Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Mooi gedaan, sig is niet te druk, Lindsay past goed bij de achtergrond, mooie lichtval, tekst valt niet te veel op maar is wel leesbaar. Ik geef hem een 9/10 =]

Bewerkt: door AwiVC
Delen op andere websites

Er ontbreken veel dingen in signature zoals de rand, effecten, ... ! Maar wat er nu al in je signature staat vind ik al goed ! De lettertype is ook niet zo goed, je had hem beter gedaan zoals de logo van Grand Theft Auto ! Hopelijk zal je volgende signature wel beter zijn...

Naar mijn mening vind ik ook de achtergrond niet bijpassend met de render ! De symbooltjes die daarop staan passen niet bij GTA IV !

7/10

Bewerkt: door Woetsha
Delen op andere websites

Ik vind hem niet zo mooi, je hebt niet echt zo'n actie screencap genomen al zeg ik het zelf. En je IV logo beneden vind ik niet zo mooi! Ook je font is niet zo mooi en de kleur ervan! 6/10

Delen op andere websites

Ik vindt dit zeker geen slechte sig. De render past goed bij de achtergrond, Mooi die streepjes op de achtergrond.

Maar ik zou een paar andere effecten aan de achtergrond hebben toegevoegd. Zodat ie wat voller wordt :)

7/10

Delen op andere websites

Ah, een sig van Syfes. Dat zie je zo. ;) De auto is een beetje ingedrukt. Dat is niet zo mooi. Mooie achtergrond, mooie effecten. Past goed bij de auto, goede kleur. De strepen zijn ook wel mooi. Je font vind ik er niet echt bij passen alleen. Maar toch geen slechte sig, maar ik heb betere van Syfes gezien. 7.3/10.

Edit: 46000e post in de GFX fora. :)

Bewerkt: door Tunix
Delen op andere websites

Ah, een sig van Syfes. Dat zie je zo. ;) De auto is een beetje ingedrukt. Dat is niet zo mooi. Mooie achtergrond, mooie effecten. Past goed bij de auto, goede kleur. De strepen zijn ook wel mooi. Je font vind ik er niet echt bij passen alleen. Maar toch geen slechte sig, maar ik heb betere van Syfes gezien. 7.3/10.

Edit: 46000e post in de GFX fora. :)

mooie sign, regen effect goed toegepast *als deze er tenminste niet was*

vind het mooi dat die zwart wit is, zitten aardig goeie effects in.

vind alleen de font op een beetje rare plek staan, kon beter linksboven denk ik :)

7,3/10

@ daddypimp hieronder, heb een stock gebruikt :) daarom op sommige plekken zo kaal ^^

Bewerkt: door .Djanick
Delen op andere websites

Mindere sig DP. Ik heb veel mooiere van jou gezien.

Waarschijnlijk heb je gedeeltes op die muur wel zelf erop gemaakt, wat ook wel mooi is, maar het spreekt me niet echt aan. Je had nog wel wat meer effecten erin kunnen doen om het iets 'spannender' te maken.

70% - Omdat je waarschijnlijk veel aan de sig zelf hebt gemaakt ;).

Bewerkt: door .Antonio
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...