NickOwnage Geplaatst: 3 november 2015 Rapport Geplaatst: 3 november 2015 Ik vind hem echt heel mooi. Details goed afgewerkt. Focus ligt op de hond. Uitstekend! 8/10! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 november 2015 Rapport Geplaatst: 3 november 2015 Inmiddels onmiskenbaar geworden. Spelt je naam op een geweldige manier! Ik hou ervan. 8.5/10 Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 november 2015 Rapport Geplaatst: 3 november 2015 (bewerkt) Erg herkenbaar want je hebt 'm al vrij lang. Maar nog steeds sterk! 4/5 Bewerkt: 3 november 2015 door RUBENN Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 november 2015 Rapport Geplaatst: 3 november 2015 Ik vond je vorige handtekening leuker... Je huidige vind ik allang niet zó mooi én toepasselijk bij je avatar. Daarnaast 'ie is niet zelfgemaakt en 'n aantal leden 'n soortgelijke sig. als jou. Hmm, een matige zesje dan maar. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 november 2015 Rapport Geplaatst: 3 november 2015 Goede actiefoto opzich. Toch was het misschien beter geweest als die vuist / hand ook scherp was geweest? Nu is het een beetje een rare opvulling. Lettertype van Queen is wel mooi tho! 7,8/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 In het karakter van plain and simple vind ik hem echt prachtig. Tekstfont is zeer stijlvol en tekstkleur matcht uitstekend met de background. Persoonlijk zou ik 1 ding anders gedaan hebben, de tekst (N/G) over de border heen laten lopen. 9/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Een Bugatti-fan? De signature heeft een groene zweem over de afbeelding heen, wat nog eens extra versterkt wordt (lees: kracht wordt bijgezet) door de groene zijkanten. Verder vind ik ook dat die extra groene zijkanten de lengte van de auto nog eens extra benadrukken, zonder het beeldformaat van de afbeelding daarbij aan te tasten. Wat dat betreft lijk het in ieder geval alsof er over deze signature is nagedacht, en dat pakt goed uit. 8/10. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Strak, simpel. Maar toch mooi. Klasse. 8.5 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Ziet er erg mooi en strak uit. 9/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Gaaf, je voelt de passie van de man (geen idee wie!?) in de foto. Tekst zal ongetwijfeld aansluiten bij het lied. 8/10! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Wow! Nice! Vet hoe je (bijna) elke link / tekst even lang hebt als de letters! Afbeeldingen zijn ook vet, en het diepe geeft het idee dat dat het 'achtergrond' is van het forum. Dit bedoel ik zoals een sinaasappel, schil is het forum, de sinaasappel zelf de afbeeldingen van jou. Vet gedaan hoor! 8,8/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Goddelijk gewoon! Dit is echt 'n lust voor het oog, ik kan op dit moment géén foutjes of minpuntjes bedenken. Zó prachtig is het! 10 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 november 2015 Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Jij hebt Freddie in je signature, logischerwijs is ie ook goddelijk. 10/10 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Mooi strak de persoon die er op staat netjes inbeeld achtergrond daar in tegen past er zo als die is er netjes bij 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.