nick11123 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Mooie sign de background ziet er goed uit en is ook niet al te donker. de font past ook mooi bij de sign zelf alleen had hij wel ietsje duidelijker mogen zijn voorderest mooi sign Ik geef: 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Origineel en simpel Daar houd ik wel van dus een 9/10 Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 best mooi maar maar simpel 8-/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) wel leuk maar de achtergrond vind ik lelijk een 7/10 ja mijn sign is normaal Bewerkt: 27 augustus 2007 door bavo lievens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 ja inderdaad gewoon normaal wijnig over te seggen verder. wel mooie auto (mijn sig is helemaal zelf gemaakt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 ik vind hem wel grappeg maar ik mis iets ... (me broer heeft wet wel maar die mist ook iets XD ) een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 Het is nogal een simpele sig maar wel een creatieve sig. Je achtergrond is wat eenlopend zal ik maar zeggen. Naam is wel creatief gedaan. je render past wel goed bij je naam dus dat is dan ook weer creatief. Simpel maar wel creatief. Een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 Sunray, ik zie dat je begrijpt hoe brushes enzo werken. Je hebt zo te zien wel wat tijd in deze signature gestoken en de uitkomst is niet lelijk. Helaas dat ik niet zo van dit soort signatures hou, maar daar probeer ik nu maar even overheen te kijken . Een mooie sig, ik geef je een 6.9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S()nny Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2007 veels te simpel..beetje tekst en border en klaar zijn we ... 0,0012/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 veels te simpel Moet het dan echt altijd een signature zijn met 52 brushes? Nu jouw signature dan: Ik denk dat er C4D in zit...Ik hou niet zo van C4D sigs en dergelijke. Het is een abstracte signature, dat vind ik knap gedaan, moet je maar kunnen, maar met C4D is het natuurlijk niet moeilijk... Soit, je hebt geen border gebruikt, ook dat zou niet misstaan denk ik. Nu de tekst: "forum4all" is zowat de slechtste van de drie tekstsoorten, de u is bijna niet te lezen... "Moderator" is wel zeer goed gelukt, mooi gemaakt, KUTGW! Jouw naam dan vind ik iets minder dan "Moderator", maarnog altijd zeer mooi. De kleurkeuze van de drie tekstsoorten is niet goed gelukt. Alleen "Moderator" komt in de buurt. Ik denk dat ik alles gerate heb, behalve het contrast/lichtinval: Misschien een heel klein beetje minder lichtinval, maar niet te weinig... Ik heb er al mooiere gezien van je, maar deze is zeker niet slecht te noemen: 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 mooi front mooie effecten mooie brushes aleen die kleuren vind ik wat minder een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 achtergrond is erg standaart, ook vloeken de kleuren van je text bij je achtergrond + render... 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 wel mooi, goeie kleuren combinatie. erg flitsend en opvallend een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 Ik vind hem niet zo mooi, gewoon twee onbewerkte, van het internet geplukte plaatjes naast elkaar. En aan de tekst is ook niet veel gedaan. Toch een vijf op tien, voor de moeite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aftermath NL Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2007 Daar was je dus gister mee bezig ^^ Ik vind hem wel mooi geworden, die JN vind ik ook wel vetjes! 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.