Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

FONT.png Lettertype: 8,66666666666667

• Plaatsing: 8
  • Face: 9
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 8,83333333333333

• Plaatsing: 9,5
  • Mooiheid: 9
  • Ingeblend: 8

BORDER.png Border: 9

• Stijl: 9
  • Dikte: 9

COLOR.png Kleur: 9,5

• Stijl: 10
  • Verdeling: 9

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 10

OTHERS.png Overige: 9

BNSPNTS.png Bonuspunten: 8

COMMENTS.png Commentaar:

Hele mooie sig! Ik vind ook erg mooi hoe je dat licht op de auto hebt schijnen. Ook het font ziet er goed uit. De effecten zijn ook erg mooi. Ook is de border erg mooi gemaakt. De auto zelf ziet er ook mooi uit. Kortom, je sig ziet er heel mooi uit!

TOTAAL: 9

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

PS: Als iemand mijn sig rate, is er een punt waar je aan moet denken: Ik ben nog een beginner, dus ik kan nog niet heel mooie sigs maken.

Delen op andere websites

Hij heeft wel iets, maar dat blauw vind ik niet zo passend net zoals de kleuren in je font die zijn niet ZO mooi. Ik zou he min he tmidden zetten met de CENTER-tags en die tekst erboven in al die kleuren verknalt hem helemaal! 7/10

Delen op andere websites

Vind de kleurencombinatie niet zo geslaagd. De achtergrond zelf vind ik ook niet zo mooi, contrast staat veel te hoog. Wel past het allemaal goed bij elkaar. De bovenste tekst is goed geplaatst, maar onderste vind ik minder. ;) 4.5/10

Delen op andere websites

Vind de kleurencombinatie niet zo geslaagd. De achtergrond zelf vind ik ook niet zo mooi, contrast staat veel te hoog. Wel past het allemaal goed bij elkaar. De bovenste tekst is goed geplaatst, maar onderste vind ik minder. ;) 4.5/10
opzich easy signature op eerste gezicht, ik denk dat je er heel aan hebt gedaan, ik weet niet of je ook alles zelf hebt gemaakt maar als dat zo is, toppie! :tu: ik vind de snowboarder mooi gedaan alleen vind ik sommige kleuren er niet helemaal bij passen :( *de gehele sign*

cijfer: 8,2/10

Delen op andere websites

Niet echt een hele mooie signature, maar zeker niet slecht.

Je hebt een mooi plaatje gekozen PP, alleen het logo vind ik niet passen. Ik bedoel dat je het misschien ietsje kleiner kon maken en in de linkerbovenhoek geplaatst. Kwestie van smaak.

Je font is goed en mooi, past goed bij het soort auto. Een redelijk oude auto denk ik met een font die ook oud lijkt. De opacity heb je mooi gedaan bij de bovenste tekst. Maar bij de onderste mocht je het wat hoger zetten omdat het bijna onleesbaar is.

Ten slot is er geen of nauwelijks zichtbare border...

...7/10...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...