KM fietsen, en toen had ik 4 uur in de week gym(erg vermoeiend) Je hebt misschien geluik maar ik vind Gym en fietsen niet echt voelen als sport Ik denk dat ik weer op voetbal ga het is de enige (bal)sport die ik goed kan. Na al dat kijken naar WK wedstrijden wil ik nu zelf ook weer eens gaan voetballen Bewerkt: 21 juni 2010 door vice infernusX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.