-Omar- Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 Een hele mooie sign . Maar dat verwacht je dan ook wel van iemand die zichzelf AreZzo designer noemt . Nee hij is inderdaad mooi alleen soms zit je te zoeken naar de tekst . Ik geeft hem een 7½ van de 10. De man/vrouw die mijn signature gaan raten be carefull ik heb 2 dagen photoshop en heb het zelf gemaakt . MVG, gtaman122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 ik vind hem wel mooi maar een beetje leeg...7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Hmm moeilijk . ik snap het idee niet helemaal maar hij is opzich wel redelijk mooi . Ik geef je een 7 van de 10 ( Sorry ) Voor degene hieronder snel me sign veranderd . MVG, gtaman122 Bewerkt: 11 september 2007 door gtaman122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Veel kan ik niet zeggen Maar wel een mooie oproep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 beetje klein waardoor het niet echt zichtbaar is , maar goedgenoeg voor een 6,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 Veel kan ik niet zeggen Maar wel een mooie oproep Hahha ik weet het net veranderd Hmm mooie sgn een beetje vaag maar wel mooi houd daar wel van . 8/10. MVG, gtaman122 PS: Post hierna gewonn iemadn andrers en rate mijn sign niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 een beetje tekst een 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2007 best wel mooi vind ik NFS:Carbon tgg ? 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XarX Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 best wel mooi vind ik NFS:Carbon tgg ? 7.5/10 beetje simpel een plaatje met een tekst 6/10 srry als ik je een beetje heb afgekraakd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 nee hoowr ik voel me niet afgekreaakt ofso. Ik heb hem niet eens zelf gemaakt De jounes ind ik wel heel mooi gemaakt 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 mooi letter typ maar het is zo simpel een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Ik zou niet weten hoe het origineel prentje eruit zag, maar het lijkt me dat je niet veel meer hebt moeten toevoegen dan tekst en linksbeneden, rechtsboven lijntjes ( zeg als ik het fout heb eh ) Maar het gaat natuurlijk op het resultaat in zijn geheel. Zo vind ik hem zeer mooi, enkel de tekst zou in een ander lettertype mooier uitkomen denk ik 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 haha erg mooi 8.5/10 oja deze heb ik uiteraard niet zelf gemaakt _____ ..............................................................................| ..............................................................................| ..............................................................................| .............................................................................\./ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) haha die is van de 'schijtlama's' vind ik wel mooi met die bewegende lama 7/10 mijens is ook niet door mij ontworpen @edit: aah K*t ik had de regel niet gezien Bewerkt: 14 september 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Laatste waarschuwing voor iedereen. Je post hier volgens de Showroom Regels, en maar 1 keer per dag.. Dit is nou al de tweede keer in korte tijd dat ik er op moet wijzen, de volgende keer worden er andere maatregelen genomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.