JasonStatham Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Mooie stock. Mooie dubbele border. Minder mooie tekst. + en + en - maakt 7/10 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Past goed bij je PF, en heeft ook wel wat. Maar ik vind hem iets te simpel en een beetje wazig (qua kwaliteit ) 7/10 Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Het is leuk in thema met je Fallout ventje, maar er zat toch net wat meet potentieel in. Misschien iets meer 'effectjes', om het oppervlakkig te zeggen. 6/10 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Een herkenbare sig, mooi gemaakt met diepte. 9/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 (bewerkt) Jup, deze past volkomen bij de bijbehorende periode (kerst). Er is bij nader inzien ook niet al tevéél bewerkt, op de tekst na dan. Mja, die foto is tevens welgekozen. Ik geef het op dit moment 'n 8, aangezien er geen rand (border) omheen zit, anders was het wellicht wat hoger geweest. Edit; ehm, 3L1077, het gaat om de handtekening, niet over de avatar.. Bewerkt: 13 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ik herken de kerel niet ( ), of zou niet weten wie het is. Kan er dus geen betekenis op plakken, maar de kerstmuts is mooi gedaan! 7/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 1. Dat is The Stig van TopGear, een universeel herkend persoon dacht ik 2. Dit is het rate-de-signature topic, maar goed. Kan me voorstellen dat je een beetje dizzy bent van al die kerstmutswensen die je afhandelt het gaat om de signature he >>> Door 3L1077: Goed gezien, maar maak in het vervolg alsjeblieft gebruik van de rapporteerfunctie<<< 3. Ik heb je gerapporteerd, Don't take it personal, ik heb altijd al een moderator willen rapporteren Laten we het hebben over je sig hebben, hmmm... wat moet ik erover zeggen wat nog nooit is gezegd? Het scoort haast maximaal op gebied van schoonheid met de mate van simpliciteit die het heeft. Het is uiterst herkenbaar en het lijkt ook altijd seizoensgerelateerd. Het enige wat ik op aan te merken heb is het feit dat ik me af en toe afvraag of het misschien nog net wat meer tot recht komt als het juist ietwat kleiner zou zijn. Anyways, 9/10 Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Je hebt helemaal gelijk, goed gedaan. Signature dan: leuke dame! Ik vermoed dat het een filmpersonage is maar kan niet raden uit welke film. Geen zwaar gephotoshop, maar dat is ook helemaal niet nodig in dit geval. Leuk en herkenbaar! (Misschien wel centreren?) 8,5/10 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Zo simpel, soort Cartoon 50's stijl en gewoon heel vet! 9/10 Reageren
Dotz Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Coca Cola kan tegenwoordig in één adem genoemd worden met Kerstmis, hij past imo zeker bij de tijd van het jaar. Hij is simplisistisch en strak, ik vind het een mooie signature maar niets bijzonders. Is Nuka-Cola iets van Fallout ofzo? Ben er niet mee bekend. Kan ook niet echt aansluiting vinden met je naam, of net wat. De signature lijkt een beetje los te staan van de rest van je profiel. 6,5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Je signature past perfect bij jou en het beeld dat ik van je heb. Het matcht met je avatar. Sfeervol, grappig en idioot. Toch vind ik je avatar mooier. 7,5/10 (Nuka Cola is inderdaad van Fallout, waar zijn avatar ook van is. Dus het matcht wel. ) Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Verschillende games zijn erin verwerkt, en dat past helemaal bij jouw. De game god van het forum. De kerst accessoires maken hem ook leuk voor de tijd van het jaar. 7,5/10 Reageren
RUBENN Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Kleurrijk genoeg en past goed in de kerstsfeer! Stijlen van de boom en hond komen niet echt overeen, maar dat is dan meer mierenvrijen. 7,5/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 (bewerkt) Hij's heerlijk subtiel én vanuit m'n perspectief lijkt 'ie wel een beetje glasachtig, wat ik natuurljk erg mooi vind. Verder heb je 'm al een tijdje waardoor je handtekening erg herkenbaar is. 9/10 Bewerkt: 28 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Leuk kerstsfeertje, alles goed uitgevoerd. Ziet er echt heel leuk uit! 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.