ESPNatsume Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Op 18-1-2011 om 17:38, Svenie zei: Op 11-1-2011 om 19:58, idrii6666 zei: Text wat ze zingen op de radio want er zijn soms liejes die heel snel gaan en je verstaat er niets van er staat daar geen link BV ivy Quin geen link voor bij het text van het liedje Bij de andere gta s staan er altijd links met de text wat ze zingen Want Ik vindt dat altijd belangrijk om te weten wat ze zingen Lijkt me geen prioriteit. Als je de tekst van een liedje wilt weten, zoek je de desbetreffende song voorlopig maar op via google. Op 17-1-2011 om 20:23, supergtagamer zei: Nieuwe EE toevoegen aan wikigta/gtaIV: hearth of the city. Die is in het vrijheidsbeeld te vinden op starfish island. vlieg dan boven het beeld en ga naar de hoogste verdieping. Dan kun je naar binnen lopen en zie je een hart hangen. Wees gerust, gebeurt in alle stilte op de achtergrond en staat dus eigenlijk al op WikiGTA. Nou ja, m'n vraag was dus of WikiGTA nog wel eens geupdate wordt, zo ja, waar blijven de Easter Eggs van GTA IV bijvoorbeeld? Niet dat er nu nog veel behoefte naar is of zo, maar het geeft wel de indruk dat er niet meer zo actief gewerkt wordt aan de site. Overigens wil ik hier niets negatiefs zeggen want wat er op WikiGTA staat is allemaal heel goed en behulpzaam. Maar het zou veel completer aanvoelen als ook de kleine details, als easter eggs (en niet alleen uit de eerste trailer) en dat soort dingen er bijstaan. Wat die songteksten betreft, mijn idee is om die óf allemaal neer te zetten, óf alle songteksten die er al staan weghalen, in plaats van het één liedje wel en de rest niet of zo. Maar als ik geen gelijk heb en jullie updaten WikiGTA nog regelmatig, KUTGW! Reageren
Svenie Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 (bewerkt) Goed dan, een tipje van de sluier om jullie tevreden te houden: Er moeten nog enkele Easter Eggs bijgevoegd worden en enkele beschrijvingen moeten nog worden opgepoetst. Wanneer dat gedaan is, zal de pagina openbaar worden gemaakt. Op de vraag of WikiGTA nog wordt aangepast: ja, maar het zijn vooral kleine wijzigingen die op het eerste zicht niet opvallen, maar daarom niet minder belangrijk zijn. Voor de grotere beschrijvingen zal je nog even geduld moeten hebben. De meeste medewerkers hebben zoiets als examens waaraan ze normaal meer tijd zouden moeten besteden. Maar goed, je geduld zal beloond worden beste jongen. Bewerkt: 1 juni 2011 door Svenie Reageren
ESPNatsume Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Op 1-6-2011 om 17:46, Svenie zei: Goed dan, een tipje van de sluier om jullie tevreden te houden: Er moeten nog enkele Easter Eggs bijgevoegd worden en enkele beschrijvingen moeten nog worden opgepoetst. Wanneer dat gedaan is, zal de pagina openbaar worden gemaakt. Op de vraag of WikiGTA nog wordt aangepast: ja, maar het zijn vooral kleine wijzigingen die op het eerste zicht niet opvallen, maar daarom niet minder belangrijk zijn. Voor de grotere beschrijvingen zal je nog even geduld moeten hebben. De meeste medewerkers hebben zoiets als examens waaraan ze normaal meer tijd zouden moeten besteden. Maar goed, je geduld zal beloond worden beste jongen. YAYYYYYYYYYYYYY! BEDANKT SVENIEEEEEE! Trouwens, ik respecteer natuurlijk dat admins het druk hebben en zo, snap ik prima, het enige was dat die pagina al sinds de eerste trailer onaangeraakt is gebleven, dus ik niet had verwacht dat er na 3 jaar nog aan gewerkt wordt. Maar ik zal met smart blijven wachten tot het moment daar is. Bedankt, Svenie! (en mooie signature trouwens) Reageren
Mevin Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Misschien een idee, op je profielpagina, bij overige informatie. Ook nog je Steam account kunt toevoegen naast Skype, MSN etc. Reageren
myron.b Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Ik heb in GTA IV de leeftijden gevonden van de personen. Ook van Luis Lopez en Johnny Klebitz. Op een internetsite in GTA IV. Misschien wat voor Wikigta. Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 De leeftijden van Lopez en Klebitz staan inderdaad al op hun WikiGTA-pagina. Ik neem aan dat ze destijds ook van die website gehaald zijn. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Het is inmiddels wel al wat ouder maar bij GTA San Andreas bij de missie End Of The Line word enkel vermeld dat de feltzer op het einde kogelvrij is maar de greenwood van Sweet is wanneer je op weg gaat naar Big Smoke's Crack Palace ook kogelvrij. Het is niet echt van belang maar misschien wel een leuk nieuwtje. Reageren
xGijs... Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik heb ergens gelezen dat er ook een plan was voor een auto de Previon, die ook in San Andreas zat. Dus het punt is, Was er echt plannen voor? Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Op 3-8-2011 om 21:53, xGijs... zei: Ik heb ergens gelezen dat er ook een plan was voor een auto de Previon, die ook in San Andreas zat. Dus het punt is, Was er echt plannen voor? Die hebben ze dan wel heel goed uitgevoerd: WikiGTA. Even een vraagje aan jou: je post hier in het WikiGTA forum. Je post in het "ideeënbus"-topic. Daar plaats je normaliter geen vragen. Je stelt vervolgens een vraag. Die vraag had je makkelijk kunnen beantwoorden door op WikiGTA te kijken. Als ik nu logisch na ga denken, dan kom ik tot de conclusie dat je dat niet hebt gedaan. Maar je post wel in het WikiGTA forum. Dan mag ik aannemen dat je van WikiGTA gehoord hebt. Dat je weet wat dat is. Dan snap ik vervolgens niet waarom je jou vraag niet nagekeken hebt op WikiGTA. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Misschien een idee om een The Green Light District-artikel te plaatsen? Aangezien er wel een artikel over Mafia Stories is (dat gestopt is) lijkt het mij handig als er ook een GLD artikel komt Reageren
Dave1997 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Er zou wel the bank of liberty bij de vindplaatsen zijn. Want ik weet dat je erin kan met een glitch/cheat Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Geplaatst: 7 juli 2012 Als je kijkt naar het gtagames.nl logo zie je erboven de skyline van Liberty City. Misschien voor de aanloop van GTA V de skyline van Los Santos plaatsen? Reageren
Kruger Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 In GTA San Andreas heet een mexicaanse gang: "Los Santos Vagos" http://nl.wikigta.org/wiki/Los_Santos_Vagos vago is Spaans voor lui. Vagos betekent dus zoiets als: luie mensen, luiwammesen. Dat is een grapje van Rock Star. Reageren
PrioX Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 Er is nog geen afbeelding toegevoegd van de HUD uit GTA IV. Misschien handig om toe te voegen? http://nl.wikigta.org/wiki/Head-up_display Reageren
Dotz Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) De hud van de episodes verschilt van die van IV, dus die zou er ook bij mogen (lijkt me). Misschien een ideetje om ook dehud van (een van de versies van) CTW toe te voegen? Bewerkt: 26 november 2012 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.