VforV Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Azo, maar het is toch niet nodig 2 spellen te kopen? Als je Game Sharing kiest hoef je een demo van het spel up te loaden naar degene zonder spel. Tenzij dat dit niet lukt bij GTA LCS. Maarja, als je toch 2 exemplaren van LCS hebt hoeft dat niet hé Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Azo, maar het is toch niet nodig 2 spellen te kopen?Als je Game Sharing kiest hoef je een demo van het spel up te loaden naar degene zonder spel. Tenzij dat dit niet lukt bij GTA LCS. Maarja, als je toch 2 exemplaren van LCS hebt hoeft dat niet hé zal is proberen. Maar dr stond nix op t doosje ofzo. Reageren
Samurai Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Hoop dat het wel kan, maar ik denk dat je 2 umds gaat nodig hebben. Een demo van een GTA is onmogelijk Reageren
SamShine Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Een demo van een GTA is onmogelijk Lijkt me wel vet hoor, een klein stukje stad een paar auto's en een paar missie's! ONTOPIC: Vette review, maar ik vind het wel zwak van rockstargames dat ze niet de moeite hebben genomen om een nieuwe stad te maken! Reageren
Samurai Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik denk trouwens dat de volgende een Vice City Stories wordt en een San Andreas Stories Reageren
Blizz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 voor op de psp dan of gwn de consoles ?? Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 voor op de psp dan of gwn de consoles ?? PSP he zijn wel geruchten dat gta lcs ook op ps2 komt, maar ik dnek het niet. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik denk het niet. Volgende GTA is voor de PS3. Nog 2 jaartjes wachten dus. Reageren
Blizz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 heb ik niet eens gehoord dat san andreas te groot is voor psp ?? (maarja wat ze nu al allemaal kunnen ) Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Je kunt LCS op de PS2 spelen met PSP2TV. En als je hem op je pc aansluit in plaats van je tv kun je hele goede qualiteit screenshots en video's maken. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 PSP2TV is hardware die je op je PSP aansluit waarmee je mbv een scart-kabeltje de PSP op de TV kan aansluiten, net als een PS2. Ook kun je een PS2 Controller gebruiken om PSP-spellen te bespelen. Echter, als je een Multimedia-PC hebt, kun je de scart op de PC aansluiten en dus hoge kwaliteit foto's of zelfs video's maken. Reageren
VforV Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Heb jij dan zo'n PSP2TV? Ik zou dat niet echt zien zitten omdat het duur is + je moet je PSP openvijzen... En het werkt met projectietelevisie en dat is gevaarlijk want dat kan je beeld voorgoed beschadigen. PS: Een paar maanden geleden stond er ook op Arena51.be dat er een PSP-emulator voor PC op de markt ging komen zodat je via je PSP kunt spelen op je PC. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Heb jij dan zo'n PSP2TV? Ik zou dat niet echt zien zitten omdat het duur is + je moet je PSP openvijzen...En het werkt met projectietelevisie en dat is gevaarlijk want dat kan je beeld voorgoed beschadigen. PS: Een paar maanden geleden stond er ook op Arena51.be dat er een PSP-emulator voor PC op de markt ging komen zodat je via je PSP kunt spelen op je PC. Nee, ik heb er zelf geen. Zou er wel een willen, maar de prijs is altijd iets dat ik nooit zal doorslikken... En als je alles goed doet en installeerd (net zoals IGN), komt alles prima met zo'n apperaat. Reageren
cjballer Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik denk het niet.Volgende GTA is voor de PS3. Nog 2 jaartjes wachten dus. ik heb gehoord, dat de volgende 2 gta's tegelijk uitkomen... de nieuwe voor de ps3 en een nieuuwe voor de PSP ik wet niet of dit waar is maar ik had het op gta games gelezen dacht ik mzl frank Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.