Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Lekker in stijl met je Avatar, en frisse kleurtjes. (die natuurlijk staan voor de frisheid van het weer op het moment :7) 9/10

Geplaatst:

Leuke ava mooie hond met cartoon oogjes :)

8/10

>>> Door 3L1077: Zoals DDG zei, let in het vervolg op het feit dat je in het juiste topic reageert. <<<

Geplaatst:

Leuke ava mooie hond met cartoon oogjes :)

8/10

het gaat om de signature he ;)

>>> Door 3L1077: Goed gezien, maar maak in het vervolg alsjeblieft gebruik van de rapporteerfunctie<<<

Geplaatst:

'n Persoon die helemaal op in zijn beroep gaat! Lettertype is ook wel wéér leuk gedaan, het zwart-wit past d'r overigens goed bij. 8/10

Geplaatst:

Ik merk het hierboven, maar Sir_Ballas is niet de enige. Er wordt in dit topic gevraagd om je mening te onderbouwen. Reacties als 'cactus', 'eens', of gewoon een punt zijn dus niet de bedoeling. Denk hier in de toekomst aan. Dit geldt ook in Rate De Avatar Boven Je!

De volgende mag gewoon Ballas' sig beoordelen.

Geplaatst:

Nou de tekst is helemaal waar, mooi erbij geschreven. Bladeren laten duidelijk zien dat het ook kut weer is, herfst kleuren enzo. En The Underground links onderaan laat ook zien dat je erbij zit en dat leuk vind ofzo.

8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Beetje vreemde ogen, maar wel vrolijk. :D Past ook bij je. Ben alleen niet zo weg van de rand, sowieso niet van randen in het algemeen. :77/10

Edit: dacht dat ik in het avatar-rate-topic zat. Bij dezen een signature rate; vrij clean, hond ziet er hier beter uit, vooral de ogen. Logo links is amper zichtbaar en had ik zelf weggelaten. Of klein en op de voorgrond geplaatst. Ook hier geen fan van de rand al past het een stuk beter. 7,5/10

Bewerkt: door RUBENN
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Je hebt die handtekening al behoorlijk lang én zo te zien ben je tevens klaar voor de kerst! Leuk! Daarnaast blijft 'ie mij altijd fascineren. :D9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...