.PhoeniX. Geplaatst: 25 maart 2016 Rapport Geplaatst: 25 maart 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 22 december 2020 door .PhoeniX. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 maart 2016 Rapport Geplaatst: 27 maart 2016 Valt niet veel over te zeggen. Geeft een positieve uitstraling en mooi zomer gevoel. Ik weet niet wat het met jou te maken heeft, maar schijnbaar vind jij het bij jezelf passen. De naam met passende kleur erin maakt het af. Ik geef je een 7 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 maart 2016 Rapport Geplaatst: 29 maart 2016 Zou het geen idee zijn om de signature die je rate ook in je post te plaatsen? Er zijn hier nogal wat leden die geregeld van signature veranderen, en wat je eens als commentaar hebt gegeven, hoeft niet meer van toepassing te zijn. Ik doe het gewoon, ik zie wel wie volgt (Ik plaats 'm wel even in een spoiler ) Een hele herkenbare signature die goed bij je past, dat kan ik wel waarderen. Leuk dat de border dezelfde kleur heeft als de background rechts, terwijl die dan weer naar links verloopt. Het enige wat ik minder vind is dat het logo links wat weg valt achter de tekst, maar dat maakt het aan de andere kant weer lekker subtiel. Al met al een goeie signature 8/10 Reageren
Dexist Geplaatst: 29 maart 2016 Rapport Geplaatst: 29 maart 2016 (bewerkt) Slim. De kerst/Winter sig eindelijk ingeruild! Weer met je herkenbare avatar-poppetje. Lego sowieso +1 mooi spul. Voor de rest lekker simpel en kleurrijk. Wel zijn de de pixels goed te zien bij de randjes van de letters en bij je poppetje, dat is dan weer jammer. Was helemaal mooi strak afgewerkt dan was hij top geweest . Maar lego + mooi kleurtjes = 7/10 Geen sign, dan doe ik doe van Guardian wel: Ik vind het een leuke sign met het lego, leuke kleuren ook. En natuurlijk de avatar die we allemaal kennen. :O, bij mij staat ie er gewoon, zie je helemaal niks? Bewerkt: 31 maart 2016 door Dexist Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Geen sign, dan doe ik doe van Guardian wel: Ik vind het een leuke sign met het lego, leuke kleuren ook. En natuurlijk de avatar die we allemaal kennen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Past goed bij je. Je naam past is er ook goed in verwerkt, en de signature zegt wel wat over je. 8/10 Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 >>> Door 3L1077: Het is inderdaad een goed idee om de bovenstaande signature te plaatsen, maar niet verplicht. Zelfde geldt in het avatar topic.<<< Simpel, maar geslaagd, vind ik! Dit is nu een signature waar echt niet veel meer aan hoort, qua speciale effecten ofzo. Prima zo, compositie en zwart-wit keuze. Het enige dat je zou kunnen zeggen, is dat het font misschien niet zo passend is bij het thema? 8/10 Reageren
aron24 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Typisch, grafisch in orde. Het ziet er zo simpel(terwijl het dat niet echt is) en mooi uit 8,2/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 17 april 2020 door .PhoeniX. Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 mei 2016 Rapport Geplaatst: 16 mei 2016 Simpel, maar ik vind 'm toch best wel mooi. Goeie kleuren, mooie effecten. Het enige nadeel vind ik de grootte. Zo'n afbeelding zou ik misschien zelfs als bureauachtergrond willen gebruiken! 9/10 Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 6 juni 2016 Rapport Geplaatst: 6 juni 2016 Ik vind al die memes ontzettend leuk 9/10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 juni 2016 Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Hmm. Een paar random whatsapp smiley's. Het is voor mij geen 10, maar ergens is ie wel leuk. Vooral omdat jij altijd zo random over komt zit ie wel goed bij jou. 6,6/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 Oud en vertrouwd! Prachtig design met een mooie kleurkeuze! 7.4/10 Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 Goede style, donker/schaduw en wat wit. De N is wel wat opvallend, maar dat is wel okay omdat het de eerste letter is. Erg mooie signature vooral ook door de inner shadow. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.