PIERRO P Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik vind hem wel mooi. De 3D balk onder je naam ziet er gaaf uit. De blauwe achtergrond past er prima bij. De sig is alleen een beetje simpel maar ziet er algemeen prima uit. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 Lettertype: 8,66666666666667 Plaatsing: 8 Face: 9 Kleur: 9 Render: 8,83333333333333 Plaatsing: 9,5 Mooiheid: 9 Ingeblend: 8 Border: 9 Stijl: 9 Dikte: 9 Kleur: 9,5 Stijl: 10 Verdeling: 9 Achtergrond: 9 Effecten: 10 Overige: 9 Bonuspunten: 8 Commentaar: Hele mooie sig! Ik vind ook erg mooi hoe je dat licht op de auto hebt schijnen. Ook het font ziet er goed uit. De effecten zijn ook erg mooi. Ook is de border erg mooi gemaakt. De auto zelf ziet er ook mooi uit. Kortom, je sig ziet er heel mooi uit! TOTAAL: 9 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. PS: Als iemand mijn sig rate, is er een punt waar je aan moet denken: Ik ben nog een beginner, dus ik kan nog niet heel mooie sigs maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 Simpel maar toch wel mooi 6/10 >>> Door RonaldVC: Lees de eerste post van dit topic nog eens, en de Showroom Regels. Dit is niet de juiste manier om een signature te beoordelen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Hij heeft wel iets, maar dat blauw vind ik niet zo passend net zoals de kleuren in je font die zijn niet ZO mooi. Ik zou he min he tmidden zetten met de CENTER-tags en die tekst erboven in al die kleuren verknalt hem helemaal! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Erg simpel, maar wat eronder staat is gewoon lol. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 grappig (lijkt op die van mij) Het hoofd van de vrouw is een beetje raar gevormd Alles is een beetje raar gevormd maar de tekst is wel heel mooi. Mooie achtergrond Een 6.0/10 MVG gtaman122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Je bg past wel bij dat wijf. Goed dat je alles roze heb gedaan, letters en BG, Maar verder is er weinig aan gedaan 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Vind de kleurencombinatie niet zo geslaagd. De achtergrond zelf vind ik ook niet zo mooi, contrast staat veel te hoog. Wel past het allemaal goed bij elkaar. De bovenste tekst is goed geplaatst, maar onderste vind ik minder. 4.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Vind de kleurencombinatie niet zo geslaagd. De achtergrond zelf vind ik ook niet zo mooi, contrast staat veel te hoog. Wel past het allemaal goed bij elkaar. De bovenste tekst is goed geplaatst, maar onderste vind ik minder. 4.5/10opzich easy signature op eerste gezicht, ik denk dat je er heel aan hebt gedaan, ik weet niet of je ook alles zelf hebt gemaakt maar als dat zo is, toppie! ik vind de snowboarder mooi gedaan alleen vind ik sommige kleuren er niet helemaal bij passen *de gehele sign* cijfer: 8,2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Ziet er opzich prima uit. Ik weet niet of je een kant en klare render hebt gebruikt of deze hebt uitgeknipt maar het ziet er goed uit. De kleuren en effecten passen prima bij de render. Net als het letter type. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Niet echt een hele mooie signature, maar zeker niet slecht. Je hebt een mooi plaatje gekozen PP, alleen het logo vind ik niet passen. Ik bedoel dat je het misschien ietsje kleiner kon maken en in de linkerbovenhoek geplaatst. Kwestie van smaak. Je font is goed en mooi, past goed bij het soort auto. Een redelijk oude auto denk ik met een font die ook oud lijkt. De opacity heb je mooi gedaan bij de bovenste tekst. Maar bij de onderste mocht je het wat hoger zetten omdat het bijna onleesbaar is. Ten slot is er geen of nauwelijks zichtbare border... ...7/10... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 vind hem een beetje te donker en te simpele achtergrond (voor zo ver ik kan zien) ook de text is niet echt speciaal... altijd lastig met rl dingen.... =6.5/10= suc6 met je volgende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 wel mooi, maar de achtergrond is in mijn ogen iets te fleurig voor de render (bioshock?) 6.7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 render is van Warhammer 40k. mooie sig, alleen vind ik dat linker lichte deel er niet zo bijpassen.... Voor de rest ook niets speciaals of fout... 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Mwoah, verkeerde effects boven de C4D, waardoor de background wat saai word. 7/10 Bewerkt: 25 augustus 2007 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.